تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
(
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

ازيك يا سارة عاملة اية يا قمر (f)
b
كويسة الحمد لله بس زهقانة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
و انتى ازيك يا كاتو؟ اخبار البنوتة ايه؟ اخترتيلها اسم ولا لسه؟
b
ساكتين ليه؟
m
bright bride;10290548:
كويسة الحمد لله بس زهقانة اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
و انتى ازيك يا كاتو؟ اخبار البنوتة ايه؟ اخترتيلها اسم ولا لسه؟

ازيك ياساره
b
الحمد لله يا اميرة انتى عاملة ايه النهاردة؟ الغثيان قل شوية؟
(
انا الحمد لله تمام انا كمان زهقاااااانة ومخنوقة جدا ونفسى اتخانق مع حد :D بس مافيش حد فى البيت مدينى فرصة كلة متجنبنى هههههههههههههههههه عايزة اطلع زهقى فيهم يلا ميولى عدوانية :D

لسة والله محتارة مش عارفة اسميها اية الاسامى خلصت مش لاقية اسم :ss:
م
السلام عليكم ازيكم ياقمرات
b
انا كنت قبل مبقى حامل اى اسم اشوفه يعجبنى اكتبه تحبى اكتبهملك؟
b
طيب انتى مش بتخرجى يا كاتو من البيت تنزلى تتمشى تعملى اى حاجة و لا قاعدة على طول فى البيت؟
b
و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته ازيك انتى يا مايونيز؟
أ
miko85;10290503:
والله صح هاجنن والله تعبانه جداا...والترجيع والغثيان والم في بطني

هما اه في كيسين اه عايزه اعرف هما شبه بعض ولا ايه وكانوا في كيس واحد ولا كيسين
وعملت في الغثيان وفي تربيتهم وكدا ...بطنها كبيره...


هما مش شبه بعض بس بنتين ... وكانوا كيسين ... بطنها كانت كبيرة بس كانت عالية ... الغثيان وقف لوحده لما دخلت الشهر الرابع بس كان بيجيلها كتمة نفس لأن بطنها زي ما قلت لك كبيرة وعالية

بالنسبة للتربية هي منضبطة موت ما شاء الله عليها ... يعني البنات لسة مكملوش سنتين وخلاص قلعوا البامبرز وبيستعملوا التواليت عادي ... وبيلموا لعبهم ونومهم اتعدل وكل حاجة زي الفل الحمد لله ... طبعا الموضوع بيبقى متعب شوية في الأول لأن مامتها مكنتش معاها لأن مامتها ماتت واخواتها البنات واحدة مسافرة مع جوزها والتانية بتشتغل فاللي كان بيساعدها أساسا جوزها

والاتنين الحمد لله رضعوا طبيعي واتفطموا خلاص قريب لأنها حامل تاني ربنا يتمم لها على خير يا رب ويبارك لها ... هو اللي بيبقى صعب الخروج ... لأن أصلا الخروج بطفل واحد صعب فمابالك باتنين ... وهي مش معاها عربية فلازم حتى لو رايحة لباباها أو حماتها لازم حد يبقى معاها ينزلهم معاها و كده بس هي اللي بتعمل لهم كل حاجة وكانت قالت لي إن فيه حاجة بتسهل عليكي في التعامل ... انك لو زعقتي لواحدة التانية تسمع الكلام علطول ... يعني وهي بتأكل واحدة فيهم بتدلع قامت مزعقة لها قامت التانية بطلت دلع وكملت أكلها علطول ... يعني بيتأثروا ببعض
م
تمام الحمد لله ازيك انتي
يارب تكوني بخير
(
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

اهلا مايونيز ازيك يا قمر

انا مش بخرج خالص مالص الدكتور مانعنى راحة وبس عشان عندى انقباضات فى الرحم وباخد مهدئات للرحم عشان ما اولدش فى السابع ومحبوسة بين اربع حيطان :ss:

انتى عاملة لسة ياريت تكتبيها ومنكم نستفيد ان شاء الله اصل انا دماغى مش فاضية افكر فى اسماء خالص (f)
أ
moslimaa

الموضوع مش للحوامل بس

اتكلمي معانا يا بنتي والله ما حد هيعضك :)
ز
ازيكو ياحوامل يارب تقوموا كلكو بالسلامه ويتمملكو بخير
م
حبيبه
روضه
ردينه
ايه رايكوا في الكام اسم دول
m
أمةالله;10290633:
هما مش شبه بعض بس بنتين ... وكانوا كيسين ... بطنها كانت كبيرة بس كانت عالية ... الغثيان وقف لوحده لما دخلت الشهر الرابع بس كان بيجيلها كتمة نفس لأن بطنها زي ما قلت لك كبيرة وعالية

بالنسبة للتربية هي منضبطة موت ما شاء الله عليها ... يعني البنات لسة مكملوش سنتين وخلاص قلعوا البامبرز وبيستعملوا التواليت عادي ... وبيلموا لعبهم ونومهم اتعدل وكل حاجة زي الفل الحمد لله ... طبعا الموضوع بيبقى متعب شوية في الأول لأن مامتها مكنتش معاها لأن مامتها ماتت واخواتها البنات واحدة مسافرة مع جوزها والتانية بتشتغل فاللي كان بيساعدها أساسا جوزها

والاتنين الحمد لله رضعوا طبيعي واتفطموا خلاص قريب لأنها حامل تاني ربنا يتمم لها على خير يا رب ويبارك لها ... هو اللي بيبقى صعب الخروج ... لأن أصلا الخروج بطفل واحد صعب فمابالك باتنين ... وهي مش معاها عربية فلازم حتى لو رايحة لباباها أو حماتها لازم حد يبقى معاها ينزلهم معاها و كده بس هي اللي بتعمل لهم كل حاجة وكانت قالت لي إن فيه حاجة بتسهل عليكي في التعامل ... انك لو زعقتي لواحدة التانية تسمع الكلام علطول ... يعني وهي بتأكل واحدة فيهم بتدلع قامت مزعقة لها قامت التانية بطلت دلع وكملت أكلها علطول ... يعني بيتأثروا ببعض

والله ماشاء الله...حلو اوي يارب يطلعوا زي كده...بس الرضاعه لطبيعيه دي صعبه اوي...واكيد فرحانه بيهم يعني يسلوا بعضهم ...بس زي مش شبه بعض...وانا قيمتك علي المعلومات دي
b
ربنا يقومك بالسلامة يا كاتو ان شاء الله
بصى يا ستى الاسماء اهى
ريم
سلمى
هايدى
يارا
نانسى
نهال
ربا
جنى
سها
ليلى
ساندرا
ندى
رحاب
نسرين

و جارى البحث عن اسماء اخرى ان شاء الله
ع
miko85;10290503:
والله صح هاجنن والله تعبانه جداا...والترجيع والغثيان والم في بطني

هما اه في كيسين اه عايزه اعرف هما شبه بعض ولا ايه وكانوا في كيس واحد ولا كيسين
وعملت في الغثيان وفي تربيتهم وكدا ...بطنها كبيره...

الحمدلله والله علي كل شيي ...ويمكن انا لوحدي هنا علشان كده قلقانه

افرازات دم ولا نقط دم اصلي نزل مني نقط دم

ياهوبا وهو جوزك شغال فين ...يعني انتي في بلد وهو بلد

لا يا بنتي انا ساكنه في الجيزه فيصل جوزي شغال في مستشفي في الجيزه
بس جيا هنا لاهلي اجازه يعني بس وهيجي ياخدني بعد العيد
X