جبته من المعادي جراند مول يا شوشو
عبدالله رجله زي عمر برضه
بس دي رجل عمته بقى مش باباه :)
أنا جبت له السليبر وطلع حلو بس كنت جايبة له جزمة وطلعت صغيرة واضطريت أروح تاني أغيرها بس خدته معايا يقيس ... الجدزمة بتاعته دي كبيرة عليه شوية علشان رجله تدخل فيها :)
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
أ
16-09-2009 | 01:54 PM
ش
16-09-2009 | 01:57 PM

بصو ده البنتاكور البيج وكنت جايباه التي شيرت ده بس غيرته

وده الصندل اللى كنت جايباه قبل كده بس صغر على عمر
أ
16-09-2009 | 01:57 PM
على فكرة جزمة عبدالله من محل جزم بتاع أطفال بس
هي غالية بزيادة عارفة طبعا بس هي مش زي الجزم التانية اللي كنت بشوفها خالص ... أصل عبدالله رجله مبطبطة كده وكل ما ألبسه صندل خفيف ولا حاجة ألاقي رجله شوهت الصندل تماما ... فكنت عايزة أجيب له حاجة ناشفة وماسكة نفسها شوية
والراجل قال لي إنها جلد طبيعي
^^^^^
بحاول أبرد قلبي شوية من ناحية السعر واقنع نفسي إنها تستاهل ولو شوية
هي غالية بزيادة عارفة طبعا بس هي مش زي الجزم التانية اللي كنت بشوفها خالص ... أصل عبدالله رجله مبطبطة كده وكل ما ألبسه صندل خفيف ولا حاجة ألاقي رجله شوهت الصندل تماما ... فكنت عايزة أجيب له حاجة ناشفة وماسكة نفسها شوية
والراجل قال لي إنها جلد طبيعي
^^^^^
بحاول أبرد قلبي شوية من ناحية السعر واقنع نفسي إنها تستاهل ولو شوية
أ
16-09-2009 | 01:58 PM
حلو لون البنتاكور يا شوشو ما شاء الله أوي
والتي شيرت برضه لذيذ ما شاء الله
طيب قولي لي بتجيبي جزم عمر منين؟؟
والتي شيرت برضه لذيذ ما شاء الله
طيب قولي لي بتجيبي جزم عمر منين؟؟
ش
16-09-2009 | 02:00 PM
اه للاسف معرفش فين المعادى جراند مول
طب المحل اسمة ايه يمكن الاقي ليه فروع تانيه؟
طب المحل اسمة ايه يمكن الاقي ليه فروع تانيه؟
r
16-09-2009 | 02:03 PM
صباح الخير يا هوبا
أ
16-09-2009 | 02:05 PM
اسمه step right
استني أبص على الكيس يمكن ألاقيه كاتب حاجة
استني أبص على الكيس يمكن ألاقيه كاتب حاجة
أ
16-09-2009 | 02:06 PM
عنده فروع يا شوشو في زهران اسكندرية وفي أركيديا وفي سيتي ستارز
ع
16-09-2009 | 02:13 PM
صباح النور يا روشي صباح ا لخير يا بنات
r
16-09-2009 | 02:20 PM
والله يا مى الحاجة ماشاء الله جميلة جدا وزوقك عالى اوى وملايقين على بعض خالص ولعلمك بقى الشوز فظيع بس على الله هو يحافظ عليه وبعدين ياهانم فداه 100 الف جنيه يدوبهم فى عرق العافية يارب
انا ححاول انزل النهاردة وطبعا مش حلاقى حاجة عدل اكيد الهدوم النضيفة كلها اتاخدت بس ربنا ييسر .. ادعيلى انى الاقى حاجة عدل وكمان العربية داخلة صيانة يعنى حتبهدل احلى بهدلة فى المواصلات عااااااااااااااااااااا
انا ححاول انزل النهاردة وطبعا مش حلاقى حاجة عدل اكيد الهدوم النضيفة كلها اتاخدت بس ربنا ييسر .. ادعيلى انى الاقى حاجة عدل وكمان العربية داخلة صيانة يعنى حتبهدل احلى بهدلة فى المواصلات عااااااااااااااااااااا
&
16-09-2009 | 04:10 PM
شوشو ماشاء الله لبس عمور عسل مبروكين عليه يارب
ةعيد سعيد عليكم جميعا ان شاء الله
ةعيد سعيد عليكم جميعا ان شاء الله
h
16-09-2009 | 09:06 PM
أم حموودى القمر;10275843:
هوبى ماشاء الله لبس محمد عسل وانا برضه رأيى ان الطقم التانى احسن وكمان الجو لسه حر
بتقولى البيجامة سعرها معقول بكام يعنى؟؟
عسولة اوى وطعمة موت
سالي ميرسي ربنا يكرمك يارب وعلى فكره لبس حمودي شييك اوي وخصوصا اول طقم ماشاء الله وحموودي هيحليه اكتر
البيجاما ب60 بس هي شتوي وتقيله وناعمه
ش
16-09-2009 | 09:08 PM
أمةالله;10280030:
حلو لون البنتاكور يا شوشو ما شاء الله أوي
والتي شيرت برضه لذيذ ما شاء الله
طيب قولي لي بتجيبي جزم عمر منين؟؟
ربنا يكرمك يا مى
بصي انا بجيب من محل في عباس العقاد للاطفال اسمة كلارك
او من ميدان الجامع وده ارخص والتشكيله اكبر لان فيه كميه محلات كتيرة
على فكرة التى شيرت انا لبسته لعمر فعلا مع شورت جينو وبعدين قلت ممكن اخليه مع بنطلون جينز كنت جايبهوله على اخر الشتا
عامة هنزلكم الصور
أم حموودى القمر;10280470:
شوشو ماشاء الله لبس عمور عسل مبروكين عليه يارب
ةعيد سعيد عليكم جميعا ان شاء الله
ربنا يكرمك يا سالى
انا اصلا معجبة جدا بلبس حمودى العسل
ش
16-09-2009 | 09:09 PM
هوبي
ازيك يا قمر؟
انتى قاعده شويه ولا هتقومى؟
اصلي عايزة انزل هدوم عمر
ازيك يا قمر؟
انتى قاعده شويه ولا هتقومى؟
اصلي عايزة انزل هدوم عمر
h
16-09-2009 | 09:09 PM
أجمل ايام العمر;10275968:
انا سمعت صوتك النهاردة يا هوبى مع مدخت الزيات و اول ما اتكلمتى قلت دى هوبى امى قالتلى انتى اتجننتى خلااااااااااااااااااااااص
ماهو اانا سمعتك :D
لما دعاء قالتله ايه التطعيم ده قاللها مش موجود فى الصحة :D
ما شاء االله تبارك الله اللبس حلو قوى يا هوبى
بس الطقم التانى احسن فى العيد لانه مش هينفع بعد كدة لكن اللى انتى جايباه من لفلى يتسنى شوية
و جبتى البيجامة بكام ...؟؟؟
ا
سمعتيني ياهدى ده انا كنت لسه هاخد وادي في الكلام بس الخط قطع :D
تسلمي ياقمر والبيجامه ب60 وفعلا خلاص هاخليني في الطقم الثاني وهانزل النهارده اجيب المقاس الاكبر من التاني ولسه عارفه ان في نكست وويف لبس اطفال هبص عليهم في فيرست مول
h
16-09-2009 | 09:10 PM
شهووده انا هنا هقوم بعد ساعه كده
ش
16-09-2009 | 09:14 PM
بصي يا مى انا جايبه طقم قريب اوى لبتاع اللولى

بس لسه عايزة اجيب حذاء وشراب مناسبين
وده البنتاكور مع التى شيرت التانى

وده طقم جه لعمر عاجبنى ان لونة ابيض
وقلت اخليه لكتب كتاب اختى ومعاه الكوتشي ده بس ناقص الشراب


بس لسه عايزة اجيب حذاء وشراب مناسبين
وده البنتاكور مع التى شيرت التانى

وده طقم جه لعمر عاجبنى ان لونة ابيض
وقلت اخليه لكتب كتاب اختى ومعاه الكوتشي ده بس ناقص الشراب

ش
16-09-2009 | 09:17 PM
بالنسبة للتي شيرت الاحمر انا طقمته مع بنطلون كنت جايباه اخر الشتا
وان شاء الله متوقعه انه ييجى مقاسه لانى بجيب لعمر البناطيل طويله شويه

التي شيرت ده كنت جايباه من اسكندرية
وان شاء الله متوقعه انه ييجى مقاسه لانى بجيب لعمر البناطيل طويله شويه

التي شيرت ده كنت جايباه من اسكندرية
ش
16-09-2009 | 09:21 PM
على فكرة انا سبب انى كنت بجيب بقلب ان ماما وناس تانيين قاللو ان غالبا ان عمر يلبس نفس الهدوم الصيف الجاى لانه غالبا هيكون قلع البامبرز وده طبعا هياقر على النفخه بتاعت البناطيل والشورتات وكمان بجيب الحاجه سنة كبيره على عمر في الطول
مى
كنتى بتقولى اننا نحاول نتواصل عن طريق التلفونات انا بعتلك نمرتى
وفعلا افتكرت ايام اما كنا لسه بنعد الايام علشان يتم سنة واما كنتى تدخلى تقليلنا ان اللولى لسه مفيش اى تجاوب منه وكنتى بتكونى زعلانه وزهقانة
مى
كنتى بتقولى اننا نحاول نتواصل عن طريق التلفونات انا بعتلك نمرتى
وفعلا افتكرت ايام اما كنا لسه بنعد الايام علشان يتم سنة واما كنتى تدخلى تقليلنا ان اللولى لسه مفيش اى تجاوب منه وكنتى بتكونى زعلانه وزهقانة
ش
16-09-2009 | 09:23 PM
hoobie;10281318:
سمعتيني ياهدى ده انا كنت لسه هاخد وادي في الكلام بس الخط قطع :D
تسلمي ياقمر والبيجامه ب60 وفعلا خلاص هاخليني في الطقم الثاني وهانزل النهارده اجيب المقاس الاكبر من التاني ولسه عارفه ان في نكست وويف لبس اطفال هبص عليهم في فيرست مول
با عم عالناس اللى بتكلم في التلفزيون
وعلى كده بقا عرفتى تتصلي بسهوله وملطعوكيش؟
هوا فين فيرست مول؟