رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"

"أم حمودى وفلة" 21-08-2009 1,289 رد 58,718 مشاهدة
أ
ام حمودي ياقمر
الف شكر على ترحيبك الجميل بيا
وان شاء الله ربنا يتقبل دعانا جميعا
(f)(f)(f)(f)(f)
&
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.
ب
السلام عليكم

ام يوسف اهلا بيكى منورة الرابطة

ودى من الحاجات الحلوة اللى اسماء بتعملها انها بتعرفنا ع ناس عسل زيها

سلمى عليها كتيررررررر وتوصل بالسلامة ان شاء الله
وياريت الدعاء بالهداية وبتسديد الديووووووون وفك الكرب
عنا وكل المسلمين جميعا يااااااااااااارب
ب
سالى ربنا يشقى جوزك يارب هو ومرضى المسلمين ويفك كربنا جميعااااااا
ي
[QUOTE=om_tota;10166467]السلام عليكم

ياللى انتو مش هنا
انتو اتحسدتوا ولا اية

المهم سالى راحت لحمتهها امبارح ومعررفوش يرجعوا البيت لان جوزها تعب هناك وباتوا
ادعولوة ربنا يشفية وتكون رجعت النهاردة بليل[/QUOTE]
ربنا يشفيه ويعفى عنه
ي
ام يوسف منورنا واهلا بيكى معانا وسلملى على اسماء كتييير توصل بالسلامة ان شاء الله وياريت يكون الدعاء بتثبيت حملى وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح
ب
ياسمين ازيك عاملة اية
والبنات الحلوين
مبروك الحمل اول مرة اعرف والله
ربنا يكملك ع خير ويرزقك الولد الصالح
أ
أم يوسفي;10168571:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا

:D:D:D




منورانا يا ام يوسف ... و اهلا بيكى معانا يا قمرة ....

وسلميلنا على يوسف و بوسييه بوسة كبيييييرة قووووووووووووووووووووى

و ياريت تبلغى سمسم انها تدعيلى ربنا يكمللى حملى على خير يارب و اشوف بنتى بخير يارب

ويارب يطمنكم عليها و توصل بالسلامة يارب :)


أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.



ربنا يفك كربه و يزيح همكم يارب


ياسمين100 100;10168863:
ام يوسف منورنا واهلا بيكى معانا وسلملى على اسماء كتييير توصل بالسلامة ان شاء الله وياريت يكون الدعاء بتثبيت حملى وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح



الف الف الف مبروووووووووووووووووك

مبروك يا ياسمين ربنا يرزقك الولد الصالح يارب

تعالى بقى نورينا فى تجمع الحوامل :wink:
ر
يارب يعدى ال4ساعات الطياره على خير ياختى والنبى تبقوا طمنونا على ام عمر اه تيجى تونسنا فى الخليج انشالله تيجى بالسلامه
r
أمةالله;10165766:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيت أعدي في السريع أسلم عليكم

سالي شفاكم الله وعافاكم ... خدوا بالكم مننفسكم مش كده

نهى بوسي لي اللولي وإن شاء الله تنشق عن حزب الأوغاد وترجع مؤدبة ... عقبال اللي عندي ده كمان لما يسيب الحزب

هدى إن شاء الله نطمن عليكي وعلى لولي


طبعا مفيش حد موجود بس كده كويس لأن جه معناه انكم بتعملوا حاجات مفيدة :)

شدوا حيلكم ولا تنسوني من صالح دعائكم


:) و الله يا مي ادعيلها كدة تنشق كمان و كمان و تنفصل بلا عودة

toty858;10165981:
هدى ازيك ياجميلة عااملة اية واخبار كتكوتك اية
هوبي فينك مش باينة
هوبة ازيك انتى وندى اخبارها اية
امة الله اخبار لولى اية
روز ازيك انتى وسلمى انا عملت زيك وجبت لمايا البلاى جيم وعجبة مايا جدااااااااااااا مع انها شهرين ونص لسة بس تحفة :)


و الله مباركة يا توتي ان شاء الله...اه يا بنتي فعلا و الله مفيدة اوي و هتعلمها تركز امتر و شوية و هتلائيها بتحاول تمسك اللعب و كدة

om_tota;10166467:
السلام عليكم

ياللى انتو مش هنا
انتو اتحسدتوا ولا اية

المهم سالى راحت لحمتهها امبارح ومعررفوش يرجعوا البيت لان جوزها تعب هناك وباتوا
ادعولوة ربنا يشفية وتكون رجعت النهاردة بليل



tobe;10167666:
ازيكم يا امهات وحشتونى جداااااااااااا
شوشو
احنا كمان قلنا الفانوس القديم حلو ماله ايه كرومبو ده وحش هههههههه
ايمان وحشانى ومعاذ كفايه عليه يلعب بالبط والوز البلاستك زى محمد لان كل حاجه بتتكسر
نهى عامله ايه ومتقوليش على سلامى وغد تانى يا وحشه وامال من دلوقتى بتقولى كده امال لما تكبر وتاخد باباه منك هتقولى ايه
رشرووش كل سنة وانتى طيبة
كل عام وانتم بخير والى الله اقرب


توبي..و الله يا بنتي هي اربع شهور و نص بس جبارة :) لا و الله الحمد لله الايام دي متظبطة ربنا يروق بالها كدة علي طووول


أم يوسفي;10168571:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا

:D:D:D



اولا قبل ما انسي :tongue: اهلا اهلا ام يوسف :) ازيك و ربنا يخليلك الولد الشقي ده :) و سلميلي كتيييييييييير علي اسماء و قوليلها ادعيلي ربنا يوسع رزق جوزي و يكرمه بسفر قريب علشن نعرف نخلص موضوع الشقة ده

أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.


يا حبيبتي يا سالي معلش :( ربنا يشفيه و يرجعلك الضحك تاني و الله انا حاسة بيكي..و ربنا يعينخ ان شاء الله و يفك كربه
t
هدى الحمد لله ان الدكتور طمنك وعشان خاطر البيبى اشربى لبن كتيييييييييييييير لانى بعانى دلوقتى مع محمد لانه عنده نقص كالسيوم وبقول اكيد منى انا لانى مش بشرب لبن كتير
والف سلامه على رجلى
ع
ام يوسف اهلا يا قمر بيكي
منوره الموضوع طبعا
عايزه ام عمر تدعيلي ان ربنا يرزقني بالذريه الصالحه المعافاه ويشفيني
وان يوسع رزق جوزي ويكرمه ويخلص الرساله قريبا
وان ربنا يكرمي في بنتي وتكون ذريه صالحه ويحفظها من كل سوء
انا اسمي هبه ام ندي
ع
سالي ربنا بفرج كربك وزيح هم زوجك ويسدد دينكم
باذن الله
ياسميييييين مبروووووووك يا قمر ايه الخبر الحلو ده ربنا يثبتلك حملك يارب ويرزقك بذريه صالحه معافاه باذن الله
s
أم يوسفي;10168571:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم عليكم جميعا
(g)رسالة خاصة من ام عمرومنة(g)
انا اول مرة اتواصل معكم
اعرفكم بنفسي
ام يوسف وعنده سنه واربع شهور
وزي الاقمر ولقبه في العيله بلطجي :D
بيضرب اولادخلتو وبيعضهم وشقي جداجدا :o
ولزيادة المعرفة
انا وبلا فخر اخت العضوة المميزة جداجدا :15:(y)ام عمرومنة:15:(y)
والنهاردة دخلة بالذات اوصلكم منها سلام كبير
وابلغكم انها مسافرة بكرة ان شاء الله بالسلامة على قطر
ادعولها توصل بسلامة الله
وكمان هيا بتبلغكم الي عوزاها تدعيلها في السفر
ترد عليا هنا في الرابطة او برسالة خاصة ليا
وانا حكتب الدعوات بتعتكم واسمائكم وادهالها
وربنا يسلمها وتدعهلكم
اشوفكم ان شاء الله النهاردة تاني
تكونوا كتبتم الطلبات
ويارب تكون معرفتنا ديما معرفة خير
السلام عليكم
ملاحظة
متنسوش ترحبوا بيا

:D:D:D



اهلا بيكى يا ام يوسف
سلميلى على اسماء كتير



أم حموودى القمر;10168710:
هدى ازيك ياحبيبتى وازى لولى الجميله؟
والله ياهدى احنا مسبناش حاجة غير لما عملناها وجه شيخ صاحبه رقاه هو ومحمود وبخرنا البيت كله وبنشرب مية مقرؤ عليها وكل حاجة
المشكلة انه تعبان صحيا ونفسيا وعنده مشاكل كتيرة جدا فى الشغل وعليه ديون كتير جدا..
اول يوم رمضان لحد امبارج كانو اصعب يومين فى حياتنا كانت حالته النفسية زفت لدرجة انه كان مش قادر يقوم من السرير ومش قادر يتكلم وحاسس ان لسانه تقيل وعلى طول هبطان ودايخ وانا طول الليل بعيط وكنت حاسه انه هيضيع منى
الحمد لله على كل حال ربنا يشفيه و يفرج كربه ويسد دينه ويزيح عنه يارب
اصله لما بيكون تعبان البيت بيكون عكننة وخصوصا انه طبعه الهزار والضحك والاشتغالات وطبعا مفتقدة الحاجات دى جدا دلوقتى
وشكرا لكل البنات اللى دعوله ربنا يكرمكم يارب ..
وياريت متبطلوش دعاء الله يباركلى فيكم.


يارب يشفيه يارب ويبعد عنو كل شر ويفك كربه ان شاء الله

ياسمين100 100;10168863:
ام يوسف منورنا واهلا بيكى معانا وسلملى على اسماء كتييير توصل بالسلامة ان شاء الله وياريت يكون الدعاء بتثبيت حملى وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح

مبروك الحمل وربنا يكمل حملك على خير ان شاء الله
s
رشرووش انت فين وحشانى جدا
ودمك العسل
ر
smamedo;10171608:
رشرووش انت فين وحشانى جدا
ودمك العسل



ربنا يكرمك يارب اه محتاسه فى حوسه كل يوم الاكل طبعا فتلاقينى فى غرز الاكل فى منتدى
s
رشرووش;10171638:
ربنا يكرمك يارب اه محتاسه فى حوسه كل يوم الاكل طبعا فتلاقينى فى غرز الاكل فى منتدى


ربنا معاكى اه الاكل وكده بقه صداع
والله وحشنى دمك العسل
ر
الله يكرمك سورى يعنى لو فيها اساءه ادب هو انتى اسمك ايه عشان مش عارفه اتلرجم النيك نيم بتاعك معلس السن والنظر
s
بقولك يا جماعه ادم كان عندو كده دور برد وقلب بى كحه
روحت كشفت الدكتور كتب على ادويه كويسه بس قالى حاجه الصراحه اول مره اسمع عنه قالى استبدلى الميه بى الشعير طبعا يشرب ميه بس اول مره اسمع كده
انت رايكم ايه
s
رشرووش;10171668:
الله يكرمك سورى يعنى لو فيها اساءه ادب هو انتى اسمك ايه عشان مش عارفه اتلرجم النيك نيم بتاعك معلس السن والنظر


انااسمى شدى واسمى فى المنتدى هو سما ميدو اصراحه جوزى الى اختار الاسم
بس انا اسمى شدى
X