تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
انتو صاااايمين؟؟؟؟؟؟؟؟
ب
الحمد لله يا دودى وانتى ازيك
انتى ف الشهر الكام؟
r
صعب اوى على الفطار جبنات .. عارفة انتوا بتتعبوا عشان بتاكلوا وتناموا .. وكمان مهم اوى فى السحور الزبادى بتمنع العطش وبتنظم المعدة .. وعلى الفطار دايما حطى خشاف يادودى مفيد جدا وحيريحكم

خلاص اعملى جبنات وفول وبيض لو هو عايز كدة بس حتتسحروا ايه نفس الفطار حتزهقوا
ف
انا جيييييييت فى حد هناااااااااااااااا
ب
انا نفسى افطر جبنة وبطيخخخخخخخ
r
اعملى تورلى وحرقيه شوية وانا اجى اكل معاكم هههههههههههههه اصلى عملت صينية بطاطس امبارح

وانا ياقمر حولد معاكى فى شهر 20 / 2

وانتى كام 2
ب
ازيك يا فراشة كلنا هنا
تعالى اتفضلى
ادخلى برجلك اليمين
ب
من عنيا يارشا تعالى اتفضلى

انا المفروض اخر التاسع 28_2
ف
ازيك يا روشا الف الف مليون سلامه عليكى ياقمر ازى عمر وزياد والبنوته اللى جوه

ازيك يادودى واحشانى وازى توتو

ازيك يا ام توتا
د
انا بقى النهارده هافطر شيش طووق ورز بالكابسه ان شاء الله
L
om_tota;10167903:
انا نفسى افطر جبنة وبطيخخخخخخخ

انا كمان نفسى فى بطيخ جوزى مش بيجيبو بيخاف منه عشان موضوع التسمم
انا فى الشهر الخامس
ب
تسمم ؟
تسمم اية هو البطيخ ف سم قاتل ولا اية؟؟؟؟؟؟؟

هدخل الخامس ان شاء الله الاسبوع اللى جاى
ف
ازيك يا مرفى شد حيلك يا بطل
L
فراشة أزيك منورة
ميرفى عايزة اقولك حاجه مهمه انتى لازم تروحى لمامتك بعد الولاده بس بردو لازم تراضى حماتك عشان مش تقلب عليكى فاهمانى راضيها براحه قوليلها انك رايحه عشان مامتك هتزعل قوى وهتبقى مشكلة وكده
ربنا يصلحلك الحال
L
om_tota;10167916:
تسمم ؟
تسمم اية هو البطيخ ف سم قاتل ولا اية؟؟؟؟؟؟؟

هدخل الخامس ان شاء الله الاسبوع اللى جاى

بيقولو فى حالات تسمم بسببه بس بصراحه مش فى القاهره
ب
ازيك يافراشة
اسمك اية ولا حامل ف اية؟
L
مشمش عملتى البوفترول والباباز ولا لسه؟
ف
انا اسمى فاطمه وعندى ريم عندها 4 شهور :)

بدخل هنا تتطفل على العيال الحوامل:D
ب
انا بصراحة مسمعتش عن حالات التسمم دى
ب
ولا يهمك يا فطوم انتى تنورى

وربنا يخليك ريم
X