تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
hoba555;10172967:
صباح الخيييييير
بيبو كان نفسي افيدك والله بس معنديش فرن
انا لما كنت في بي تك شفت كم واحدهكده صغيرين اوي دول ميكفوش صينيه مقاسها كبير


DodyCat;10173060:
حاولى تجبيه أكبر شوية بينجز جدا عند مامتى

تسلمى يا هبه ويا دودى ربنا يخليكم
انا عايزاه عشان الحاجات اللى على قدى انا وجوزى .. ولما احب اعمل صوانى كبيرة يبقى فى فرن البوتاجاز بقى. عشان كده مش عايزة حاجة غالية
DodyCat;10173090:
أمبارح رغم انى كنت فاطرة بس مكلتش كتير جالى دوخة ونقص سكر وضغطى وطى جدا مش عارفه ليه
وغثيان تانى والنهارده انا صايمة وتعبانة الحمد لله

سلامتك يا جميل حاولى تاكلى كويس وكلى سكريات وفاكهة وعصاير كتير لما تفطرى.
وبجد لو تعبانة افطرى.. انا دورت على فتاوى وبجد مش حرام مادام تعبانة او حتى لو خايفة على البيبى من حقك تفطرى...
L
قصة كبيرة;10173217:
تس
سلامتك يا جميل حاولى تاكلى كويس وكلى سكريات وفاكهة وعصاير كتير لما تفطرى.
وبجد لو تعبانة افطرى.. انا دورت على فتاوى وبجد مش حرام مادام تعبانة او حتى لو خايفة على البيبى من حقك تفطرى...


خلاص جيبى الصغير على قدك انت وجوزك

انا مليش نفس أصلا للأكل وحاسه بأحباط مش عارفه ليه
L
ميرفى أخبارك ايه طمنينى عليكى
ق
DodyCat;10173334:
خلاص جيبى الصغير على قدك انت وجوزك

انا مليش نفس أصلا للأكل وحاسه بأحباط مش عارفه ليه


معلش يا دودى هى الهرمونات كده بتلعب لعبتها هتلاقيكى يوم مبسوطة ويوم متضايقة
ربنا يهونها علينا كلنا ان شاء الله


لمبادا: ألف مبروك ما شاء الله لا حول ولا قوة إلا بالله ربنا يحميهملك ويحفظهملك من كل شر ويقويكى على رعايتهم يارب

عروس ازيك يا جميلة انتى وسلمى عاملة ايه؟
د
صباح الخير
ق
صباح الفل يا ميرفى ازيك عاملة ايه
د
دودى يا حبيبتى الف سلامه عليكى لو تعبانه افطرى
وانا زى ما انا مافش جديد خالص الجديد انى قولت لحماتى امبارح انى هاروح عند ماما بعد الولاده علشان انا نفسي اغير جو ردها عليا كان الناس هيعيبونى انا يقوله ايه مش عارفه اخدمك علشان كده هتروحى عند مامتك جبتلها من الاخر دى راحتى وبعدين ماما هتعملى حاجات انا استحاله هخالى حضرتك تعملهالى خالص وبعدين هو وافق او ما وافقيش بردوا هاروح لان ما مش حد هيغلطنى فى الموضوع ده خالص بس انا بجد حاسه انى مكتائبه جدا ومخنوقه يالله الحمدلله
د
ازيك انت يا بيبو عامله يا يا حبيبتى ربنا يطمنا عليكى
د
ايه يا رشا ما دخلتيش ليه تطمنينا يا رب يا رشا يكون خير والله داعتلك امبارح على الفطار رنا يرزقك باللى نفسك فيه اللهم امين
L
ميرفى50;10173411:
دودى يا حبيبتى الف سلامه عليكى لو تعبانه افطرى
وانا زى ما انا مافش جديد خالص الجديد انى قولت لحماتى امبارح انى هاروح عند ماما بعد الولاده علشان انا نفسي اغير جو ردها عليا كان الناس هيعيبونى انا يقوله ايه مش عارفه اخدمك علشان كده هتروحى عند مامتك جبتلها من الاخر دى راحتى وبعدين ماما هتعملى حاجات انا استحاله هخالى حضرتك تعملهالى خالص وبعدين هو وافق او ما وافقيش بردوا هاروح لان ما مش حد هيغلطنى فى الموضوع ده خالص بس انا بجد حاسه انى مكتائبه جدا ومخنوقه يالله الحمدلله


ربنا معاكى وبردو حاولى تراضيها حماتك ماشاء الله طيبه
واسأليها هىت لما ولدت اكيد راحت عند مامتها
ق
ربنا يخليكى يا قمر ربنا يصلحلك الاحوال
انا كويسة الحمد لله

على فكرة انا تابعت الموضوع بتاعك وانا فعلا من رأى البنات ان مامتك طبعا هى اقدر واحدة هتقدر تراعيكى. بس حماتك الله اكبر عليها ما شاء الله بتحبك فعلاً.. وفعلاً حاولى ماتخسريهاش.. انتى ممن تقضى اول كام يوم عند مامتك لحد ماتبدأى تشدى حيلك وتدخلى الحمام لوحدك وكده وممكن ساعتها تقضى يومين هنا ويومين هنا.. وربنا مايحرمكوش من بعض يا جميل.
د
ربنا يصلح الحال وانا كمان والله بحبها اوى وباعتبرها امى فعلا ربنا يديم المعروف اللهم امين
د
والله يا دودى سالتها قالتى عند ماما بس علشان كنت لوحدى ما حدش كان قاعد معايا المهم انت اسمك ايه انا داليا
L
أهلا يا داليا انا أسمى هويدا
د
اهلا بيكى يا ام النونه
ق
وانا هبه بس بيقولولى بيبو
ع
ميرفي ازيك
ربنا يصلح الحال ان شاء الله
L
بيبو انا أختى أسمها هبه وبنقولها بيبو
د
اهلا بيكى يا هبهيبو
د
يا رب يا ام نودى اللهم امين عشان انا خلاص باقيت على الاخر خالص ومش مستحمله اى حاجه خالص الحمدلله
X