رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
أ
tobe;10171371:
هدى الحمد لله ان الدكتور طمنك وعشان خاطر البيبى اشربى لبن كتيييييييييييييير لانى بعانى دلوقتى مع محمد لانه عنده نقص كالسيوم وبقول اكيد منى انا لانى مش بشرب لبن كتير
والف سلامه على رجلى



الله المستعان .... بحاول اشرب على قد ما اقدر الحمد لله على كل حال

بوسيلى محمد بوسة كبيييييييييرة



أم يوسفي;10173942:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مساء الخيرات على الحلى امهات مصر في العالم
كل عام وانتن جميعا بألف خير
ان شاء الله انا كتبت جميع دعواتكم في ورقة ونزله بيها لام عمر دلوقتي
خلاص معدش في وقت
الف مليون سلامة على زوجك ياام حمودي .. وايضا الف مليون سلامة على زوجك يا سالي




توصل بالسلامة ان شاء الله بلغيها سلامنا كلنا


coffeerose;10174286:
ام يوسف اهلا اهلا منورة ياجميل
الرابطة والف مليون سلامة على يوسف انا لما ام عمر قالتلي زعلت اوي لان يوسف قد ياسر ابني بالضبط فزعلت عليه اوي بس هما اشقيا حنعمل ايه
ربنا يخليهولك يارب
(f)(f)(f)(f)(f)(f)(f)

ههههههههههههههههههه
لسة انا بقى موعدنا اخر الصيف :confused:
مع حمايا وحماتي واخوه ومراته واخواته التانين برضه :D
(f)(f)(f)(f)(f)(f)

ههههههههههههههههههههههه
انا يا بنتي انت بتقولي ايه:cool:
بصيف معاهم وهي الفسحة والا المصيف يا اختشي تحلى من غيرهم
لا والاحلى كمان بقى عشان تشوفي السعادة اللي انا ببقى فيها
المصيف بيبقى نظام شاليهات كدة
بيبقى معايا ف الشاليه اخوه ومراته والشاليه اللي جمبي حماتي وحمايا واخوه واخته
هههههههههههه يعني حصار



نفس الحصار اللى كنت فيه و انا فىالساحل الشمالى :D


ياسمين100 100;10174615:
لكل اللى دعالى وباركلى اسماء ام توتا هدى سماميدو وهوبا555
جزاكم الله خيرا وحقق لكم كل ما تتمنوا فى هذا الشهر الكريم.



آمييييييييييييييييين


mashimaro16;10175334:
بنااااااااااااااااااااات
قولولى ارجووووووووكم فين لبس حوامل حلو
الاقى فين بنطلونات حلوه للحوامل
وبلوزات وتونيكات حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه وشيك ومش منتشره :)

بليز ردوا عليا بسرررعه لان البنطلونااااااااااات بقت مش نافعه خالص ممكن نشيل السوسته ونمشى من غيرها :)




البنطلونات هتلاقى فى للى انا جبت واحد اسود حلو قوى و من جراند مول المعادى جبت من محل حسين يوسف نفس المصنع اللى جبت بنطلون بنى و حلو جداااااااااااااااااا

و كمان فى بلوزات حمل فى انجيليك اللى فى النزهة فى مصر الجديدة و لفلى و اوركيدز :)
ي
أم حموودى القمر;10174849:
مبااااااااارك عليكى الحمل يا ياسمين ويارب يثبتهولك ويرزقك الولد الصالح ويقر عينك بيه يارب العالمين

الله يبارك فيكى ياسالى وعقبال ما تخاوى حمودى العسل وربنا يبارلك فيه
ي
roslish;10174888:
ياسمين الف مبروك الحمل يا جمييل ربنا يثبت حملك يا رب و يرزقك بالذرية الصالحة و الله يا بنتي اول مرة اعرف!

الله يبارك فيكى ياجميل وعقبال ما تخاوى اللومى وربنا يبارلك فيها
أمةالله;10174935:
السلام عليكم

ياسمين ... مبارك عليكي الحمل يا قمر ... ربنا يثبتهولك يا رب ويقر عينك برؤيته ولد صالح معافى بإذن الله

نهى ... عاملة ايه يا قمر؟؟ وإزي اللومي؟؟


ازيك يانهى وازى الوحش بتاعك و الله يبارك فيكى يامى وعقبال ماتخاوى اللول وربنا يبارلك فيه
ع
السلام عليكم

ازى امهات مصر القمرات...انا اسمى دعاء وعندى سلمى

26 يوم اتمنى تقبلونى معاكم لانى بجد عندى اسئله ونفسى

اعرف منكم شويه حاجات
ر
شرفتينا ياجميل والعمر كلو لبنتك يارب
&
عروووس جديد;10175955:
السلام عليكم

ازى امهات مصر القمرات...انا اسمى دعاء وعندى سلمى

26 يوم اتمنى تقبلونى معاكم لانى بجد عندى اسئله ونفسى

اعرف منكم شويه حاجات


اهلا يا دعاء منورة التجمع بتاعنا وحمد لله على سلامتك انا متابعاكى فى تجمع الحوامل
ربنا يباركلك فى سلمى ولو عاوزة اى حاجة احنا فى الخدمة
r
mashimaro16;10175334:
بنااااااااااااااااااااات
قولولى ارجووووووووكم فين لبس حوامل حلو
الاقى فين بنطلونات حلوه للحوامل
وبلوزات وتونيكات حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه وشيك ومش منتشره :)

بليز ردوا عليا بسرررعه لان البنطلونااااااااااات بقت مش نافعه خالص ممكن نشيل السوسته ونمشى من غيرها :)



انا كنت بجيب من انجيلك في شارع النزهة بعد دار الدفاع الجوي في مدينة نصر فعلا عنده حاجات تحفة


aream2008;10175471:




ايه الجمال ده

الله يخليها لامها

تبارك الله ما شاء الله


:) ربنا يكرمك يا جميل ده بس من ذوقك...انتي عندك مين بئة و اسمك ايه؟

عروووس جديد;10175955:
السلام عليكم

ازى امهات مصر القمرات...انا اسمى دعاء وعندى سلمى

26 يوم اتمنى تقبلونى معاكم لانى بجد عندى اسئله ونفسى

اعرف منكم شويه حاجات

عروووس جديد ازيك!! حمد الله علي سلامتك سميتي سلمي برده :) ربنا يباركلك فيها يا رب و تشوفيها عروسة زي القمر
ر
حبايبى اعمل اكل ايه توموووووووووووووووووروووووووووو
ر
ازيك يانهى والنونه عامله ايه كل سنه وانتى طيبه
&
نهى انتى هنا ياحبى ؟؟
ازيك وازى لومى وحشتونى اوى

هدى ازيك ياجميلة وحشتينى اخبارك ايه وعامله فى الحمل فى رمضان ؟
انا كنت السنة اللى فاتت زى دلوقتى فى السابع برضه وكنت بفطر
ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله
r
سالي يا قمر ازيك انتي؟احنا تمام يا جمييل انتي عاملة ايه ؟
رشرووش ازيك! طيب روحي منتدي المطبخ و اسالي احسن! عموما انتي عندك ايه؟ لو ليكي مفس تطبخي يعني..ممكن تعملي مكرونة بالباشميل او لازنيا نفسي هفاني عليهم..و لو عادي اعملي فراخ بانيه و مكرونة او كدة و خلاص برده نفسي فيها
ع
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازيكم يا حلوووووووووين
وازي الكتاكيت قلت قبل ما انام امسي عليكم
واقولكم اني وصلت بالسلامة
وربنا يتقبل مني الدعاء الى دعتهولكم كلكم
ع
ام عمر حمدلله علي سلامتك يا حبيبتي الخليج اكيد نور دلوقتي
وان شاء الله ربنا يتقبل كل عباداتك يا جميل
ا
دعاااااء اهلا اهلا اخيرا رجلك اتزحلقت هنا :) ربنا يخليلك سلمى يارب

ام عمرو حمدالله على سلامتك
&
ام عمر حمد لله على سلامتك ياحبيبتى نورتى بيتك
مستنية رنة علشان اعرف رقمك ياقمر
&
تووووووووتى ازيك ياجميل وازى مايا؟؟
ا
ازيك ياسالى عاملة اية ياحبيبتى
h
الكل نايم انا داخله بس اسلم واشوف اعمل بكره فطار ايه ..
ك
صباح الخير ياقمرات
ك
الا صحيح هو انا قولتلكم كل سنه وانتم طيبين شكلى نسيت
كل سنه وانتم طيبين جميعآ
X