تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
s
18-09-2009 | 10:34 PM
بنات انا قلقانة اوى النهاردة نزل عليا افرازات بنى
ع
18-09-2009 | 10:35 PM
الف سلامه عليكي يا توتا طيب متصلتيش ليه بالدكتوره
ي
18-09-2009 | 10:36 PM
لا الجو يعتبر كويس انتى لسه فى الصعيد ياهوبا والا ايه
ي
18-09-2009 | 10:37 PM
انتى عملتى مجهود النهاردة او مشيتى ياما
s
18-09-2009 | 10:38 PM
لا مجهود البيت العادى و الدكتورة مش بتدى حد رقمها قالتلى قبل كدة لو جالك نزيف روحى على المستشفى دى وانا هتابع معاهم
ي
18-09-2009 | 10:40 PM
غريبة اى دكتورة بتدى رقمها او بتكون كتباهفى الروشتة ان شاء الله خير
s
18-09-2009 | 10:43 PM
انا خايفة اوى و داخلين على عيد و لو حصلى لا قدر الله حاجة مش هلاقى حد
ع
18-09-2009 | 10:46 PM
اه لسه يا ايسمين جوزي جي بعد العيد ي4 ايام وهنسافر ان شاء الله
طيب كنتي رحتي المستشفي اللي قليتلك عليها يا توتا
طيب كنتي رحتي المستشفي اللي قليتلك عليها يا توتا
c
18-09-2009 | 10:47 PM
الحوانل الجدد بجد بنصحكم تخالو بالكم من الكالسيوم والاكل اللى مش بيعمل امساك واشربوا مايه كتير
لان مع تقدم الحمل الحاجات ديه بتكون مهمه جدا وبتاثر عالجسم
انا سنانى من اول التامن وبتوجعنى لا والاكل لاقيت ان فى فراغ بين درسان والاكل بيدخل بينهم وشكله عاوز ينضف ويتحشى ربنا يستر ويكمل الشهر اللى فاضل على خير لانى باكل على الناحيه التانيه وخايفه تبوظ هى كمان
لان مع تقدم الحمل الحاجات ديه بتكون مهمه جدا وبتاثر عالجسم
انا سنانى من اول التامن وبتوجعنى لا والاكل لاقيت ان فى فراغ بين درسان والاكل بيدخل بينهم وشكله عاوز ينضف ويتحشى ربنا يستر ويكمل الشهر اللى فاضل على خير لانى باكل على الناحيه التانيه وخايفه تبوظ هى كمان
ي
18-09-2009 | 10:47 PM
متقلقيش خير ان شاء الله وده نفس الاحساس اللى عندى برضه ان احنا داخلين على عيد بس متقليش المستشفيات بتبقى فاتحة فى العيد وان شاء الله مش حيكون فيكى الا كل خير وربنا يتمم حملك على خير
ي
18-09-2009 | 10:48 PM
يعنى ياهوبا العيد ده ةهتقضيه بعيد عن زوجك
ع
18-09-2009 | 10:54 PM
هههههههه والله يا ايسمين انا عمري ما قضيت عيد مع جوزي
ولا حتي شم النسيم
الاعياد بيقي في الشغل تخيلي انا من ساعه ما تخطبت لغايه دلوقتي مقيتضش العيد مع جوزي
يعني السنين اللي عدت كنت اعد في البيت اعيد مع الحيطان
ولا حتي شم النسيم
الاعياد بيقي في الشغل تخيلي انا من ساعه ما تخطبت لغايه دلوقتي مقيتضش العيد مع جوزي
يعني السنين اللي عدت كنت اعد في البيت اعيد مع الحيطان
ي
18-09-2009 | 10:54 PM
سويت انتى حسيتى باعراض الوحم فى الحمل ده والا لا
ي
18-09-2009 | 10:56 PM
ياه ه ه ياهوبا ربنا يكون بعونك بس المفروض هو يعوضك بقا بعد العيد
ع
18-09-2009 | 11:01 PM
يعوضني :(
يلا اهه بقول ما دام في الشغل وبيخدم الناس ربنا يعوضنا عن التعب اللي بشوفه انا وهو
ان شاء الله
يلا اهه بقول ما دام في الشغل وبيخدم الناس ربنا يعوضنا عن التعب اللي بشوفه انا وهو
ان شاء الله
ي
18-09-2009 | 11:06 PM
ربنا يعوضكوا بكل خير
ع
18-09-2009 | 11:10 PM
يارب ان شاء الله يا ياسمين
ع
18-09-2009 | 11:10 PM
هدي يا بنتي ساكته ليه وليكي فتره مش بتجي في ياه طمنينا عليكي
m
18-09-2009 | 11:13 PM
crazy ananas;10290334:
يا ميكو يا حبيبتى انتى كدا عقبال ماتوصلى التاسع هتتجننى وانتى لسه فالتالت
انسى خالص انهم توينز وعيشى حياتك لانك كل متفكرى اكتر كل ماهتتعبى اكتر
وسيبى الولاده تيجى لوقتها مش هتفكرى فيها من دلوقتى
ربنا معاكى ويهون عليكى الحمل يارب :)
هدى ازيك انا كنت لسه بسئل عليكى اخبارك ايه انتى ولولى
والله صح هاجنن والله تعبانه جداا...والترجيع والغثيان والم في بطني
أمةالله;10290338:
انتي مش بيتقولي فيه كيسين؟؟ ده معناه انهم مش شبه بعض على حسب اللي أعرفه
ممكن حتى يطلعوا ولد ويبقي بنت
هما تربيتهم صعبة أكيد في الأول بس أي بيبي تربيته صعبة ... بس أكيد هتحسي إنهم يستاهلوا التعب
صاحبتي ولدت في نص التاسع بس ولدت قيصري ... مش فاكرة ليه ... نزلت المية باين ومكنش فيه طلق حاجة زي كده
لو عندك أسئلة كتير جمعيها والله وأنا أحاول أكلمها لك أسألها على كل اللي عايزة تعرفيه
هما اه في كيسين اه عايزه اعرف هما شبه بعض ولا ايه وكانوا في كيس واحد ولا كيسين
وعملت في الغثيان وفي تربيتهم وكدا ...بطنها كبيره...
أمةالله;10290352:
على فكرة يا ميكو فكري نفسك دايما إنك لا انتي أول ولا آخر واحدة حملت في توأم ... مهياش معجزة والستات بتولد عادي وترجع تحمل تاني عادي وممكن تحمل في توأم تاني برضه عادي
على رأي ندى متركزش علشان متهيسش :):)
الحمدلله والله علي كل شيي ...ويمكن انا لوحدي هنا علشان كده قلقانه
sweet_toota;10290407:
لا مجهود البيت العادى و الدكتورة مش بتدى حد رقمها قالتلى قبل كدة لو جالك نزيف روحى على المستشفى دى وانا هتابع معاهم
افرازات دم ولا نقط دم اصلي نزل مني نقط دم
hoba555;10290450:
هههههههه والله يا ايسمين انا عمري ما قضيت عيد مع جوزي
ولا حتي شم النسيم
الاعياد بيقي في الشغل تخيلي انا من ساعه ما تخطبت لغايه دلوقتي مقيتضش العيد مع جوزي
يعني السنين اللي عدت كنت اعد في البيت اعيد مع الحيطان
ياهوبا وهو جوزك شغال فين ...يعني انتي في بلد وهو بلد
b
18-09-2009 | 11:22 PM
crazy ananas;10290294:
ازيك يا برايد الف مبروك على الحمل وربنا يكملك على خير
الله يبارك فيكى يا انوسة
على فكره يا برايد انتى لزم تقتنعى انك ددخلتى مرحله جديده فى حاجات انتى متعوده عليها هتبطليها وفى حاجات جديده هتتعودى عليها وكل ده عشان الامومه مش بالساهل وربنا يكملك على خير
انا معرفش اجابه سؤالك بس الاضمن انك متناميش اهو تعودى نفسك من دلوقتى عشان ممكن تخدى وقت عقبال ما تتعودى عالنوم الجديد لان لما بطنك تكبر طبعا مش هتعرفى
وربنا يكملك على خير يارب
انا بحاول و الله بس ساعات بتقلب و انا نايمة و مش حاسة
[QUOTE=أمةالله;10290326]غلط
لما بطنكتكبر شوية أصلا مش هتعرفي تنامي عليها
أحسن وضع على جنبك اليمين
حاضر هحاول اتعود ان شاء الله
crazy ananas;10290425:
الحوانل الجدد بجد بنصحكم تخالو بالكم من الكالسيوم والاكل اللى مش بيعمل امساك واشربوا مايه كتير
لان مع تقدم الحمل الحاجات ديه بتكون مهمه جدا وبتاثر عالجسم
انا سنانى من اول التامن وبتوجعنى لا والاكل لاقيت ان فى فراغ بين درسان والاكل بيدخل بينهم وشكله عاوز ينضف ويتحشى ربنا يستر ويكمل الشهر اللى فاضل على خير لانى باكل على الناحيه التانيه وخايفه تبوظ هى كمان
ميرسى يا انوسة ربنا يقومك بالسلامة و تجيبى احلى بنوتة