رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
s
سلام يا جميل
h
ازيكم يا بناتيت وحشتوني..كل سنه وانتوا كلكم طيبين شدوا حيلكم وادعولي معاكم وادعو لمحمد ابني ..وابقوا شوفوا برنامج عمروخالد بجد حلو كعادة برامجه ماشاء الله
r
هو بيجي علي ايه يا هبة انا كل ما افتح اقرا مش بلائيه:(
ع
صباح النوووووور
هبه وحشتيني بجد ربنا يكرمك انتي وحمد وايو محمد كمان
نهي البرنامج بيجي الساعه 5 قبل الفطار علي المحور
والساعه 10 بلبيل علي الرساله
وبيتاعد برده بليل وقت السحور كده علي المحور تقريبا
عايزه اقللك ان حلقه امبارح كانت رهيبه بجد كان بيتكلم عن ام سيدنا موسي لما جت ترمي ابنها في البحر
راح موقع بره ورراكي النيل اد اييييه هو عريض وواسع وكمان فيه تيار يعني حطك في الصور ه وبعدين جاب سبت خوص كده وراماه في النيل
بجد فعلال المشهد ده ماثر عليا لغايه دلوقت يعني ازاي ترمي ابنك ضناكي في الميه وتسبيه بجد مشهد مؤثر جدا
r
هبة طيب مفيش اعادة دلوئتي؟ قصدي لحلة امبارح
ع
نهي شفتلك الجدول بتاع المواعيد
بصي في اعاده الساعه واحده و40 دقيقه علي الرساله
والساعه 2ونص علي قناه فور شباب
r
ماشي يا هبة ربنا يكرمك تعبتك معايا
ب
السلام عليكم

حد هناااااااااااا
r
ام يوسف ازيك؟
أ
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخيرات على الحلى امهات مصر في العالم
كل عام وانتن جميعا بألف خير
ان شاء الله انا كتبت جميع دعواتكم في ورقة ونزله بيها لام عمر دلوقتي
خلاص معدش في وقت
الف مليون سلامة على زوجك ياام حمودي .. وايضا الف مليون سلامة على زوجك يا سالي
أ
roslish ازيك انت يا قمر
انا الحمدلله بخير
بس يوسف من شقاوته كسر دراعه واتجبس
وامبارح وقع وفتح شفته
مش عارفة اعمل ايه معاه عشان يهدا شوية
طول ماهو ماشي يقع
لما جبلي العصبي
بس الحمدلله دائما الواحد يقول انه احسن من غيره
ربنا يحفظلنا اولدنا جميعا
انا حستأذن ودخل بعدين عشان انزل اقعدمع ام عمرومنة
&
أم يوسفي;10173942:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مساء الخيرات على الحلى امهات مصر في العالم
كل عام وانتن جميعا بألف خير
ان شاء الله انا كتبت جميع دعواتكم في ورقة ونزله بيها لام عمر دلوقتي
خلاص معدش في وقت
الف مليون سلامة على زوجك ياام حمودي .. وايضا الف مليون سلامة على زوجك يا سالي



جزاكى الله خيرا يا ام يوسف وعلى فكرة ام حمودى هى سالى وهما الاتنين يبقو انا هههههههههههههه
ربنا يكرمك على الدعاء ويسمع منك يارب
r
أم يوسفي;10173942:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مساء الخيرات على الحلى امهات مصر في العالم
كل عام وانتن جميعا بألف خير
ان شاء الله انا كتبت جميع دعواتكم في ورقة ونزله بيها لام عمر دلوقتي
خلاص معدش في وقت
الف مليون سلامة على زوجك ياام حمودي .. وايضا الف مليون سلامة على زوجك يا سالي



ام يوسف يا قمر سلامته الف سلامة و ربنا يهديهولك انتي عارفة انا اعرف واحدة ابنها كان شقي جداااا و الله الناس مكنتش طايقة الولد من كتر شقاوته...و باباه و مامته غلبه معاه و الله اخر غلب بس اخر حاجة جربوها انهم دبحوا اجة لله علشان يخفف عنهم و يهدي ابنهم و سبحان الله يقال ان الولد بئة بلسم الحمد لله انا شفته بئة و هو هادي و الولد فعلا محترم كدة و تحسي انه هادي اوي سبحان الله لدرجة اني مش مصدئة انه كان شقي اصلا في يوم من الايام....علي فكرة ام حمودي العسل دي هي هي سالي :)

coffeerose;10174286:
ام يوسف اهلا اهلا منورة ياجميل
الرابطة والف مليون سلامة على يوسف انا لما ام عمر قالتلي زعلت اوي لان يوسف قد ياسر ابني بالضبط فزعلت عليه اوي بس هما اشقيا حنعمل ايه
ربنا يخليهولك يارب
(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)

ههههههههههههههههههه
لسة انا بقى موعدنا اخر الصيف :confused:
مع حمايا وحماتي واخوه ومراته واخواته التانين برضه :D
(f)(f)(f)(f)(f)(f)

ههههههههههههههههههههههه
انا يا بنتي انت بتقولي ايه:cool:
بصيف معاهم وهي الفسحة والا المصيف يا اختشي تحلى من غيرهم
لا والاحلى كمان بقى عشان تشوفي السعادة اللي انا ببقى فيها
المصيف بيبقى نظام شاليهات كدة
بيبقى معايا ف الشاليه اخوه ومراته والشاليه اللي جمبي حماتي وحمايا واخوه واخته
هههههههههههه يعني حصار

يا عيني يا بنتي ربنا يعينك و الله
ي
لكل اللى دعالى وباركلى اسماء ام توتا هدى سماميدو وهوبا555
جزاكم الله خيرا وحقق لكم كل ما تتمنوا فى هذا الشهر الكريم.
&
مبااااااااارك عليكى الحمل يا ياسمين ويارب يثبتهولك ويرزقك الولد الصالح ويقر عينك بيه يارب العالمين
r
ياسمين الف مبروك الحمل يا جمييل ربنا يثبت حملك يا رب و يرزقك بالذرية الصالحة و الله يا بنتي اول مرة اعرف!
r
سالي ازيك يا جميل عاملة ايه؟
أ
السلام عليكم

ياسمين ... مبارك عليكي الحمل يا قمر ... ربنا يثبتهولك يا رب ويقر عينك برؤيته ولد صالح معافى بإذن الله

نهى ... عاملة ايه يا قمر؟؟ وإزي اللومي؟؟
r
كويسة يا مي الحمد لله انتي عاملة ايه انتي و اللولي انا بكلمك بس علشان احنا في رمضان و علشان خاطر اطمن علي جوز بنتي لكن انا زعلانة برضه..
m
بنااااااااااااااااااااات
قولولى ارجووووووووكم فين لبس حوامل حلو
الاقى فين بنطلونات حلوه للحوامل
وبلوزات وتونيكات حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه وشيك ومش منتشره :)

بليز ردوا عليا بسرررعه لان البنطلونااااااااااات بقت مش نافعه خالص ممكن نشيل السوسته ونمشى من غيرها :)

X