محبة_الرسول;10191771:
كل عام وانتو بخيييييييييييييييييييييييييييييييييير
:D
وماتنسوش تدعوووووووووولى بالله عليكو
فى الايام دى
سلااااااااااام ليكو كلكلو
امممممممموووووووووواااااااااااه
ازيك يا علياء وحشتييييييييييينى ....؟؟؟
ربنا يرزقك بالذرية الصالحة يارب آميييييييييييييييييين
أمةالله;10192647:
بنات أنا عملت التحليل وطلع نيجتيف
حد حصل له كده وطلع فيه حمل بعدها؟؟
البيريود كده متأخرة يومين
بتحصل كتير يا مى
ان شاء الله حامل يارب لو الحمل خير ليكى آميييييييييييييين
عروس البحر;10192678:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير
رمضان كريم
انا سألت قبل كدة على مونيتا ياجماعة ومحدش رد علي حد يعرف عنها حاجة؟؟؟
نفسي اطمن عليها
مونيتا مشغووووووووووووولة مع بيلار
ربنا يهديهالها و يخليهالها يارب
عروس البحر;10193040:
ربنا يخليكي ياتوتي انك طمنتيني عليها لو دخلت بلغيها سلااااااااااااااااااااااااااامي
وهقطعك بسبب كلمة اخر حاجة دي
مابطقهااااااااااااااااااااااااااش
:D انتى لذيذة اخر حاجة :D
أمةالله;10194268:
جزاك الله خيرا يا توتي على الرد
رفعتي من حالتي المعنوية :)
ادعي لي وإن شاء الله ربنا يكتب لي اللي فيه الخير :):)
ان شاء الله يا مى حامل
hoba555;10194334:
مي ان شاء الله ربنا يكتبلك اللي فيه الخير يا قمر
وفعلا التحليل مش بيبان من تاني يوم وربنا يكرمك يارب ويفرح قلبك
انا التحليل بان معايا فى الحمل ده قبل البريود ب 6 ايام
لدرجة ان جوزى بقى يقوللى اسرع اكتشاف للحمل
حامل فى يومين و نص :D
roslish;10194466:
ههههههه و الله يا بنتي انا نفسي مش عارفالي مكان:) لا كنت في اسكندرية فطرنا في لاجون بيتزا كوين:) لان بلبع كان مووووووووووووت طبعا مفيش مكان:( و لا اي حتة بس شيلز و مقاطعة مع اني شميت ريحة الاكل يجننننن:( الحمد لله كلنا بيتزا بس و الله القناعة حلوة طعم البيتزا كان حلو اوي و انا كان نفسي فيها و ادينا وفرنا برده
بالف هنا و شفا يا قمرة بوسيلى لومى بوسة كبيييييييييييييرة
أم عمرومنة;10194791:
ازيك يا هبة عاملة ايه ومحمد اخباره في الصيام ايه معاك
وحشتيناااااااااااااااااااااااااااااااااا
ازيك يا سمسم ...؟؟؟
وازاى الولاد ..؟؟