عروووس جديد;10196566:
بجد تسلم كل البنات اللى ردوا عليا ورحبوا بيا مواااااااااااه
انا كنت عايزه اسالكم يابنات هو الطفل بيستعمل المخده امتى لان
ماما عايزانى من دلوقتى انيم سلمى على مخده وكمان يابنات زيت الزنك
احلى للتسلخات ولا مرهم كيناكومب؟وكمان التوك اللى بتيجى مع اللبس
ينفع تتلبس دلوقتى ولا امتى اصلى حاسه انها ضيقه قوى عليها
ومعلش يابنات سؤال اخير طولت عليكم بس محرج شويه هو تركيب الوسيله
بيوجع قوى زى مابسمع وهل لازم يتركب وفى دم؟ واركبه من امتى لانى ولدت
قيصرى ينفع دلوقتى ولا لسه شويه؟اصلى بجد خايفه جدا من الموضوع ده ههه
مخدة مش قبل 6 شهور أو سنة
التوك برضه لو جامدة على راسها
الكيناكومب فيه كورتيزون فبلاش تستعمليه أصلا عن تجربة أحسن حاجة الفازلين ... ولو ظهرت تسلخات لا قدر الله استعملي ميبو كريم ده كريم مكوناته نباتية كلها وآمن تماما
الوسيلة بعد ما النفاس يخلص وقبل ما يحصل أي حاجة بينك وبين جوزك لأن أول ما النفاس يخلص انتي ممكن تحملي حتى لو بترضعي ... ومش بتوجع خالص يا بنتي والموضوع بيكون بسيط بس انتي زي كشف النسا كده متشديش نفسك
ربنا يبارك لك في سلمى الجميلة
قولي لنا بقى دلعها ايه؟؟