هو ميعاد يميم الايام دي ولا ايه
لو طان كده ربنا معاها يارب ويفرحها بالبيبي بتاعها ويقومها بالسلامه اللهم امين
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
l
14-09-2009 | 12:48 AM
l
14-09-2009 | 12:49 AM
اهاااااااااا عشان كده يا بسبس
بنات انا ملاحظه حاجه ان دفعه الحوامل الموجدين تلات ارباعهم حوامل يف بنات
يظهر ان السنه دي اغلبها بنات يلا البنات حلوين بردو دول بيكونوا عساسيل
بنات انا ملاحظه حاجه ان دفعه الحوامل الموجدين تلات ارباعهم حوامل يف بنات
يظهر ان السنه دي اغلبها بنات يلا البنات حلوين بردو دول بيكونوا عساسيل
أ
14-09-2009 | 12:49 AM
اه يميم فى العد التنازلى خلاص دى قدامها بتاع 25 يوم بس فى التاسع يعنى ممكن تكون ولدت او بتولد
r
14-09-2009 | 12:50 AM
كوباية مايه;10264410:
ندى التوقيع لما يبقى عندك 500 مشاركه يا قمره انتى لسه 300 وشويه
والله يا بسبوسة لسة محتراة وجوزى مغلس عليا زى ما انتى عارفة .. دى شوية اسامى فى اللستة شوفى يمكن يعجبوكى
سيف
معاذ
مهند
مازن
بلال
معتز
اياد
يحيى
ولسة محتارة ومش عاجبنى ولا اسم فيهم هههههههههههههههههه
معاذ
مهند
مازن
بلال
معتز
اياد
يحيى
ولسة محتارة ومش عاجبنى ولا اسم فيهم هههههههههههههههههه
أ
14-09-2009 | 12:52 AM
يا جماعه انا سمعت ششيخ بيقول تصوميها بعد الولاده او اول ما تقدرى وبتتصام عادى لانك ليكى عذرك انما اللى فطر بدون عذر فا بيصوم عن كل يوم فى رمضان 30 يوم فى الايام العاديه
ص
14-09-2009 | 12:53 AM
بببببببببببببببخ
m
14-09-2009 | 12:53 AM
[QUOTE=roshy&hany;10264393]
صحيح والله الاعراض مضاعفه ادعولي بجد كلكم
اكيد عندك العرض التانى ههههههههههه .. ده طبيعى ياقمر لان اعراض الحمل عندك مضاعفة وكمان انتى لسة فى الاول والبيبى بيتكون .. ربنا معاكى يارب ويكملك على خير باذن الله
صحيح والله الاعراض مضاعفه ادعولي بجد كلكم
أ
14-09-2009 | 12:54 AM
ههههههههههههههههههه ولا انا كمان يا رشا عاجبنى ولا اسم فيهم
بصى فى اسماء زى
حسين
عمر
عمرو
ياسين
اسماعيل
ادهم
محمد طبعا
يوسف
زياد
حسن
عبد الرحمن
عبد الله
بصى فى اسماء زى
حسين
عمر
عمرو
ياسين
اسماعيل
ادهم
محمد طبعا
يوسف
زياد
حسن
عبد الرحمن
عبد الله
أ
14-09-2009 | 12:55 AM
فى ولد كان زميل اخت اسمه عمار بس كان اسم لطيف اوى
وعندى ولد فى الكليه كان اسمه غريب بردو
اسمه
ايباء
وعندى ولد فى الكليه كان اسمه غريب بردو
اسمه
ايباء
ب
14-09-2009 | 12:56 AM
يميم كانت موجودة النهاردة
بس ف البير التانى
بس ف البير التانى
m
14-09-2009 | 12:57 AM
roshy&hany;10264432:
والله يا بسبوسة لسة محتراة وجوزى مغلس عليا زى ما انتى عارفة .. دى شوية اسامى فى اللستة شوفى يمكن يعجبوكى
سيف
معاذ
مهند
مازن
بلال
معتز
اياد
يحيى
ولسة محتارة ومش عاجبنى ولا اسم فيهم هههههههههههههههههه
اياد ومهند انا لو طلع ولدين ان شاء الله هاسمي دول والاسماء ال مختارهم كلهم حلوين
ب
14-09-2009 | 12:59 AM
يميم كانت بتقول لسة 20 يوم وتولد
أ
14-09-2009 | 12:59 AM
ميكو مش مهم انتى عايزه ايه المهم جوزك كمان عايز ولا لأ
l
14-09-2009 | 12:59 AM
ايباااء ده اسم بنت صحبتى وانا يف الابتدائي عاااااااااااااااااا كانت عسوله
أ
14-09-2009 | 12:59 AM
ربنا معاها ان شاء الله يا مها
m
14-09-2009 | 01:00 AM
كوباية مايه;10264485:
ميكو مش مهم انتى عايزه ايه المهم جوزك كمان عايز ولا لأ
كمان هو هايتكلم بعد التعب ال انا شايفاه ده ههههه
الامساك في الحمل عادي والتقلص في المعده
ص
14-09-2009 | 01:00 AM
معنى اياد ايه ومهند الاتنين حلوين فعلا ما شاء الله
ب
14-09-2009 | 01:01 AM
اصلا اصلا اصلا
نسبة البنات ف تزاااايد اكتر من الصبيان
وانا عن نفسى بمووووووووووووووووووت ف البنات الحمد لله
نسبة البنات ف تزاااايد اكتر من الصبيان
وانا عن نفسى بمووووووووووووووووووت ف البنات الحمد لله
ب
14-09-2009 | 01:02 AM
ياااااارب يا بسبس
اة اياد ومهند حلوين
ميكو بلاش امساك ف الحمل
اة اياد ومهند حلوين
ميكو بلاش امساك ف الحمل
ص
14-09-2009 | 01:03 AM
اومال الى مش امساك بقا يعمل ايه ان شاء الله