أم حموودى القمر;10176220:
نهى انتى هنا ياحبى ؟؟
ازيك وازى لومى وحشتونى اوى
هدى ازيك ياجميلة وحشتينى اخبارك ايه وعامله فى الحمل فى رمضان ؟
انا كنت السنة اللى فاتت زى دلوقتى فى السابع برضه وكنت بفطر
ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله
انا تمام الحمد لله .. بس التقل و وجع الضهر موتنى الحمد لله
انا للاسف الشديد برضه فاطرة
الحمد لله على كل حال
roslish;10176253:
سالي يا قمر ازيك انتي؟احنا تمام يا جمييل انتي عاملة ايه ؟
رشرووش ازيك! طيب روحي منتدي المطبخ و اسالي احسن! عموما انتي عندك ايه؟ لو ليكي مفس تطبخي يعني..ممكن تعملي مكرونة بالباشميل او لازنيا نفسي هفاني عليهم..و لو عادي اعملي فراخ بانيه و مكرونة او كدة و خلاص برده نفسي فيها
شكلك كدة حامل يا مزمز :D
أم عمرومنة;10176553:
السلام عليكم ورحمته وبركاته
ازيكم يا حلوووووووووين
وازي الكتاكيت قلت قبل ما انام امسي عليكم
واقولكم اني وصلت بالسلامة
وربنا يتقبل مني الدعاء الى دعتهولكم كلكم
آمييييييييييييييييييييييين
الف حمد الله على سلامتك يا قمرة
اخبارك ايه و اخبار الولاد ...؟؟
coffeerose;10177901:
ههههههههههههههههههه
ضحكتيني بنفس الحصار ده هههههههههههههه
ربنا يسهلك الحمل يارب وتقومي بالسلامة والنونة تيجي وتنور الدنيا
(f)(f)(f)(f)(f)(f)
آمييييييييييييييييييييين
كلمة وداع;10178025:
صباح الخير ياقمرات
صباح الفل يا ايمى ..؟؟؟
اخبار لمار الامورة ايه ..؟؟
ما شاء الله تبارك الله .. ربنا يخليهالك يارب
كلمة وداع;10178030:
الا صحيح هو انا قولتلكم كل سنه وانتم طيبين شكلى نسيت
كل سنه وانتم طيبين جميعآ
و انتى بالف خير (f)