تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
M
26-08-2009 | 12:46 AM
السلام عليكم.........للبنات الساكنين بالكس انا بجيب البامبرز مستورد اروبي الماني من المنشية بشارع الجزائر عند بتوع الجمله ........في 40واحد ب 33 جبنية و احسن من بيبي جوي 100 مرة
M
26-08-2009 | 12:52 AM
توتي ازايك و ازاي مايا.فعلا لعب الاطفال بتفيدهم جدا و تنمي مهاراتهم.انا كنت بشتري لمعاذ من هو بيبي لعب كتير .و زوجي كان بيتجن مني و يقول ده صغير و انا اقوله لا ده كده يعلمه و ينمي قدراته من هو صغير و فعلا كان الحاجه المكتوب عليها 3 شهور معاذكان بيقدر يلعب بيها و هو عنده شهرين و هكذا.......
s
26-08-2009 | 01:13 AM
متشكره قوي يا هدي وربنا يكملك حملك علي خير
M
26-08-2009 | 01:20 AM
مبروك يا ياسمين.ربنا يثبت حملك ان شاء الله و يكملك علي خير
&
26-08-2009 | 02:16 AM
ياسمين100 100;10170087:
ممكن تحطونى معاكم فى الليستة يوم ولادتى ان شاء الله 15 -4
مبرووووووووووك يا جميل:D:D
أجمل ايام العمر;10170158:
ما شاء الله تبارك الله لمبادا اللى كان عليها الدور ولدت يوم 17 اغسطس و جابت احلى توينز الحمد لله
مبرووووووووووك... ربنا يعينها ويقويها
عروووس جديد;10170437:
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق
اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه
انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله
ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها
وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه
ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم
وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه
وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن
ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى
جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه
دعااااااااااااااااااااااء حبيبتى:15::15::15: ... وحشتينى اوى يا قمر:15::15:
اخبار البت سلمى ايه؟؟؟
متبقيش تنسينا... ابقى ادخلى طمنينا عليكى كل شوية قبل ما جوزو يجى بالسلامة ان شاء الله
UMM MOAZ;10170810:
السلام عليكم.........للبنات الساكنين بالكس انا بجيب البامبرز مستورد اروبي الماني من المنشية بشارع الجزائر عند بتوع الجمله ........في 40واحد ب 33 جبنية و احسن من بيبي جوي 100 مرة
انا جبت برضه حاجة كدة.. بس مش فاكرة نوعها ايه وكانت اربعين واحدة ب24 تقريبا...
كعينة وتجربة
ع
26-08-2009 | 02:50 AM
roshy&hany;10168663:
لسة مدمسة شوية فول امبارح يا بنات اتسحرنا بيهم وجوزى مات عليه وقالى احسن من بتاع العربية لانه بيحب الفول بتاع العربية مش بتاع المحلات
يالا تعالوا اتسحروا معايا وانا اعملكم احلى طبق فول بالزيت والليمون :)
كمان يا هوبا من ضمن الافتكاسات لاقيت عندى جبنة بيضا وماحدش بيبصلها فاقلت استغلها رحت حطيتها فى طبق وقطعت عليها طماطم وبقدونس وشبت وزيت كتير وفضلت اقلب لغاية لما اختلطوا كويس والجبنة بقيت شبه الكريمة .. والله طعمها كان جنان جربوها وادعولى بس ادعولى النهاردة ها :) :)
تسلم ايدكي يا روشي انا جوزي بيحب الطريقه دي اوي بس انا بكسل وبحطله الجبنه علي كده
بيكون عايزه يضربني بالطبق في وشي
علي فكره دعتلك في الفطار يا رشا ودعتلكم كلكم توقوم بالسلامه
يارب تدخلي وتطمنينا واللي فيه الخير يعمله ربنا ان شاء الله
ع
26-08-2009 | 03:00 AM
علي فكره يا بسبس اغلي نوع بامبرز العلبه وصلت حاجه وسبعين
وياريت يستاهال ده
يعني بيبي جوي هيكون في نفس الرينج او اقل
انا جربت كله مرتحتش غير في فايني ودلوقتي مش لاقياه خالص بسس الحمد لله بطلت لندي البامبرز مش بحتجه غير في النوم بس
وياريت يستاهال ده
يعني بيبي جوي هيكون في نفس الرينج او اقل
انا جربت كله مرتحتش غير في فايني ودلوقتي مش لاقياه خالص بسس الحمد لله بطلت لندي البامبرز مش بحتجه غير في النوم بس
ا
26-08-2009 | 03:07 AM
hoba555;10171799:
علي فكره يا بسبس اغلي نوع بامبرز العلبه وصلت حاجه وسبعين
وياريت يستاهال ده
يعني بيبي جوي هيكون في نفس الرينج او اقل
انا جربت كله مرتحتش غير في فايني ودلوقتي مش لاقياه خالص بسس الحمد لله بطلت لندي البامبرز مش بحتجه غير في النوم بس
هوبا انا من كتر ماسمعت عن فاينى كنت هموت والاقية
لاقيتو في كارفور بس كان المقاس كبير على مايا كان من 7 ل 12 كيلو جبتو وشيلاة لما تكبرلو :)
انا بجيب مولفيكس احسن نوع انا جربت بامبرز و بيبي جوى
بامبرز عمل تسلخات لمايا مع انى بغيرلها باستمرار
وبيبي جوى سرب معاها بس هو حلو برضو
مولفيكس ناعم جدا ومش بيسرب وبيحبس المية
مقاس 1 ب 78 تقريبا
مقاس 2 انا بجيبة دلوقتى ب 82 فية 66 واحدة
ع
26-08-2009 | 03:12 AM
اه يا توتي انا بحب فايني لما اروح كارفور هجيبه ان شاء الله
بصي هو ميزته ان قطن مش زي بامبرز متحسهوش كده قطن صافي وكمان في استك كده من فوق
بس عيبه اي بقا انه بيتنفخ بسررعه يعني هو ينفع في البيت الخروج ممكن اي حاجه غيره
بيبي جوي حلو بس برده بيسرب من ندي تحسي ان من الجنينبي كده واسعين مش مش حساه متظبط
بصي هو ميزته ان قطن مش زي بامبرز متحسهوش كده قطن صافي وكمان في استك كده من فوق
بس عيبه اي بقا انه بيتنفخ بسررعه يعني هو ينفع في البيت الخروج ممكن اي حاجه غيره
بيبي جوي حلو بس برده بيسرب من ندي تحسي ان من الجنينبي كده واسعين مش مش حساه متظبط
ع
26-08-2009 | 03:14 AM
ياااااااارب
ا
26-08-2009 | 03:15 AM
ايوةةةةةةةةةة بالظبط واسع من الجناب انا كنت فاكرة ان مايا رفيعة علية بس برضو ناعم
انا فعلا فتحت الفاينى وشفت خامتة ناعمة فعلا ودى اهم حاجة
البامبرز مش بيتنفخ خالصصصصص بس بيعمل التهابات وكمان فية الحتة اللى بتقفلو فيها لزق بتلزق في رجلين مايا :) الباقيين زى الكوتشى كدة
انا فعلا فتحت الفاينى وشفت خامتة ناعمة فعلا ودى اهم حاجة
البامبرز مش بيتنفخ خالصصصصص بس بيعمل التهابات وكمان فية الحتة اللى بتقفلو فيها لزق بتلزق في رجلين مايا :) الباقيين زى الكوتشى كدة
ع
26-08-2009 | 03:18 AM
اه يا توتي دي شكوي معظم اللي بيستخده بيبي جوي بيسرب بس خامته حلوه
وبامبرز فعلا اللي بتاعه الي بتلزق صعبه ورخمه ابقي ارفعيلها من فوق شويه بحيث انها متخبطش في رجل ميويه وهي بتتحرك
وفعلا بيجيب التهابات لو البشره حساسه بس انتي ابقي ادهني بيبي كريم حلو للالتهابات
وبامبرز فعلا اللي بتاعه الي بتلزق صعبه ورخمه ابقي ارفعيلها من فوق شويه بحيث انها متخبطش في رجل ميويه وهي بتتحرك
وفعلا بيجيب التهابات لو البشره حساسه بس انتي ابقي ادهني بيبي كريم حلو للالتهابات
ا
26-08-2009 | 04:31 AM
والله ياهوبا انا مرة اتصلت بالصيدلية قولتلو عاوزة كريم زنك للتسلخات
بعتلى واحد حلو اوى كانة سحر والله وكان رخيص ب 8 جنية تقريبا
كنت جايبة بتاع جونسون ب حاجة وسبعين جنية ورميتو
بعتلى واحد حلو اوى كانة سحر والله وكان رخيص ب 8 جنية تقريبا
كنت جايبة بتاع جونسون ب حاجة وسبعين جنية ورميتو
ق
26-08-2009 | 09:27 AM
صباح الخير ازيكم؟
صوت العيون: الفوليك اسيد اللى انتى جبتيه هتلاقيه مكتوب عليه folicap 0.5 صح؟ ده كويس يا بنتى وده اللى انا باخده بس الجرعة بتاعت ده مرة واحدة بعد الفطار مش مرتين فى ا ليوم
صوت العيون: الفوليك اسيد اللى انتى جبتيه هتلاقيه مكتوب عليه folicap 0.5 صح؟ ده كويس يا بنتى وده اللى انا باخده بس الجرعة بتاعت ده مرة واحدة بعد الفطار مش مرتين فى ا ليوم
ق
26-08-2009 | 09:46 AM
حد يا بنات جرب فرن الكهربا وايت ويل ال30 لتر؟
انا لقيته ب280 جنيه كده كويس ولا ايه؟
ولو فى حاجة احسن منه فى نفس الرينج قولولى
وايه مميزاته وعيوبه
انا لقيته ب280 جنيه كده كويس ولا ايه؟
ولو فى حاجة احسن منه فى نفس الرينج قولولى
وايه مميزاته وعيوبه
ع
26-08-2009 | 09:52 AM
صباح الخيييييير
بيبو كان نفسي افيدك والله بس معنديش فرن
انا لما كنت في بي تك شفت كم واحدهكده صغيرين اوي دول ميكفوش صينيه مقاسها كبير
بيبو كان نفسي افيدك والله بس معنديش فرن
انا لما كنت في بي تك شفت كم واحدهكده صغيرين اوي دول ميكفوش صينيه مقاسها كبير
L
26-08-2009 | 10:06 AM
roshy&hany;10168663:
لسة مدمسة شوية فول امبارح يا بنات اتسحرنا بيهم وجوزى مات عليه وقالى احسن من بتاع العربية لانه بيحب الفول بتاع العربية مش بتاع المحلات
يالا تعالوا اتسحروا معايا وانا اعملكم احلى طبق فول بالزيت والليمون :)
كمان يا هوبا من ضمن الافتكاسات لاقيت عندى جبنة بيضا وماحدش بيبصلها فاقلت استغلها رحت حطيتها فى طبق وقطعت عليها طماطم وبقدونس وشبت وزيت كتير وفضلت اقلب لغاية لما اختلطوا كويس والجبنة بقيت شبه الكريمة .. والله طعمها كان جنان جربوها وادعولى بس ادعولى النهاردة ها :) :)
انا بعمل الجبنة كده دايما وكمان شوية شطة أو فلفل شطة بتبقى واو
L
26-08-2009 | 10:23 AM
قصة كبيرة;10172936:
حد يا بنات جرب فرن الكهربا وايت ويل ال30 لتر؟
انا لقيته ب280 جنيه كده كويس ولا ايه؟
ولو فى حاجة احسن منه فى نفس الرينج قولولى
وايه مميزاته وعيوبه
حاولى تجبيه أكبر شوية بينجز جدا عند مامتى
L
26-08-2009 | 10:24 AM
صباح الخير ازيكو كلكو بطنى واجعانى قوى النهارده رغم انى مكلتش غير جبنات أمبارح مش عارفه مالى
L
26-08-2009 | 10:30 AM
أمبارح رغم انى كنت فاطرة بس مكلتش كتير جالى دوخة ونقص سكر وضغطى وطى جدا مش عارفه ليه
وغثيان تانى والنهارده انا صايمة وتعبانة الحمد لله
وغثيان تانى والنهارده انا صايمة وتعبانة الحمد لله