رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ع
hoba555;10176713:
ام عمر حمدلله علي سلامتك يا حبيبتي الخليج اكيد نور دلوقتي
وان شاء الله ربنا يتقبل كل عباداتك يا جميل

الله يسلمك يا جميل النور ده نورك انت واصل من مصر لحد عندي هنا وربنا يتقبل مننا جميعا صالح الاعمال
toty858;10177032:
دعاااااء اهلا اهلا اخيرا رجلك اتزحلقت هنا :) ربنا يخليلك سلمى يارب

ام عمرو حمدالله على سلامتك

الله يسلمك يا توتي وماشاء الله ايه القمر ده ربنا يحفظهالك
أم حموودى القمر;10177124:
ام عمر حمد لله على سلامتك ياحبيبتى نورتى بيتك
مستنية رنة علشان اعرف رقمك ياقمر

الله يسلمك يا قمر وان شاء الله اشحن وارنلك حيوحشني صوتك انت والبنات حمودي ازيه عامل ايه
ع
coffeerose;10177901:
ام عمر حمدالله على سلامتك ياعسل
نورتي بيتك ياحبيبتي الحمدلله انك طمنتينا عليكي
كدة برضه تسيبينا مصر كدة ضلمت من غيرك
(f)(f)(f)(f)(f)

ههههههههههههههههههه
ضحكتيني بنفس الحصار ده هههههههههههههه
ربنا يسهلك الحمل يارب وتقومي بالسلامة والنونة تيجي وتنور الدنيا
(f)(f)(f)(f)(f)(f)


وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
منورة يا دعاء وحمدالله على سلامتك ياعسل
وسلامة سلمى اللي نورت الدنيا
اسالي ياجميل وامري واحنا تحت امرك عنينا ليكي ولسلمى
(f)(f)(f)(f)(f)

ازيك يا جميل عاملة ايه وازي الاولاد ايه اخبارهم
وحضلم ازاي مصر وانت فيها بس ده كفاية خفت دمك وذوقك
دي تنور الارض كلها
ع
بجد انا بشكر كل البنات الى اتصلو بيه قبل ما امشي
وكنت مبسوطة جداااا وفي قمة سعادتي ان ربنا كرمني
باخوات في الله زيكم جمعني معاكم على الحب من غير ما نتقابل
وكل واحدة هنا ليها معزة كبيرة في قلبي ويارب دائما نتقابل على خير وفي طاعة
r
أم عمرومنة;10176553:
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازيكم يا حلوووووووووين
وازي الكتاكيت قلت قبل ما انام امسي عليكم
واقولكم اني وصلت بالسلامة
وربنا يتقبل مني الدعاء الى دعتهولكم كلكم


الف حمد الله علي السلامة يا جمييييل :) ربنا يتقبل منك يا رب ادعي بئة احصلك علي قطر لحسن انا مش طايئة مصر و الله خااالص

hoobie;10177873:
الكل نايم انا داخله بس اسلم واشوف اعمل بكره فطار ايه ..

ازيك يا هبة وحشتيني

كلمة وداع;10178025:
صباح الخير ياقمرات


ما شاء الله تبارك الله لمار زي السكر في الصورة يا ايمان ربنا يباركلك فيها يا رب
r
مي ازيك يا جمييل انا شفت مكالمتك بس لما رجعنا من برة كنا بنزور اصحابنا و رجعنا علي 11.30 كدة و كنت سايبة الموبايل في البيت يا خسارة كان نفسي اكلمك علشان اشدلك ودانك :) وحشتيني يا انسة
r
شوفوا كدة الموضوع ده و جربوه لنهاردة و قولولي http://forums.3roos.com/t480269.html#post10178483
ب
السلام عليكم

حمد لله ع سلامتك ياام عمر
أ
أم حموودى القمر;10176220:
نهى انتى هنا ياحبى ؟؟
ازيك وازى لومى وحشتونى اوى

هدى ازيك ياجميلة وحشتينى اخبارك ايه وعامله فى الحمل فى رمضان ؟
انا كنت السنة اللى فاتت زى دلوقتى فى السابع برضه وكنت بفطر
ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله



انا تمام الحمد لله .. بس التقل و وجع الضهر موتنى الحمد لله

انا للاسف الشديد برضه فاطرة

الحمد لله على كل حال


roslish;10176253:
سالي يا قمر ازيك انتي؟احنا تمام يا جمييل انتي عاملة ايه ؟
رشرووش ازيك! طيب روحي منتدي المطبخ و اسالي احسن! عموما انتي عندك ايه؟ لو ليكي مفس تطبخي يعني..ممكن تعملي مكرونة بالباشميل او لازنيا نفسي هفاني عليهم..و لو عادي اعملي فراخ بانيه و مكرونة او كدة و خلاص برده نفسي فيها



شكلك كدة حامل يا مزمز :D


أم عمرومنة;10176553:
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازيكم يا حلوووووووووين
وازي الكتاكيت قلت قبل ما انام امسي عليكم
واقولكم اني وصلت بالسلامة
وربنا يتقبل مني الدعاء الى دعتهولكم كلكم



آمييييييييييييييييييييييين

الف حمد الله على سلامتك يا قمرة

اخبارك ايه و اخبار الولاد ...؟؟


coffeerose;10177901:


ههههههههههههههههههه
ضحكتيني بنفس الحصار ده هههههههههههههه
ربنا يسهلك الحمل يارب وتقومي بالسلامة والنونة تيجي وتنور الدنيا
(f)(f)(f)(f)(f)(f)






آمييييييييييييييييييييين


كلمة وداع;10178025:
صباح الخير ياقمرات



صباح الفل يا ايمى ..؟؟؟

اخبار لمار الامورة ايه ..؟؟

ما شاء الله تبارك الله .. ربنا يخليهالك يارب


كلمة وداع;10178030:
الا صحيح هو انا قولتلكم كل سنه وانتم طيبين شكلى نسيت
كل سنه وانتم طيبين جميعآ



و انتى بالف خير (f)
&
ازيك يانهى وازى لومى؟
ماشاء الله صورتها الجديدة عسل اوى
هى قاعدة فى مشاية ولا ايه؟
r
أجمل ايام العمر;10179484:


شكلك كدة حامل يا مزمز :D

(f)


هههههههه لا الحمد لله مش حاااامل انا يا دوبك ابتديت اصوم اهه :) و بعدين انا حاطة لوب يا هدي متفوليش و النبي

أم حموودى القمر;10179560:
ازيك يانهى وازى لومى؟
ماشاء الله صورتها الجديدة عسل اوى
هى قاعدة فى مشاية ولا ايه؟


ربنا يكرمك يا سالي اه يا جميل مشاية بس اول مرة امبارخ تقعد فيهاززبحاول بس اعلمها تقعد و بشيلها تاني
ع
نهي ازيك وحشتيني
أ
أم حموودى القمر;10179560:
ازيك يانهى وازى لومى؟
ماشاء الله صورتها الجديدة عسل اوى
هى قاعدة فى مشاية ولا ايه؟



ازيك يا سالى ... اخبار حمودى ايه ..؟؟

يارب يكون جوزك بقى احسن يارب


roslish;10179603:
هههههههه لا الحمد لله مش حاااامل انا يا دوبك ابتديت اصوم اهه :) و بعدين انا حاطة لوب يا هدي متفوليش و النبي



ربنا يكرمك يا سالي اه يا جميل مشاية بس اول مرة امبارخ تقعد فيهاززبحاول بس اعلمها تقعد و بشيلها تاني



حلاوتها فى حموتها ورا بعضه كدة و تفوقى بقى بعد العيل السادس ان شاء الله

على فكرة يا نهى الدكتور مدحت الزيات كان بيقول منعودش البيبى انه يقعد غير على الشهر السادس لان القعاد نمو عصبى و حركى من الشهر السادس للتامن

و اخو جوزى اكدلى المعلومة دى و قاللى المشاية غللللللللللللللط
r
هبة ازيك انتي يا جميل وحشاني اكتر و الله و نودي العسل اخبارها ايه.؟
هدي انا بس قعدتها علشان اصورها انا مش بقعدها خالص في المشاية بس حبيت اخدلها كام صورة كدة بس ان شاء الله علي السادس هبتدي احطها فيها و بعدين حلاوتها ايه و حموتها ايه يا شيخة و افوق بعد السادس يا مفترية ده انا يا دوووبك كدة حلو اوي
ب
طبعا محدش هنا
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏أم حموودى القمر+, ‏جودي*
ب
سااااااالى ازيك وازاى جوزك وحمودى
أ
roslish;10179652:
هبة ازيك انتي يا جميل وحشاني اكتر و الله و نودي العسل اخبارها ايه.؟
هدي انا بس قعدتها علشان اصورها انا مش بقعدها خالص في المشاية بس حبيت اخدلها كام صورة كدة بس ان شاء الله علي السادس هبتدي احطها فيها و بعدين حلاوتها ايه و حموتها ايه يا شيخة و افوق بعد السادس يا مفترية ده انا يا دوووبك كدة حلو اوي



ربنا يخليهالك يا نهى يارب و يباركلك فيها

بس المشاية غلللللللللط عموما فى كل الاوقات سواء السادس او السابع لانها بتعمل لا قدر الله عند بعض الاطفال تقوس و كمان بيقولوا ان اعتماد الفل على نفسه فى الوقوف وا لوقوع كدة و المحاولات دى بتنمى الذكاء و الشخصية و كمان العضم

و ابقى ساالى حماكى و فيدينى فى مووضوع المشاية ده الله يكرمك

ومبروووكة عليها :)
r
بصي يا سالي حمايا بيقول ان موضوع التقوس ده ملوش اي علاقة بالمشي بدري او المشاية و ان دي كلها خرافات..و الله و رسوله اعلم
أ
roslish;10180326:
بصي يا سالي حمايا بيقول ان موضوع التقوس ده ملوش اي علاقة بالمشي بدري او المشاية و ان دي كلها خرافات..و الله و رسوله اعلم



طيب ربنا يطمنك ....

وانا هدى على فكرة انتى لسه مفطرتيش ولا ايه ...؟؟؟:D
r
هههههههههههه و الله يا هدي مش حكاية فطار انا مخرفة اليومين دول مش عارفة ليه جوزي بيقولي يا نهي انتي غيرتي الصنف و لا ايه..
X