تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ع
26-08-2009 | 12:33 PM
انا صحابي في ثانوي كانو بيقوليلي بيبو وفي الجامعه هوباا
ع
26-08-2009 | 12:34 PM
ان شاء الله ادعي بس ربنا في الايام المفترجه دي وربنا هيعدلها متقلقيش
وفرفشي كده
ها يا بنات بتقرو قران ولا لا
وفرفشي كده
ها يا بنات بتقرو قران ولا لا
L
26-08-2009 | 12:37 PM
داليا جربتى الفرفشه ولا لسه كأبه ؟
L
26-08-2009 | 12:37 PM
هوبا انا بقرا بطىء الحمد لله
د
26-08-2009 | 12:40 PM
وانا كمان بقرا بس بطى اوى وبصلى وانا قاعده وبقيت كسلانه ع الاخر انا رمضان ده وحشه اوى ربنا يسمحنى بس غصب عنى
ع
26-08-2009 | 12:43 PM
انا بصلي وانا قاعده برده بسبب رجلي مش قاده اسجد خالص الوضع ده بيقي صعب جدا علي رجلي
اهنم حاجه انكم تقرو وربنا يقدركم ويقدرنا
اهنم حاجه انكم تقرو وربنا يقدركم ويقدرنا
L
26-08-2009 | 12:44 PM
ربنا يعينا على طاعته انا كمان بصلى قاعده وبنام كتير
أ
26-08-2009 | 12:47 PM
كوباية مايه;10170581:
,؛.عروووس بيبى جوى انا عارفه انه حلو بس بيقولوا عايز ميزانيه لوحده وانا بفكر فى فوكيره كدا ممكن توفرلى شويه عشان الواحد بردو على قده
,؛.هدى خليها تسمى زياد واياد
ياترى ايه هى الفوكييرة دى يا بسبس ...؟؟؟
toty858;10170772:
بصي طبعا كل وقت ولية حاجتة يعنى اوقات البيبي بيكون اكلة ومغيرة ومستحمية بس زهقانة فبتزن كدة عندها ملل لازم وقتها تلهية في حاجة
لعبة السرير انا جبتها الحمد لله بردو ولذيذة جدا بس ليها وقتها قبل النوم مثلا
بس خدى بالك فرق السعر في متانة اللعبة وشكل الالعاب المتعلقة فيها وصوت الموسيقي
يعنى اللى تحت ال100 مثلا بتلاقيها بزمبلك
وهتلاقي الدباديب اللى متعلقة فيها بتخوف العيال هههه
اة الحمد لله جدا جدا ومش قادرة اقولك اد اية بتضحك لما بحطهالها يعنى فعلا لعبة السرير مهمة انا جيباها لمايا من قبل ما تتولد ههه بس في الاول كانت هبلة تبصلها ثانيتن وتعيط بس بعد كدة الوضع بيختلف خالص
فعلا يا بنات اهتمو باللعب ومتقولوش البيبي لسة صغير ومش فاهم بتمنى المهارات جدا
ماشاء الله ولا قوة الا بالله اللعبة مكتوب عليها 3 شهور اند اب مايا دلوقتى شهرين ونص وابتدت تحاول تلمسها ب ايديها
ما شاء الله ربنا يحميهالك يارب
smily547;10171022:
متشكره قوي يا هدي وربنا يكملك حملك علي خير
آميييييييييييييييين
قصة كبيرة;10172936:
حد يا بنات جرب فرن الكهربا وايت ويل ال30 لتر؟
انا لقيته ب280 جنيه كده كويس ولا ايه؟
ولو فى حاجة احسن منه فى نفس الرينج قولولى
وايه مميزاته وعيوبه
انا عمرى ما جربت الفرن الكهراب بس بفكر لما ارجع بيتى اجيب واحد لانى شفته عند حماتى و مفيد جدا
DodyCat;10173066:
صباح الخير ازيكو كلكو بطنى واجعانى قوى النهارده رغم انى مكلتش غير جبنات أمبارح مش عارفه مالى
انا كمان بطنى بتوجعنى بقالها كذا يوم :ss:
DodyCat;10173090:
أمبارح رغم انى كنت فاطرة بس مكلتش كتير جالى دوخة ونقص سكر وضغطى وطى جدا مش عارفه ليه
وغثيان تانى والنهارده انا صايمة وتعبانة الحمد لله
على فكرة يا دودى الصيام كدة و انتى تعبانة غللللللط ... و انتى كدة بتاذى نفسك و البيبى
ميرفى50;10173411:
دودى يا حبيبتى الف سلامه عليكى لو تعبانه افطرى
وانا زى ما انا مافش جديد خالص الجديد انى قولت لحماتى امبارح انى هاروح عند ماما بعد الولاده علشان انا نفسي اغير جو ردها عليا كان الناس هيعيبونى انا يقوله ايه مش عارفه اخدمك علشان كده هتروحى عند مامتك جبتلها من الاخر دى راحتى وبعدين ماما هتعملى حاجات انا استحاله هخالى حضرتك تعملهالى خالص وبعدين هو وافق او ما وافقيش بردوا هاروح لان ما مش حد هيغلطنى فى الموضوع ده خالص بس انا بجد حاسه انى مكتائبه جدا ومخنوقه يالله الحمدلله
معللش يا ميرفى انتى مخنوقة من جوزك و من الشغل و كمان الواحد لما بيقرب من الولادة بيبقى خايف و مرعوب و مش عارف و خصوصا لو اول ولادة حاجة جديدة على الواحد
د
26-08-2009 | 12:50 PM
هدى واحشتينى يا نتى حاسه انى بقالى كتير ماتلكمتيش معاكى عامله ايه ولولى كمان عامله ايه
أ
26-08-2009 | 12:50 PM
معللش امبارح كنت بدخل سرقة عشان اخويا كان محتل الجهاز
انا رحت للدكترو الحمد لله و طمننى و قالى انى زدت كيلو فى اسبوعين ده حلو قوى ما شاء الله و قاللى نبض لولى كويس ما شاء الله الحمد لله .. بس زعق على ورم رجلى جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
و قاللى ممنوع الوقفة او القعدة الكتير و على طول افرد ضهرى و بطنى عشان الرحم تقل و ميضغطش على رجلى و يورمها زيادة و كتبلى على ادوية للحموضة و قاللى اكتر بروتين على قد ما اقدر ...
واشرب اربع كوبايات لبن فى اليوم ضروووووووووووووورى عشان دى اكتر فترة البيبى بيسحب فيها الكالسيوم من الجسم
و معادى معاه ان شاء الله بعد اسبوعين
انا رحت للدكترو الحمد لله و طمننى و قالى انى زدت كيلو فى اسبوعين ده حلو قوى ما شاء الله و قاللى نبض لولى كويس ما شاء الله الحمد لله .. بس زعق على ورم رجلى جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
و قاللى ممنوع الوقفة او القعدة الكتير و على طول افرد ضهرى و بطنى عشان الرحم تقل و ميضغطش على رجلى و يورمها زيادة و كتبلى على ادوية للحموضة و قاللى اكتر بروتين على قد ما اقدر ...
واشرب اربع كوبايات لبن فى اليوم ضروووووووووووووورى عشان دى اكتر فترة البيبى بيسحب فيها الكالسيوم من الجسم
و معادى معاه ان شاء الله بعد اسبوعين
أ
26-08-2009 | 12:51 PM
انا الحمد لله يا ميرفى كويسة و لولى بخير الحمد لله
انا هروح افطر عشان مااما بتزعق و هرجع تانى ان شاء الله
انا هروح افطر عشان مااما بتزعق و هرجع تانى ان شاء الله
&
26-08-2009 | 01:04 PM
السلاااااااااااااااااام عليكم
ازيك يا انساااااااااااااات ???
الف سلامة عليكى يا دودى....
ربنا يقويكى ويعينك يا حبيبتى..
ازيك يا داليا انتى وهدى والاتنين بيبو والبت نودى العسولة؟؟؟؟
ازيك يا انساااااااااااااات ???
الف سلامة عليكى يا دودى....
ربنا يقويكى ويعينك يا حبيبتى..
ازيك يا داليا انتى وهدى والاتنين بيبو والبت نودى العسولة؟؟؟؟
&
26-08-2009 | 01:05 PM
يا عيااااااااااال....
هيا سيمو فين؟؟؟
بقالها كتير مدخلتش ولا انا بيتهيالى؟؟؟
هيا سيمو فين؟؟؟
بقالها كتير مدخلتش ولا انا بيتهيالى؟؟؟
L
26-08-2009 | 01:08 PM
lifedrop;10173609:
يا عيااااااااااال....
هيا سيمو فين؟؟؟
بقالها كتير مدخلتش ولا انا بيتهيالى؟؟؟
أنا رنتلها من شوية
m
26-08-2009 | 01:12 PM
ياسمين100 100;10170101:
انا حامل فى شهر واسبوع وكشفت انمبارح عند الدكتورة بس هى مشفتيش الا الكيس ومشفتيش النطفة وسالتنى اذا كان نزل على نقط دم قبل كدا قولتلها لا وقلتلى يمكن مش شاربة مية ياما قولتلها لا شاربة وكتبتلى على لبوس مثبت وقلتلى اجيلها بعد اسبوعين وقلتلى لو بتدوخى فى الصيام افطرى بس انا الحمد الله مفيش دوخة وبالتالى صايمة الحمد الله ادعولى يابنات بتثبيت الحمل وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح
ربنا يثبتلك حملك يارب ويرزقك بالولد الصالح
عروووس جديد;10170437:
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق
اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه
انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله
ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها
وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه
ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم
وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه
وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن
ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى
جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه
عرووووووووووووووووووووووووس وحشاااااااانى ازيك وازى سلمى يارب تكونوا تمام
وميرسى عالمعلومات دى بقيتى خبره ماشاء الله ههههههههههههه
DodyCat;10173066:
صباح الخير ازيكو كلكو بطنى واجعانى قوى النهارده رغم انى مكلتش غير جبنات أمبارح مش عارفه مالى
الف سلامه عليكى يادودى
ميرفى50;10173447:
ربنا يصلح الحال وانا كمان والله بحبها اوى وباعتبرها امى فعلا ربنا يديم المعروف اللهم امين
ربنا يديم المعروف وانتى حاولى تراضيها وتقعدى عند مامتك شويه وعندها شويه
عندى سؤال بقى انا عندى فرخه مشويه باقيه هل تنفع تتعمل كفتة فراخ او عايزالها اى افتكاسه
ق
26-08-2009 | 01:18 PM
hoba555;10173481:
ميرفي ازيك
ربنا يصلح الحال ان شاء الله
ازيك يا هوبا وازى ندى
DodyCat;10173507:
بيبو انا أختى أسمها هبه وبنقولها بيبو
:D ربنا يخليهالكو
ميرفى50;10173516:
اهلا بيكى يا هبهيبو
اهلا بيكى انتى يا عسل
أجمل ايام العمر;10173568:
معللش امبارح كنت بدخل سرقة عشان اخويا كان محتل الجهاز
انا رحت للدكترو الحمد لله و طمننى و قالى انى زدت كيلو فى اسبوعين ده حلو قوى ما شاء الله و قاللى نبض لولى كويس ما شاء الله الحمد لله .. بس زعق على ورم رجلى جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
و قاللى ممنوع الوقفة او القعدة الكتير و على طول افرد ضهرى و بطنى عشان الرحم تقل و ميضغطش على رجلى و يورمها زيادة و كتبلى على ادوية للحموضة و قاللى اكتر بروتين على قد ما اقدر ...
واشرب اربع كوبايات لبن فى اليوم ضروووووووووووووورى عشان دى اكتر فترة البيبى بيسحب فيها الكالسيوم من الجسم
و معادى معاه ان شاء الله بعد اسبوعين
ما شاء الله الله اكبر ربنا يطمنك عليها دايما وتشوفيها عروسة
lifedrop;10173602:
السلاااااااااااااااااام عليكم
ازيك يا انساااااااااااااات ???
الف سلامة عليكى يا دودى....
ربنا يقويكى ويعينك يا حبيبتى..
ازيك يا داليا انتى وهدى والاتنين بيبو والبت نودى العسولة؟؟؟؟
ازيك انتى عاملة ايه
ازيك يا مشمشة ايه الاخبار
ع
26-08-2009 | 01:21 PM
الحمدلله يا بيبو انتي وندي
بس امبارح ندي سخنت مش عارفه ايه السبب اديتها لبوسه ميجافين وربنا يستر
يعني امبارح لما شفتني ماسكه ازازه الدوا راحت جري علي مامتي وتشدها من هدومها علي الاوده وتقلها هووو
صعبت عليا اوي
بس الحمد لله احسن
بس امبارح ندي سخنت مش عارفه ايه السبب اديتها لبوسه ميجافين وربنا يستر
يعني امبارح لما شفتني ماسكه ازازه الدوا راحت جري علي مامتي وتشدها من هدومها علي الاوده وتقلها هووو
صعبت عليا اوي
بس الحمد لله احسن
m
26-08-2009 | 01:23 PM
ازيك يابيبو
الف سلامه على ندى يا هوبا ربنا يكملك شفاها على خير
الف سلامه على ندى يا هوبا ربنا يكملك شفاها على خير
&
26-08-2009 | 01:24 PM
ازيك يا مشمش عاملة ايه؟؟؟
يا حبيبتى.... الف سلامة عليها...
وهيا بقت كويسة دلوقتى ولا لسة؟؟؟
وعرفتو سبب السخونية دى؟؟؟
hoba555;10173660:
الحمدلله يا بيبو انتي وندي
بس امبارح ندي سخنت مش عارفه ايه السبب اديتها لبوسه ميجافين وربنا يستر
يعني امبارح لما شفتني ماسكه ازازه الدوا راحت جري علي مامتي وتشدها من هدومها علي الاوده وتقلها هووو
صعبت عليا اوي
بس الحمد لله احسن
يا حبيبتى.... الف سلامة عليها...
وهيا بقت كويسة دلوقتى ولا لسة؟؟؟
وعرفتو سبب السخونية دى؟؟؟
ع
26-08-2009 | 01:28 PM
الحمد لله يا ندي احسن والحراه نزلت ربنا يكرمك يا مشمش
مش عارفه بصراحه سبب الحراه بس هي استحمت وبعدين نامت صحيت سخنه وكمان مش عايزه تخرج من الميه
ممكن املها البانيو بتاعها ولا 3 مرات في اليوم
مش عارفه من ايه بصراحه
مش عارفه بصراحه سبب الحراه بس هي استحمت وبعدين نامت صحيت سخنه وكمان مش عايزه تخرج من الميه
ممكن املها البانيو بتاعها ولا 3 مرات في اليوم
مش عارفه من ايه بصراحه