تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
د
25-08-2009 | 12:00 PM
انا اساسا يا رشا قاعده عند حماتى وحماتى عيطت لما قولتها انى بعد الولاده هروح على ماما
L
25-08-2009 | 12:02 PM
ميرفى50;10167773:
والله يا روشا ابدا ده هو اللى غلطان فيا بيهزر مع السكرتيره وقولته كذا مره انا بزعل بردوا رجع يهزر تانى اضيقت منه جدا لانه بيتصرف من غير ما يفكر الحاجه دى هتزعلنى ولا لا وبعدين ادخل فى شغلى فانا رفضت فكرته ليه وليه وزعقالى اقدام السواق وصاحبه اتصل بيه قاله تعالى عندى فى البيت نلعب بلاى ستشين صاحبه فضل قاعد من 8.30 لغايه الساعه 1 بالليل تخيلى بقى انا محبوسه فى الاوضه وهو قاعد بده بياكل وبيضحك وبيلعب وعادى خالص وصدقينى انا اتكلمت معاه كتير فى كل الحاجات دى بس المره دى خلاص فاض بيا لانه المفروض انى الاقيه جانبى اليومين دول يا بنتى ده مش هاين عليه يجى يسالنى انت مالك زعلانه ليه انا بس الى اروح واتحايل ويطلع عينى عارفه الحاجه ممكن تكون تافه جدا تلاقيه بيكبرها ازاى ما تعرفيش بس بجد المره دى انا زعلانه جدا لانى زى ما قولتلك انا فى وقت لازم يكون جنبى لانه فعلا يا عالم هيشوفنى تانى ولا لا
بالنسبه لموضوع السكرتيرة أحرجيها وهى واقفه معاه وش ولو جه يلومك قوليلى ده حقى
بالنسبه للبلاى أستيشن حاولى تبوظيه أو أدعى ربنا انه يخلصك منه انا بدعى ربنا ان اللاب بتاع جوزى يبوظ بيبوظ
د
25-08-2009 | 12:03 PM
ربنا يسهل انا بقول وعارفه انه مستحيل هعرف انزل
يا بنات انا عارفه انى طولت عليكم فى مشكلتى بس والله ارتحت كتير لنا اتكلمت معاكم ربنا يخلينا دايما لبعض ونفك على بعض دايما
يا بنات انا عارفه انى طولت عليكم فى مشكلتى بس والله ارتحت كتير لنا اتكلمت معاكم ربنا يخلينا دايما لبعض ونفك على بعض دايما
L
25-08-2009 | 12:05 PM
ميرفى50;10167791:
ربنا يسهل انا بقول وعارفه انه مستحيل هعرف انزل
يا بنات انا عارفه انى طولت عليكم فى مشكلتى بس والله ارتحت كتير لنا اتكلمت معاكم ربنا يخلينا دايما لبعض ونفك على بعض دايما
يا حبيبتى أحنا أخوات
r
25-08-2009 | 12:05 PM
ميرفى50;10167773:
والله يا روشا ابدا ده هو اللى غلطان فيا بيهزر مع السكرتيره وقولته كذا مره انا بزعل بردوا رجع يهزر تانى اضيقت منه جدا لانه بيتصرف من غير ما يفكر الحاجه دى هتزعلنى ولا لا وبعدين ادخل فى شغلى فانا رفضت فكرته ليه وليه وزعقالى اقدام السواق وصاحبه اتصل بيه قاله تعالى عندى فى البيت نلعب بلاى ستشين صاحبه فضل قاعد من 8.30 لغايه الساعه 1 بالليل تخيلى بقى انا محبوسه فى الاوضه وهو قاعد بده بياكل وبيضحك وبيلعب وعادى خالص وصدقينى انا اتكلمت معاه كتير فى كل الحاجات دى بس المره دى خلاص فاض بيا لانه المفروض انى الاقيه جانبى اليومين دول يا بنتى ده مش هاين عليه يجى يسالنى انت مالك زعلانه ليه انا بس الى اروح واتحايل ويطلع عينى عارفه الحاجه ممكن تكون تافه جدا تلاقيه بيكبرها ازاى ما تعرفيش بس بجد المره دى انا زعلانه جدا لانى زى ما قولتلك انا فى وقت لازم يكون جنبى لانه فعلا يا عالم هيشوفنى تانى ولا لا
بعد الشر عليكى يا قمر .. بس بجد لو الموضوع كدة انتى عداكى العيب وهو اصلا لو مكانك وانتى عملتى كدة بحسن نية كانت الدنيا قامت وماقعدتش بس معلش كل الرجالة كدة
سيبك منه بس حاولى تنفضيله وكبرى دماغك انتى داخلة على احلى ايام كلها كام يوم والتعب يروح والنونو القمر يشرف وتبقى احلى ام فى الدنيا والله سيبك منه وفكرى فى الموضوع ده واستمتعى بحياتك واحلى لحظة لما تفوقى وتلاقى البيبى جمبك يااااااه حتفرحى اوى وكمان لما ترضعيه حتنسى جوزك والدنيا ومافيها فكرى فى الحاجات دى واشغلى نفسك بتجهيز البيبى وشوفى ايه اللى ناقصك وهاتيه ومش تبينى لجوزك انك زعلانة هو اكيد زعلانة بس بيغيظك بالا مبالاة اللى بيعملها دى انتى كمان اعملى زيه كلمى اى حد فى التليفون قدامه وقولى انك مبسوطة اوى واليومين دول بالذات اسعد ايام حياتك لان هانت وخلاص حتشوفى البيبى وكل تفكيرك فى الموضوع ده .. كلى واشربى والبسى ومتعى نفسك بس بلاش تشتكى لمامته لانها لاحتقدم ولا حتاخر
حتفطرى ايه النهاردة ؟؟ :wink::D
سيبك منه بس حاولى تنفضيله وكبرى دماغك انتى داخلة على احلى ايام كلها كام يوم والتعب يروح والنونو القمر يشرف وتبقى احلى ام فى الدنيا والله سيبك منه وفكرى فى الموضوع ده واستمتعى بحياتك واحلى لحظة لما تفوقى وتلاقى البيبى جمبك يااااااه حتفرحى اوى وكمان لما ترضعيه حتنسى جوزك والدنيا ومافيها فكرى فى الحاجات دى واشغلى نفسك بتجهيز البيبى وشوفى ايه اللى ناقصك وهاتيه ومش تبينى لجوزك انك زعلانة هو اكيد زعلانة بس بيغيظك بالا مبالاة اللى بيعملها دى انتى كمان اعملى زيه كلمى اى حد فى التليفون قدامه وقولى انك مبسوطة اوى واليومين دول بالذات اسعد ايام حياتك لان هانت وخلاص حتشوفى البيبى وكل تفكيرك فى الموضوع ده .. كلى واشربى والبسى ومتعى نفسك بس بلاش تشتكى لمامته لانها لاحتقدم ولا حتاخر
حتفطرى ايه النهاردة ؟؟ :wink::D
د
25-08-2009 | 12:06 PM
والله يا دودى اللاب ده مشكله تانيه خالص يا رب فعلا يبوظ بس المكله الكبيرة بقى انه ليه كتير فى صيانه الاجهزة بدرجه مش عارفه اقولك عامله ازاى
r
25-08-2009 | 12:07 PM
ياسيتى هى دايرة وبتدور وكلها يومين واجيلكم انا اشتكيلكم من جوزى هههههههههههههه ربنا يخلينا لبعض يارب انا بحس ان انتم اكتر من اخوات ليا وخصوصا انى ما عنديش اخوات بنات ومفتقدة الموضوع ده اوى
L
25-08-2009 | 12:11 PM
ميرفى50;10167804:
والله يا دودى اللاب ده مشكله تانيه خالص يا رب فعلا يبوظ بس المكله الكبيرة بقى انه ليه كتير فى صيانه الاجهزة بدرجه مش عارفه اقولك عامله ازاى
صح انتى جربتى النكد جربى الفرفشه طنشيه واشغلى نفسك بأى حاجه بحيث مش تبقى فاضيالو ودلعى نفسك وأضحكى على أققل حاجه وبينيلو انك فرحانه هيتشدلك جدا
د
25-08-2009 | 12:11 PM
بعد الشر يا روشا يا رب ما يحصل بينكم مشاكل ابدا
L
25-08-2009 | 12:12 PM
roshy&hany;10167807:
ياسيتى هى دايرة وبتدور وكلها يومين واجيلكم انا اشتكيلكم من جوزى هههههههههههههه ربنا يخلينا لبعض يارب انا بحس ان انتم اكتر من اخوات ليا وخصوصا انى ما عنديش اخوات بنات ومفتقدة الموضوع ده اوى
دايرة وبتدور ايه الحكم دى يا روشى(y)
ربنا يخلينا لبعض ويهدى رجالتنا
r
25-08-2009 | 12:18 PM
انا مش عارفة اطبخ ايه النهاردة بس غالبا حيبقى كوسة ورز ولحمة وسلطة
انتم حتاكلوا ايه ؟
انتم حتاكلوا ايه ؟
ب
25-08-2009 | 12:22 PM
السلام عليكم
صباح الخير
بنجور
صاحيين بدى لية؟
ازيكوووووووووووووووووووو
هههههههههههههه
صباح الخير
بنجور
صاحيين بدى لية؟
ازيكوووووووووووووووووووو
هههههههههههههه
ب
25-08-2009 | 12:25 PM
حد هنا ولا ايةالنظام ع الصبح
r
25-08-2009 | 12:26 PM
صباح النور يا مها
صاحين بدرى اهو بقى فراخ ولحمة هههههههههههه قصدى فراغ
صاحين بدرى اهو بقى فراخ ولحمة هههههههههههه قصدى فراغ
r
25-08-2009 | 12:26 PM
دودى و ميرفى كمان موجودين
L
25-08-2009 | 12:26 PM
رشا انا عندى ملوخيه من أمبارح وفراخ هعمل جنبهم رز بس جوزى بيقولى ناكل جبنات و أكل خفيف عشان بقالنا يومين بنتعب
ب
25-08-2009 | 12:28 PM
ازيك يا رشا وازاى النونو وولادك
ب
25-08-2009 | 12:30 PM
اااااة يعنى بتكلموا ف الاكل
انا اول يوم النهاردة افطر ف شقتى
هعمل فراخ بس محتار ة اعمل جمبها صنية بطاطس ولا تورلى
انا اول يوم النهاردة افطر ف شقتى
هعمل فراخ بس محتار ة اعمل جمبها صنية بطاطس ولا تورلى
ب
25-08-2009 | 12:31 PM
مين هيولد معايا ف شهر 2
L
25-08-2009 | 12:31 PM
om_tota;10167882:
اااااة يعنى بتكلموا ف الاكل
انا اول يوم النهاردة افطر ف شقتى
هعمل فراخ بس محتار ة اعمل جمبها صنية بطاطس ولا تورلى
أزيك يا قمر أعملى ترولى صحى أكتر وبالهنا