أجمل ايام العمر;10197289:
ان شاء الله تطمنى و تجيبى احلى بيبى فىا لدنيا
كنتى مييين بقى قبل التغيييييييير ...؟؟؟؟ :cool:
الف الف الف مبروك الحاجة على جوجو يا ندى ...
بس كنت عايزة اسال البنطلون الصياد جبتيه منين ...؟؟؟
وحلوة لو محدش جابلى حاجة ...؟؟؟
انتى انتهازية قوووووووووووووووووووووووى
دى حاجات للبيبى يا قمرة ... و الشاية هى زى الفانلة بس سالوبيت و كل كباسين من فقو لتحت عشان راس البيبى فى الاول بتكون طرية و ميفعش يلبس فانلة
و البنطلون بنلون يتلبس تحت السالوبيت فى الشتا
و مشمع الغيار مشمع يتحط تحت البيبى وهو بيغير البامبرز عشان ميبهدلش الدنيا
لسسسسسه بدرى استمتعى بشهور الحمل الاولانية و الوحم و بعدين فكرى فى الهم التقيل ده :ss:
هههههههههههههههههه
دودو
اخبار سلمى ايه ...؟؟
بتتكلم ولا لسه ...؟؟؟
الف سلامة عليكى يا ايمى .... خللى بالك من نفسك يا بنتى :)
و بوسيلى بودى و النونة كتيييييييييييييير
\
طيب خلاص هسمع الكلام وباذن الله هفطر بكرةممكن اصوم يومينوافطريوم وربنا يكرم يارب
بجددددددددددددددددد طب كويس لانى كنت ابتديت اقلق على نفسى لان الحركة عندى بطيئة طمنتينى يطمنك ربنا ويسرلك حملك يارب ويثبتهولك
اة والله ياهدهدددددددددد فعلا مقرفين ومتعبين انا جيت تانى اهة بعد مافطرت فى بيتى معاه جيت تانى عند ماما
ووووووووووووووكان فيها ايه بدل المرواح والمجى كان جة كلنا هناااااااااا دول
حتى كانوا عملين جمبرى وكابوريا فسفور فقرى والله
يالة لنا الله
حطينى فى اللستة انا باذن الله اخر يوم فى الخامس النهاردة
هددددددددددددددددددددددددددددددددددى انتى بتابعى مع مين انا الدكتور بتاعى معندوش سونار رباعى وفين\
اللهم امينننننننننننننن
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب ومبروووووووووووووك الحمل ياقمرايةوربنا يحققلك كل اللى بتتمنية
برنسيسسسسسسسسسسسسس ميروووووووووووووووووووو مش معقووووووول مبرووووووووووك ربنا يتمملك على خير يارب مش عاوزين تنطيط بقى لحد متخلصى التالت وربنا يكملك على خير يارب
لاف وى انتى هنا انا هنا
بووووكى قوليلى تاريخ الولادة امتى ان شاء الله ...؟؟؟؟
انا بتابع مع الدكتور محمد ابراهيم عثمان رئيس اقسام النسا و الولادة بالقصر العينى و هو عنده سونار رباعى ب 350 جنيه و كشفه ب 150 و السونار عنده ب 150 بس سونار حديث ما شاء الله و قاللى انى حامل فى بنت من الاسبوع ال 13
احسن حاجة عملتيها يا بوكى بجد الستات فى مجال الطب فشللللللللللللللللللة
الشيبسى الدكترو حذرنى منه جدا عشان الدهون و المواد الحافظة
و الوجع طبيعى فى الحمل و على فكرة مش زى ماهو متعارف عليه انه بيكون نقص كالسيوم لا ده نقص بوتاسيوم و ماغنيسيوم كلوا موز كتير و هيروح باذن الله :)
ههههههههههههههههه
والله الرجالة دول مش فالحين غير فى التريقة لكن هم اصلا ميقدروش يستحملوا ربع تعب الحمل اللى احنا فيه
بجد غلللط يا ميرو بلاش تكترى منه :)[/QUOTE]
هدى خليكى معانا يابنتى بتروحى فين
والله الدكتور كل ميشوف احمد ويلاقية مزعلنى ويبستفة يقولة دول اقوى مننا
واحسن مننا
تقدر تشيل 20 كيلو نايم قايم بيهم بطل افترى وساعدها فى البيت وبيقولى متعمليش حاجة والله دكتور زى السكر ومحترم وعاقل وبيقعد يكلم احمد فى الدين ويوصية عليه ضيفينى للستة انا 30\12