تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
أجمل ايام العمر;10197481:
سلامتك يا بوكى من الانيميا و خللى بالك الانيميا بتاخد وقت على ما تترفع و لازم تترفع ان شاء الله قبل الولادة ضروووووووووووووووووووووووووووووووورى :)

طب لو متعرفعتش اعمل ايه
وسلامة ظهرك ياجميل انتى فى الشهر الكام
انا اخر يوم فى الخامس النهاردة ان شاء الله ضيفينى بقى
أ
,؛.هههههههههههههههههههه عنده حق ياختى,ظ؛.
أ
boky2010;10197490:
طب لو متعرفعتش اعمل ايه
وسلامة ظهرك ياجميل انتى فى الشهر الكام
انا اخر يوم فى الخامس النهاردة ان شاء الله ضيفينى بقى



انا فى نص السابع يا بوكى ..

هضيفك بس هو انتى معادك 30 يناير صح ...؟؟؟ ان شاء الله
b
يتصفح الموضوع حالياً: 8 (8 عضو و 0 ضيف) ‏boky2010, ‏أجمل ايام العمر, ‏كوباية مايه, ‏loveway+, ‏مونه الدلوعه, ‏دموع اشتياقي
هو الباقى ساكت ليه
b
أجمل ايام العمر;10197505:
انا فى نص السابع يا بوكى ..

هضيفك بس هو انتى معادك 30 يناير صح ...؟؟؟ ان شاء الله

لا باذن الله 30 ديسمبر
ربنا يتمملك على خير يارب ويسهل ولادتك
أ
,؛.عملت كوباية كركديه مشبرررررررررره,ظ؛.
أ
,؛.بوكى ازاى انتى 30 ديسمبر والفرق بينى وبينك شهر وانا هولد اول مارس؟؟؟,
b
البت ميروووووووووووو راحت فين وبسبس
أ
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( بنوتة باذن الله )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( ولد باذن الله )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( ولد باذن الله )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوت باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat
27/1/2010 smily547


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
15/4/2010 ياسمين 100 100
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
b
كوباية مايه;10197533:
,؛.عملت كوباية كركديه مشبرررررررررره,ظ؛.

خليلى شوية انا بحبة اوى بس ممنوعة منة عااااااااااااااااااا
أ
كوباية مايه;10197533:
,؛.عملت كوباية كركديه مشبرررررررررره,ظ؛.


بالف هنا و شفا يا بسبس



كوباية مايه;10197540:
,؛.بوكى ازاى انتى 30 ديسمبر والفرق بينى وبينك شهر وانا هولد اول مارس؟؟؟,



:) بوكى فى اخر الخامس يا بسبس و انتى فى اول الرابع يعنى الفرق تقريبا شهرين :)
b
كوباية مايه;10197540:
,؛.بوكى ازاى انتى 30 ديسمبر والفرق بينى وبينك شهر وانا هولد اول مارس؟؟؟,

ان شاءالله هبدا السادس بكرة قولى اول تسعة سادس
واولل عشرة 7
واول حداشر 8
واول 12تاسع
ايه يابنتى هتشككينى فى نفسى منا صح اهة
مشالمفروض الحمل 9 شهور ولا زادوا زى كل حاجة فى البلد
أ
,؛.انا بموت فيه يا بوكى بس الدكتور ممنعنيش منه عادى مقليش حاجه عليه
أ
,؛.ههههههههههههههههههههههههههه انا فى الاسبوع التانى من الشهر الرابع وانتى نقول فى اول السادس عشان كدا ياختى الفرق دا زى ما قالت هدى
b
دنا نفسى يخلصوابقى يارب وتجينى نونة تسلينى فى وحدتى
انا بخاف اقعد فى الشقة لوحدى
أ
,؛.انا كمان والله يا بوكى بزهق من الشقه جدااااااا وفعلا نفسى فى حاجه تسلينى وتحسسنى ان دا بيتى بدل الخوف اللى انا فيه ولا الدبدوب اللى هيجيبلى قريب سكته قلبيه دا والله مجننى دبدوب طولى كدا وضخم واتخن منى بكتيييييييييييييير والله كل يوم ااحلم انه بيمشى وبيقتلنى عاااااااااااااااا
b
كوباية مايه;10197577:
,؛.انا بموت فيه يا بوكى بس الدكتور ممنعنيش منه عادى مقليش حاجه عليه

انا مانعنى واول ماالدكتور قال كدة احمد جاب كيس الكركدية اللى موصية عليه
جالى من اسوان
ورماة فى الزبالة روحت اشيلة من وراة راح فتحة وفرفتة فى الزبالة قدام عينى وكنت بتحسر كانة
ابنى عينى كانت هتتطلع من راسى دة المشروب الرسمى بتاعى
أ
,؛.أريدو حلا
b
كوباية مايه;10197602:
,؛.انا كمان والله يا بوكى بزهق من الشقه جدااااااا وفعلا نفسى فى حاجه تسلينى وتحسسنى ان دا بيتى بدل الخوف اللى انا فيه ولا الدبدوب اللى هيجيبلى قريب سكته قلبيه دا والله مجننى دبدوب طولى كدا وضخم واتخن منى بكتيييييييييييييير والله كل يوم ااحلم انه بيمشى وبيقتلنى عاااااااااااااااا

ياساتربعد الشر انا برضة من كتر الرعب من الدباديب ادتها لماما
قلتلها خدى انا خايفة اقعد معاها فى البيت ادية لمامتك والله اعملى زيى
أ
,؛.ههههههههههههههههههههههههههه على فكره يا بوكى جوزك زى جوزىبردو كدا والله بيعمل معايا كدا وبيجننى وببقى هموت واموته عااااااااااا
X