رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
ا
:)
روز فكرتينى بنفسي
مايا عندها شهرين
هص ولسة بقول لماما عاوزة اجبلها ماشاية


مستعجلة انا اوى
لا وجوزى بيتصل بيا من برة بيقولى ها مايا اتكلمت ولا لسة وبيتكلم جد ههههههههههههههه
قلتلى انتى اتهبلتى لسة بدري
ا
كلمة وداع
ماشاء الله ولا قوة الا بالله ربنا يحفظلك لمار زى القمر :)
r
و الله يا توتي يا بنتي انا خلااااص خاسة ان سلمي مفروض تفهم كل حاجة بئة مش بس تتكلم و ابتديت ازعل لما ترجع الاكل بلسانها و ابصلها و انا مكشرة و الله بزعل من نفسي بعدها لانها مش فاهمة و بتبصلي و تضحك !! و هي لسة يا حبيبتي 4 شهور و نص
ع
roslish;10178227:
الف حمد الله علي السلامة يا جمييييل :) ربنا يتقبل منك يا رب ادعي بئة احصلك علي قطر لحسن انا مش طايئة مصر و الله خااالص
الله يسلمك وسلمى العسل ازيها ويارب تيجي عندي
وان شاء الله يكون قريب مش بعيد

ازيك يا هبة وحشتيني



ما شاء الله تبارك الله لمار زي السكر في الصورة يا ايمان ربنا يباركلك فيها يا رب


om_tota;10178832:
السلام عليكم

حمد لله ع سلامتك ياام عمر

الله يسلمك يا مها انت عاملة ايه والبنوتين الحلوين
أجمل ايام العمر;10179484:
انا تمام الحمد لله .. بس التقل و وجع الضهر موتنى الحمد لله

انا للاسف الشديد برضه فاطرة

الحمد لله على كل حال


الف سلامة عليك يا هدهد معلش بقى ضريبة وبتدفعيها :D


شكلك كدة حامل يا مزمز :D





آمييييييييييييييييييييييين

الف حمد الله على سلامتك يا قمرة

اخبارك ايه و اخبار الولاد ...؟؟


الله يسلمك ياقمر احنا الحمدلله تمام بس بقى ورايا هم
مكنتش متوقعاه الشقة مقلوبة والله المعين


آمييييييييييييييييييييين





صباح الفل يا ايمى ..؟؟؟

اخبار لمار الامورة ايه ..؟؟

ما شاء الله تبارك الله .. ربنا يخليهالك يارب





و انتى بالف خير (f)
ع
انتم فين مختفيين
بقى انا الى ورايا حاجات كتير داخلة
وانتم مش هنا طب ماااااااااااااااااااشي
مسمحاكم بس علشان احنا في رمضان
سالي انا رنيت عليك وصلتك الرنة
أ
السلام عليكم

أم عمر ألف حمد لله على سلامتك رني لي أنا كمان :)


ما شاء الله اللهم بارك صور مايا ولمار الجديدة حلوين أوي

بس برضه رات ابني محدش أحلى منها:tongue:


نهى أنا عرفت أنا بحب شكل سلمى أوي ليه... عينيها ما شاء الله لا قوة إلا بالله بتفكرني بعيون عبدالله :) واسعة وجميلة

بوسي لي حبيبة قلبي (f)(f)
ع
أمةالله;10181006:
السلام عليكم

أم عمر ألف حمد لله على سلامتك رني لي أنا كمان :)


ما شاء الله اللهم بارك صور مايا ولمار الجديدة حلوين أوي

بس برضه رات ابني محدش أحلى منها:tongue:


نهى أنا عرفت أنا بحب شكل سلمى أوي ليه... عينيها ما شاء الله لا قوة إلا بالله بتفكرني بعيون عبدالله :) واسعة وجميلة

بوسي لي حبيبة قلبي (f)(f)

الله يسلمك يا جميل ابو ضحكة جنان عامل ايه
او ابو صرخة عامل ايه وحشتووووووني
انا رنيتلك دلوقتي ودعتلك امبارح ويارب يقبل وان شاء الله
تفرج عن قريب ونسمع اخبار حلوة وافراح قريب :)
ع
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآيه ده فينكم انتم ناااااااااااااااااايمين كل ده
تعااااااااااااااااااااااااااااالو ارغو معايا شوية
أ
roslish;10180487:
هههههههههههه و الله يا هدي مش حكاية فطار انا مخرفة اليومين دول مش عارفة ليه جوزي بيقولي يا نهي انتي غيرتي الصنف و لا ايه..



شكلك كدة عاملة دماغ عالية قووووووووووووى


toty858;10180526:
:)
روز فكرتينى بنفسي
مايا عندها شهرين
هص ولسة بقول لماما عاوزة اجبلها ماشاية


مستعجلة انا اوى
لا وجوزى بيتصل بيا من برة بيقولى ها مايا اتكلمت ولا لسة وبيتكلم جد ههههههههههههههه
قلتلى انتى اتهبلتى لسة بدري



هههههههههههههههههههه
انا بقى مرة لولى رفستنى جامد قوى فى قفصى الصدرة رحت شتمتها وق لت يا حمارة و بصوت عالى و كنت لوحدى فى الاوضة امام من سعتها تقولى ربنا ما يحرمك ن الهبل انا خايفة على البت المسكينة اللى جاية دى لعقلها يخف لما تعاشرك


أم عمرومنة;10180786:
الله يسلمك يا مها انت عاملة ايه والبنوتين الحلوين



:) حمد الله على السلامة يا قمر
ع
انا هنا يا ام عمر
ازيك يا حبيبتي الله يكون في عونك في الشقه وتقدر تخلصيها سرعه
s
السلام عليكم

ازايكم
:Y_hi_3::Y_hi_3:
ايه الاخبار
:8884::8884:
يارب يكون الكل بخير

انا بسلم على الكل
:B_wink:
ايه اخبار رمضان
ع
ازززززززززززززيكم يالي مش موجودين
بتعملو ايه دلوقتي بتتسحرو ولا نايمين ولا ااااايه ؟؟؟
ع
دا انا اتسحرت وشؤبت عصير وقعدت قدام التلفزيون شوية
وقلت زمانكم ملمومين وعمالين ترغو
ااايه الى حصلكم لا مش ينفع النظام ده معايا
ا
ام عمرو الف هنا
مش عارفة البنات بيكسلو يدخلو :) يا اما بيتفرجو على المسلسلات الفظيعة اللى بتيجى:)
ع
صباح الخير يا توتي والقمرة بتاعتك عاملة ايه
ياريت تغيري صورتها الى بتعيط دي بالصورة الحلوة الى في التوقيع
وربنا يحفظهالك ويحميها من كل نظرة سامة
ومعتقدش ان البنات هنا ملتفتين قوي للتلفزيون ان شاء الله تكون العبادة وخداهم اكتر
ع
هى ليه رعشة مش بتدخل يا بنات
محدش يعرف لها طريق نطمن عليها
واميرة فين حمزة شاغل وقتها قوي باين والشغل
ع
انا لوووووووووووووووووووووووووووحدي
اقوووووووووووووووووووووووووووول الله المستعان
جوزو نايم هو والعيال وانتم كذلك وانا هنا بعمل ااااااايه ؟؟؟؟؟
روحي نامي احسن من الكلام مع نفسك يا حلووووة
s
أم عمرومنة;10182853:
انا لوووووووووووووووووووووووووووحدي
اقوووووووووووووووووووووووووووول الله المستعان
جوزو نايم هو والعيال وانتم كذلك وانا هنا بعمل ااااااايه ؟؟؟؟؟
روحي نامي احسن من الكلام مع نفسك يا حلووووة


ازايك يا ام عمر
حمدلله على السلامه
r
أمةالله;10181006:
السلام عليكم

أم عمر ألف حمد لله على سلامتك رني لي أنا كمان :)


ما شاء الله اللهم بارك صور مايا ولمار الجديدة حلوين أوي

بس برضه رات ابني محدش أحلى منها:tongue:


نهى أنا عرفت أنا بحب شكل سلمى أوي ليه... عينيها ما شاء الله لا قوة إلا بالله بتفكرني بعيون عبدالله :) واسعة وجميلة

بوسي لي حبيبة قلبي (f)(f)


:) الله يكرمك يا جميل انا عرفت سر حبس للولي برضه بس من زماااان انتي متاخرة اوي :) ما انا قلتلك ان عينهم شبه بعض و ضحكتهم كمان


أم عمرومنة;10182853:
انا لوووووووووووووووووووووووووووحدي
اقوووووووووووووووووووووووووووول الله المستعان
جوزو نايم هو والعيال وانتم كذلك وانا هنا بعمل ااااااايه ؟؟؟؟؟
روحي نامي احسن من الكلام مع نفسك يا حلووووة


ههههههههه يا اسماء يا بنتي انتي خرفتي زيي بالظبط و بتكلمي نفسك !
أ
الوحش بتاعي صحي

وأنا لسة عايزة أنام :(:(:(
X