رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
أ
toty858;10185878:
صح فكرة بردو
انا باذن الله هروح الاول سيف ستورز بيكون عندو اللبس اللى في لفلى بالظبط بس اغلى مثلا 10 جنية
مش مهم بس اوفر المشوار لو ملاقتش حاجة هروح لفلى علشان طبعا اكبر انا مش عارفة هو اللى في المهندسين قد اية بس بتاع اسكندرية كان دورين اكيد دة قريب منة:)



انا عمرى ما رحت غير فرع المعادى وهو دورين برضه
ع
توتي متاكده سيف ستورز بيفرق حاجه بسيطه عن لفلي
اذا كان كده خليني فيه
انا نفسي حد يقولي بيجبب منين لبس الخروج وسط الهلاهيل اللي طالعه
وانتي ياهدي بتجيبي لبسك منين في المعادي لحسن اخت جوزي برده مش عارفه تجيب منين هي ساكنه في ش الجزاير
&
السلام عليكم ازيكم يابنات وازى الكتاكيت الصغيرين؟
وحشتونى جدا والله
عاملين فى الصيام مع الحر؟
ربنا يعينا ويقدرنا يارب
&
*Om Mo3az*;10183573:
السلام عليكم
ازيكوووووووووو وحشتوني اوىىىىىىىىىىى
ام عمر حمدالله على السلاااااااااااااامة انا كلمتك يوم ما كنتي مسافرة الساعة 6كده وتليفونك كان مقفول كنت عاوزة اكلمك اخر مرة قبل ما تسافري اصلي حاسة ان شكلي وحش اوي ماكنتش بكلمك
عارفة يوم ما كلمتيني انا كنت ناسية الموبايل عند ماما قبلها قعد اسبوع عندهم ومش كانو بيردو على اي تليفونات بتيجي لي
المهم بوسي لي الولاد بقى ونورتي بيتك وقطر كلها يا جميل


كوووول البنات وحشتوني جدااااااا اخباركم ايه
توتي انا عن نفسي الحمدلله مش بفتح التليفزيون خالص وبنام الساعة 9 او10 وبصحى 3 نتسحر وبنام تاني عالساعة 6 الصبح بعد الشروق وبصلي الضحى وبنام
والحمدلله عاجبني النظام ده اوي وبعرف اصلي واقرا قران كويس الحمدلله
ربنا يتقبل يارب مننا جميعا


ازيك يا ايمى وحشتنينا ومفتقدينك والله
ماشاء الله يابختك يا ايمان انا بصراحة يومى متلخبط خالص ومش عارفه انظمه وخصوصا مع وجود الباشا الصغنن بتاعى انا مش بنام خالص طول اليوم غير بعد الفجر وطبعا حاسه انى مش عارفه اقرأ قرأن كتير لان محمود طول النهار راكب فوق دماغى ولما ينام يادوب اطبخ او اعمل حاجة فى الشقة
مش عارفه اعمل ايه عاوزة نظام امشى عليه مش لاقية حاجة تناسبنى وطبعا مش هينفع معايا خالص نوم الساعه 9 و10 ده لاننا غالبا بنكون عند حماتى او عند ماما وبنسهر هناك..
ع
انا لوووووووحدي برضه زي العادة
سالى انت مش بتدخلى على الاميل ليه
على طووووول قافلة
ع
عااا ام عمر ازيك يا خساره ملحقتيكش
ر
مساء الخير
ع
اوعي انت بقى تمشي انا جيت
بس بكوي
ع
ازيك يارشروش عاملة انت والبنات
هوبا ازيك وازي ندى وحشتووووني
ر
ازيك ياام عمر حمدلله على السلامه الخليج نور بس حر اووووووووووووووىمش كده
ع
اتسحرتم ولا لسة احنا اتسحرنا خلااص
ع
الله يسلمك يا جميل حر دي شوية على الى احنا فيه
دي الرطوبة عااااااااااااااااااالية بشكل فظيع
احنا يابنتي وصلنا من هنا متعرفيش تشوفي في مرايات العربية
ربنا المعين ويعين التكيفات الى مش بتبطل خالص
ع
ايه ياهوبا روحتي فين انا هنا تعااااااااالي
ع
انتم عاملين ايه في رمضان
ع
................................
..............................
...............................
ع
انتم روحتو فين ليه كده تسبوني
ع
انا جيت كنت بعمل سحور بابا واخويا
ع
حمدلله على السلامة كنت فقدت الامل
حمدلله على السلامة واتسحرتي ولا لسة
ع
شدى ازيك عاملة ايه وازي صحتك والباشا الصغير عامل ايه
صاحى ولا ناااايم
أ
طبعا كله مشي :(

أنا لسة مخلصة السحور

كان نفسي أشوفك واقعد معاكي يا أسماء

إن شاء الله أحاول بكرة بس جوزي يسيبلي اللابتوب شوية؟؟

على فكرة رنتك وصلتني بس النمرة محجوبة فلو تقدري تبعتيها لي في رسالة قصيرة أو على الخاص يبقى كتر خيرك عايزين نسمع صوتك برضه حتى لو كنتي في قطر :):)
X