*Om Mo3az*;10183573:
السلام عليكم
ازيكوووووووووو وحشتوني اوىىىىىىىىىىى
ام عمر حمدالله على السلاااااااااااااامة انا كلمتك يوم ما كنتي مسافرة الساعة 6كده وتليفونك كان مقفول كنت عاوزة اكلمك اخر مرة قبل ما تسافري اصلي حاسة ان شكلي وحش اوي ماكنتش بكلمك
عارفة يوم ما كلمتيني انا كنت ناسية الموبايل عند ماما قبلها قعد اسبوع عندهم ومش كانو بيردو على اي تليفونات بتيجي لي
المهم بوسي لي الولاد بقى ونورتي بيتك وقطر كلها يا جميل
كوووول البنات وحشتوني جدااااااا اخباركم ايه
توتي انا عن نفسي الحمدلله مش بفتح التليفزيون خالص وبنام الساعة 9 او10 وبصحى 3 نتسحر وبنام تاني عالساعة 6 الصبح بعد الشروق وبصلي الضحى وبنام
والحمدلله عاجبني النظام ده اوي وبعرف اصلي واقرا قران كويس الحمدلله
ربنا يتقبل يارب مننا جميعا
ازيك يا ايمى وحشتنينا ومفتقدينك والله
ماشاء الله يابختك يا ايمان انا بصراحة يومى متلخبط خالص ومش عارفه انظمه وخصوصا مع وجود الباشا الصغنن بتاعى انا مش بنام خالص طول اليوم غير بعد الفجر وطبعا حاسه انى مش عارفه اقرأ قرأن كتير لان محمود طول النهار راكب فوق دماغى ولما ينام يادوب اطبخ او اعمل حاجة فى الشقة
مش عارفه اعمل ايه عاوزة نظام امشى عليه مش لاقية حاجة تناسبنى وطبعا مش هينفع معايا خالص نوم الساعه 9 و10 ده لاننا غالبا بنكون عند حماتى او عند ماما وبنسهر هناك..