تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ع
17-09-2009 | 06:54 AM
انا موجودة انا مخنووووووووووووووووووووقة وزهقانة حد يتكلم معايا
L
17-09-2009 | 10:21 AM
صباح الخير
ق
17-09-2009 | 10:22 AM
صباح الخير يا بنات
انا متشكرة قوى لكل الناس اللى ردت عليا
يميم وهوبا ومشمشة وأمة الله جزاكم الله خيرًا
الحمد لله انا روحت للدكتورة امبارح وشفت البيبى وطمنتنى الف حمد وشكر ليك يارب .. ربنا مايحرم حد ابدا من الاحساس ده..
وسألتها تانى على الضغط والولادة قالتلى طول ماحنا مسيطرين على الضغط هتولدى طبيعى عادى.. لكن لو لا قدر الله ماقدرناش نسيطر عليه هيبقى فى كلام تانى كتير.. انا سايباها على ربنا اهم حاجة عندى ربنا يرزقنى ببيبى سليم ان شاء الله ..
وانا بقالى فترة الم البريود ده على طول بيجيلى وكنت اخدتله حقن وقالتلى اكرر الحقن تانى..
ربنا يقومنا كلنا بالسلامة ان شاء الله
انا متشكرة قوى لكل الناس اللى ردت عليا
يميم وهوبا ومشمشة وأمة الله جزاكم الله خيرًا
الحمد لله انا روحت للدكتورة امبارح وشفت البيبى وطمنتنى الف حمد وشكر ليك يارب .. ربنا مايحرم حد ابدا من الاحساس ده..
وسألتها تانى على الضغط والولادة قالتلى طول ماحنا مسيطرين على الضغط هتولدى طبيعى عادى.. لكن لو لا قدر الله ماقدرناش نسيطر عليه هيبقى فى كلام تانى كتير.. انا سايباها على ربنا اهم حاجة عندى ربنا يرزقنى ببيبى سليم ان شاء الله ..
وانا بقالى فترة الم البريود ده على طول بيجيلى وكنت اخدتله حقن وقالتلى اكرر الحقن تانى..
ربنا يقومنا كلنا بالسلامة ان شاء الله
ق
17-09-2009 | 10:25 AM
ازيك يا دودى عاملة ايه
سلامتك الف سلامة
سلامتك الف سلامة
L
17-09-2009 | 10:43 AM
قصة كبيرة;10284393:
ازيك يا دودى عاملة ايه
سلامتك الف سلامة
الحمد لله يا بيبو صاحية جسمى مكسر ودراعى وارم مكان الواقعه بس مبسوطة عشان أطمنت على توتو ربنا يطمنك دايما وان شاء الله الوضع يفضل تحت السيطرة وتولدى طبيعى يا رب بس انتى بلاش حوادق خالص مالص واى انفعلات او اى حاجه ترفع الضغط
L
17-09-2009 | 10:45 AM
كاتكوته ايه يا بنتى بقالك فترة مش بتعبرينا عامله ايه وبقيتى فى الكام؟
ق
17-09-2009 | 10:46 AM
DodyCat;10284422:
الحمد لله يا بيبو صاحية جسمى مكسر ودراعى وارم مكان الواقعه بس مبسوطة عشان أطمنت على توتو ربنا يطمنك دايما وان شاء الله الوضع يفضل تحت السيطرة وتولدى طبيعى يا رب بس انتى بلاش حوادق خالص مالص واى انفعلات او اى حاجه ترفع الضغط
ربنا يطمنك دايما ومعلش على الوقعة.. انا عارفة هم قد ايه بيبقوا صعبين اصلى ياما وقعت فى الشارع مرة على ظهرى ومرة على وشى ههههههههه..
شافاكى الله وعافاكى يا جميل.. وخلى بالك من نفسك بقى..
وصحيح مبروك على الولد عقبال ماتشوفيه عريس ان شاء الله..
ق
17-09-2009 | 10:46 AM
دودى قبل ماتعرفى انه ولد كنتى حاسة انه ولد ولا بنت؟
C
17-09-2009 | 10:49 AM
DodyCat;10284428:
كاتكوته ايه يا بنتى بقالك فترة مش بتعبرينا عامله ايه وبقيتى فى الكام؟
يااااااااااااااااااااااااااه اخيرا حد عبرني وسأل عليا، انا زعلانة منكم اوي اوي، عشان شوفتوا اسمي بس سألتوا عليا غير كده محدش فاكرني اساسا، بس المهم انتوا وحشتووووووووووووووووووووووووووووني اووووووووووووووووووووووووووي اوووووووووووووووووووووووي وكنت عمالة اقرا اللي فاتني بقالي كام يوم، ازيك انتي يا دودي يا جميلة، معلش انا لسه مكملتش القراية بتاعة الجزء الجديد في اوله لسه ومعرفتش واقعة ايه اللي بتقولي عليها بس حمدلله علي سلامتك بردو.
انا فاضلي 8 ايام وادخل في الخامس ان شاء الله، قوليلي انتي عرفتي نوع البيبي ولا لسه بردو قافل.
ق
17-09-2009 | 10:51 AM
ازيك يا كتكوتة عاملة ايه؟ كنتى غايبة ليه كل الفترة دى؟
حمدالله على سلامتك
حمدالله على سلامتك
C
17-09-2009 | 10:55 AM
قصة كبيرة;10284441:
ازيك يا كتكوتة عاملة ايه؟ كنتى غايبة ليه كل الفترة دى؟
حمدالله على سلامتك
الله يسلمك يا بيبو يا جميلة انتي، انا بعد ما سافرت لما قلتلكم في اول شهر 8، قعدت يومين او 3 مش فاكرة وجيت المهم الجهاز عندي كان فيه مشاكل وكده، وجوزي وداه يتصلح والمهندس بوظه اكتر ما هو ومسحلي داتا مهمة كمان اوي من عليه، وفضلت فترة مش عارفة اصلحه وبحاول فيه، المهم وديته لمهندس تاني اعرفه متخصص في موضوع ترجيع الداتا ده وطبعا حاجات تانية، بس ولسه لغاية دلوقتي للأسف مش نافعة عشان حصل مشكلة في الهارد بس لسه فيه محاولات وجبنا جهاز جديد خالص بقي، ومكنتش عارفة اشارك معاكم من ساعة ما جبته عشان معرفتش اخر اخباركم وفاتني كتير فقلت لما اقرا كل اللي فات ابقي ادخل، ولما اخيرا النهاردة وصلت للجزء الجديد فقلت هتابع في الجديد واقرا القديم في نفس الوقت، وطبعا رمضان مش بقعد كتير، عشان ببقي مشغولة او بره البيت خالص ساعات وساعات، وحظي حلو اوي النهاردة بجد اني اصلا مش عارفة انام من ساعة السحور، وجوزي نزل الشغل، فقلت اقوم افتح شوية واقرا وبعدين انتوا دخلتوا هيييييييييييييييييييييييييييييييه :D
ق
17-09-2009 | 10:58 AM
ياااااااااااااااااااه رحلة طويلة يا بنتى حمدالله على سلامتك هههههههه
بس يابنتى كبرى من الاجزاء اللى فاتت ده شات يعنى ومش هتلاحقى
ده انا مابقارش اللى بيفوتنى من اليوم اللى قبليه
بس يابنتى كبرى من الاجزاء اللى فاتت ده شات يعنى ومش هتلاحقى
ده انا مابقارش اللى بيفوتنى من اليوم اللى قبليه
L
17-09-2009 | 10:58 AM
قصة كبيرة;10284431:
دودى قبل ماتعرفى انه ولد كنتى حاسة انه ولد ولا بنت؟
فى الأول كنت حاسه انها بنت يمكن عشان كان نفسى فى بنوته قوى
بس فى الفترة الأخيرة شلت الموضوع من دماغى وبعدين بقيت انا وجوزى كل ما نتكلم نتكلم على انه ولد فحسيت انه ولد وانا رايحه للدكتورة قلت يا رب راضينى ولد او بنت راضينى
المهم لما الدكتورة قالتلى ولد لقيت نفسى فرحانه خصوصا لما شفت الفرحه فى عين جوزى
اصله نفسه فى ولد قوى
ص
17-09-2009 | 10:58 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
سلامتك الف سلامه يا بيبو والحمد لله خير ان شاء الله
كتكت ازيك
سلامتك الف سلامه يا بيبو والحمد لله خير ان شاء الله
كتكت ازيك
L
17-09-2009 | 10:59 AM
CuTie KaTkOoTa;10284436:
يااااااااااااااااااااااااااه اخيرا حد عبرني وسأل عليا، انا زعلانة منكم اوي اوي، عشان شوفتوا اسمي بس سألتوا عليا غير كده محدش فاكرني اساسا، بس المهم انتوا وحشتووووووووووووووووووووووووووووني اووووووووووووووووووووووووووي اوووووووووووووووووووووووي وكنت عمالة اقرا اللي فاتني بقالي كام يوم، ازيك انتي يا دودي يا جميلة، معلش انا لسه مكملتش القراية بتاعة الجزء الجديد في اوله لسه ومعرفتش واقعة ايه اللي بتقولي عليها بس حمدلله علي سلامتك بردو.
انا فاضلي 8 ايام وادخل في الخامس ان شاء الله، قوليلي انتي عرفتي نوع البيبي ولا لسه بردو قافل.
طب الحمد لله عديتى ايام الغثيان والقرف
انا يا ستى حامل فى ولد الحمد لله
C
17-09-2009 | 10:59 AM
بقولكم ايه هو انتوا ميعادكم مع الدكتورة بيبقي كل اد ايه في الفترة دي، اصل انا اول مرة روحتلها كنت في نص التالت عشان مش دي اللي تابعت معاها من الاول، وبعدين قالتلي تعالي اول الرابع يعني بعد اسبوعين وبعد كده قالتلي اول الخامس كل شهر بقي بعدكده، وانا حاسة ان كده كتير وببقي قاعدة كل شوية مستنية بفارغ الصبر، بس برجع واقول يمكن عشان التحاليل بتاعتي الحمدلله كويسة ومفيش سبب يخليها تجيبني كتير.
L
17-09-2009 | 11:03 AM
CuTie KaTkOoTa;10284471:
بقولكم ايه هو انتوا ميعادكم مع الدكتورة بيبقي كل اد ايه في الفترة دي، اصل انا اول مرة روحتلها كنت في نص التالت عشان مش دي اللي تابعت معاها من الاول، وبعدين قالتلي تعالي اول الرابع يعني بعد اسبوعين وبعد كده قالتلي اول الخامس كل شهر بقي بعدكده، وانا حاسة ان كده كتير وببقي قاعدة كل شوية مستنية بفارغ الصبر، بس برجع واقول يمكن عشان التحاليل بتاعتي الحمدلله كويسة ومفيش سبب يخليها تجيبني كتير.
انا فى الأول كنت بروح كل أسبوعين دلوقتى بروح كل شهر
يا عيال انا زدت فى الشهر ده 3 كيلو انا حاسه ان كده كتير بس الدكتورة بتقولى ده معدل كويس ايه رأيكو
C
17-09-2009 | 11:04 AM
DodyCat;10284466:
فى الأول كنت حاسه انها بنت يمكن عشان كان نفسى فى بنوته قوى
بس فى الفترة الأخيرة شلت الموضوع من دماغى وبعدين بقيت انا وجوزى كل ما نتكلم نتكلم على انه ولد فحسيت انه ولد وانا رايحه للدكتورة قلت يا رب راضينى ولد او بنت راضينى
المهم لما الدكتورة قالتلى ولد لقيت نفسى فرحانه خصوصا لما شفت الفرحه فى عين جوزى
اصله نفسه فى ولد قوى
DodyCat;10284470:
طب الحمد لله عديتى ايام الغثيان والقرف
انا يا ستى حامل فى ولد الحمد لله
وانا كمان نفسي جدا في بنوتة بس بردو كل اللي يجيبه ربنا كويس، وجوزي كان في الاول خالص نفسه في ولد بس اتعدي مني من ساعتها ونفسه في بنوتة اوي وكل ما نشوف صورة او اعلان في بيبي كميلة كده بنبقي هانتجنن ويطلع حاجة شبهه كده ومكلبظ وكميلة بس مش عارفة ازاي اساسا وانا اكلي قليل، هو ممكن يبقي ملون اه يارررررررررررررررررب ياخد من الجينات دي عشان اهلي فيهم كتير كده وولاد اخواتي ولا حد فيهم اخدها منهم فيارب تطلع في ولادي انا بقي :D
بس الحمدلله بردو وربنا يقومك يالسلامة، ويبقي ولد روحه حلوة كده وعايز يتاكل، وكده انتي مش هتغلبي في عروسته عشان كله هنا بيدور علي عريس لبناته :wink:
صوت العيون;10284467:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
سلامتك الف سلامه يا بيبو والحمد لله خير ان شاء الله
كتكت ازيك
موروووووووووووو ازيك وحشتيني، انتي لسه بردو ملقتيش دكتور قريب منك :( ولا روحتي ولا ايه عشان انا لسه مكملتش قراية.
ص
17-09-2009 | 11:06 AM
عادى يا جميله هو الى بيحدد وتقريبا بتبقا كل شهر انما انتى لو حسيتى بتعب او حاجه كدا يعنى بتروحى فى اى وقت
ولو عامله متابعه بتقطعى وقتها كشف عادى
ولو عامله متابعه بتقطعى وقتها كشف عادى
ص
17-09-2009 | 11:07 AM
لا رحت الحمد لله وقريب منى الحمد لله