موتي ولاحزن زوجي;4537973:
طيب الحمدلله كويس وعلى فكره فيه كثير زي بنتك بيتفكروا انه الحمام بس للكبيره هههه بصي فيه حاجه ماعرفش بتسموها ايه بالمصري احنا بنسميها (القصريه) وهي زي المرحاض بس ماتكونش ثابته في مكان واحد يعني بتتشال يارب عرفتيها المهم في البدايه عوديها انها تتبول فيها والكبيره زي ماعودتيها في الحمام انا بعمل كدا هو بيفهم انه الصغيره ده مكانها والكبيره بالحمام ولما يكمل سنتين وشويه حيفهم انه الحمام بتاع كلو الصغيره والكبيره خخخخخخ وبالنسبة للشتا يمكن الكلام يكون صحيح بس انتي بدفيها وكل ماتشرب حاجه وديها اتمنى اني اكون افدتك ولو بشي بسيط
شكرا على ردك
انا عارفة القصرية وهى اللى علمت بنتى عليها .... يعنى لما تطلب تعمل الكبيرة بتقعد عليها
والمشكلة انها بترضع وخاصة طول الليل ومش عارفة اذا كنت اعمل زى مابيقولوا واصحيها من النوم علشان تعمل حمام ولا لأ ؟؟؟؟؟ ولما تشرب حاجة بالنهار اوديها بعد اد ايه ؟؟؟