mohja, remeia, دجانة, كبريائى
انتوا فين
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
s
03-04-2008 | 12:53 AM
ك
03-04-2008 | 12:55 AM
انا هنا بس احنا فعلا ها نتشتت
ك
03-04-2008 | 12:56 AM
بسم الله الرحمن الرحيم
ك
03-04-2008 | 12:57 AM
اعوذ بالله من الشيطان الرجيم
ك
03-04-2008 | 12:58 AM
انتم فين مش حد بيرد عليه
ب
03-04-2008 | 01:00 AM
أختي سارت حبيت أوضح ان النجمة ما عندها علاقة بالعصفورة
ك
03-04-2008 | 01:03 AM
ان شاء الله مش حد ينقال التجمع
ك
03-04-2008 | 01:05 AM
بسمة أمل212;5611204:
أختي سارت حبيت أوضح ان النجمة ما عندها علاقة بالعصفورة
يارب خاليك معه
د
03-04-2008 | 01:05 AM
السلام عليكم
اخباركم بنات
شفيكم من ساب الثاني
معقووووووووووووووووووووووووووووووووووله
شسااااااااااااااااااااالفه
اخباركم بنات
شفيكم من ساب الثاني
معقووووووووووووووووووووووووووووووووووله
شسااااااااااااااااااااالفه
ك
03-04-2008 | 01:07 AM
دجانة;5611237:
السلام عليكم
اخباركم بنات
شفيكم من ساب الثاني
معقووووووووووووووووووووووووووووووووووله
شسااااااااااااااااااااالفه
يا دجانه تعارفي انهم عايز ينقالو التجمع مين شتم التانى
s
03-04-2008 | 01:10 AM
كل ده تقرى ياموجه محتاجة رايك
s
03-04-2008 | 01:10 AM
طيب
ســــلام يابنات
سلام ياكبريائى
ســــلام يابنات
سلام ياكبريائى
ك
03-04-2008 | 01:11 AM
سلام ياساره
ك
03-04-2008 | 01:12 AM
وانا كمان سلالالام
O
03-04-2008 | 01:18 AM
اختي سارة اسفة على التاخير في قراءة الصفحات بس كنت عايزة افهم بالواضح
انا هرد دلوقتي واشكرك على كلامك الطيب وان شاء الله اجيب ثاني كلمات ترفع المعنويات مادام عجبتك
انا هرد دلوقتي واشكرك على كلامك الطيب وان شاء الله اجيب ثاني كلمات ترفع المعنويات مادام عجبتك
د
03-04-2008 | 01:19 AM
وشو يعني يا كبريائي
قلبو بيسكرون التجمع
لا لا لا لا
بنات الله يهديكم تعوذو من الشيطان واخزوه
ما صار شي
واللي شتم الله يحاسبه واللي انشتم ربي بياجره
بنات لا تشتتونا ما لنا غير بعض
قلبو بيسكرون التجمع
لا لا لا لا
بنات الله يهديكم تعوذو من الشيطان واخزوه
ما صار شي
واللي شتم الله يحاسبه واللي انشتم ربي بياجره
بنات لا تشتتونا ما لنا غير بعض
ن
03-04-2008 | 01:44 AM
انا سعيده جدا انى شوفت الموضوع دا وارجوا انى اشترك معاكم وتقبلونى واحده منكم
ب
03-04-2008 | 01:50 AM
أختي نسيم الجنه
أهلا بك معانا في التجمع يا غالية
ب
03-04-2008 | 01:52 AM
سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ ، أَشْهَدُ أَنْ لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتْوبُ إِلَيْكَ
*******
« دُعَاءٌ لِتَفْرِيجِ الْهَمِّ وَالْغَمِّ بِإِذْنِ اللهِ »
رَوَاهُ الأَصْبَهَانِيُّ مِنْ حَدِيِثِ أَنَسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ وَلفْظُهُ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ : يَا عَلِيُّ أَلا أُعَلِّمُكَ دُعَاءً إِذَا أَصَابَكَ غَمٌّ أَوْ هَمٌّ تَدْعُو بِهِ رَبَّكَ فَيسْتَجَابُ لَكَ بِإِذْنِ اللهِ وَيُفَرَّجُ عَنْكَ : تَوَضَّأْ وَصَلِّ رَكْعَتَيْنِ ، وَاحْمَدِ اللهَ وَاَثْنِ عَلَيْهِ وَصَلِّ عَلى نَبِيِّكَ وَاسْتَغْفِرْ لِنَفْسِكَ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَالمُؤْمِنَاتِ ، ثُمَّ قُلْ : « اللَّهُمَّ أَنْتَ تَحْكُمُ بَيْنَ عِبَادِكَ فِيمَا كَانُوا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ ، لا إِلهَ إِلَّا اللهُ الْعَلِيُّ الْعَظِيمُ ، لا إِلهَ إِلَّا اللهُ الْحَلِيمُ الْكَرِيم سُبْحَانَ اللهِ رَبِّ السَّمَواتِ السَّبْعِ وَرَبِّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ ، الْحَمْدُ للهِ رَبِّ الْعَالَمينَ ، اللَّهُمَّ كَاشِفَ الْغَمِّ مُفَرِّجَ الْهَمِّ ، مُجِيبَ دَعْوَةِ المُضطَرِّينَ إِذَا دَعَوْكَ ، رَحْمنَ الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ وَرَحِيمَهُمَا فَارْحَمْني في حَاجَتي هذِهِ بِقَضَائِهَا وَنَجَاحِهَا رَحْمَةً تُغْنِينِي بِهَا عَنْ رَحْمَةِ مَنْ سِوَاكَ » .
وَعَنْ ابنِ عبَّاسٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : « جَاءَني جِبْرِيلُ عَلَيْهِ السَّلامُ بِدَعْوَاتٍ ، فَقَالَ : إِذَا نَزَلَ بِكَ أَمْرٌ مِنُ أَمْرِ دُنْيَاكَ فَقَدِّمْهُنَّ ، ثُمَّ سَلْ حَاجَتَكَ ، يَا بَدِيعَ السَّموَاتِ وَالأَرْضِ ، يَاذَا الْجَلالِ وَالإِكْرَامِ ، يَا صَرِيخَ المُسْتَصْرِخِينَ (1) ، يَا غِيَاثَ المُسْتَغِيثِينَ ، يَا كَاشِفَ السُّوءِ ، يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ ، يَا مُجِيبَ دَعْوَةِ المُضْطَرِّينَ ، يَا إِلهَ الْعَالَمِينَ ، بِكَ أُنْزِلُ حَاجَتي ، وَأَنْتَ أَعْلَمُ بِهَا فَاقْضِهَا » .
(1) يا صريخ المستصرخين : يريد يا مجيب من دعاك .
O
03-04-2008 | 01:54 AM
رسالة علنية من مهجة للاخت العصفورة المعصورة
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اولا احبك الله الدي احببتني فيه واحنا هنا كلنا اخوات لما بنقول اخوات معندهاش علاقة لا بسن ولا ببلد ولا بمهنة ولا قبيلة ......اللي بيحكم على كل وحدة طريقة كلامها وطريقة تفكيرها وتحليلها للموضوع وكل وحدة فينا هي حرة في التعبير عن رايها بس حريتها بتوقف عند حرية الاخر بمعناها من غير اهانة ولا تجريح ولاسب ولا شتم و لا استفزاز .
في مثل يقول لكل مقام مقال
بصراحة يا عصفورة انا انصدمت من اجابتك على البنات وبصراحة الكلام اللي كتباها لا علاقة له بالمزح ولاالهزار حتى انك شوفت ردود البنات كانت محترمة .
كلنا هنا بنحب بعض وبنحترم بعض كلمة حبيبتي اضن انها عادي لما بتتقال بنت لبنت واحنا هنا متجمعين اكتر من 5 شهور وهمنا من بعض وبنساعد بعض
انا شفتك تهجمتي على البنات بالسب والشتم وعلى مين على نوااااارة وعلى فتافيت وعلى جوهرة السعودية
دول من اعز واقدم صديقاتي هنا في التجمع .هما مشتموكيش ولا سبب ليكي اي حاجة
سوال ليه سبتيهم وشتمتيهم وكمان هدعي عليكم نسيتي يا اختي انه الملائكة يومنون على كلامك واي دعوة دعيتيها بيقوا امين ولك بالمثل
يا اخت عصفورة احترم تحترم
والكلمة طيبة خير من صدقة
انتي قلتي انا بحسدكم لانكم صغار يا اختي هو احنا ضمنين عمرنا والحسد ياكل الحسنات كما تاكل النار الحطب.
عايزة تتجوزي صح
التجمع ده اتعمل فقط نحكي اللي بيحصل لينا وعملنا ايه يعني بنحكي يومنا كان فيه ايه وايه مش بنجوز بعض عايزة تتجوزي هتتجوزي ان شاء الله قومي اتوضي صلي استغفري وقولي يااااااااااااااااااااارب
قومي قيام ليل اقرئ قران ابكي للرحمن وقولي يااااااااارب هو اللي هيعطيكي وهيعطيكي لانه كرييييييييييم
ارقي نفسك حصني نفسك بالدكر خليكي واتقة من نفسك واحسني الضن بربك هو اللي هيعيطي وغيرو كداااب
لا تقولي فاتني القطار لا ياما في ستات اتجوزوا وفضلوا سنيييين عشرات السنين من غير انجاب حتى ياسوا ولكن لا تياسوا من روح الله رزقهم ربي بالولد .
اتمنى انه كلامي وصل لقلبك وعقلك واكثري من حسبي الله ونعم الوكيل
واحنا هنا كلنا اخواتك
اتمنى ردك يكون هنا في التجمع
وما تنسي وما يلفض من قول الا لديه رقيب عتيد
اختك مهجة
السلام عليكم ورحمة الله تعالى وبركاته
اولا احبك الله الدي احببتني فيه واحنا هنا كلنا اخوات لما بنقول اخوات معندهاش علاقة لا بسن ولا ببلد ولا بمهنة ولا قبيلة ......اللي بيحكم على كل وحدة طريقة كلامها وطريقة تفكيرها وتحليلها للموضوع وكل وحدة فينا هي حرة في التعبير عن رايها بس حريتها بتوقف عند حرية الاخر بمعناها من غير اهانة ولا تجريح ولاسب ولا شتم و لا استفزاز .
في مثل يقول لكل مقام مقال
بصراحة يا عصفورة انا انصدمت من اجابتك على البنات وبصراحة الكلام اللي كتباها لا علاقة له بالمزح ولاالهزار حتى انك شوفت ردود البنات كانت محترمة .
كلنا هنا بنحب بعض وبنحترم بعض كلمة حبيبتي اضن انها عادي لما بتتقال بنت لبنت واحنا هنا متجمعين اكتر من 5 شهور وهمنا من بعض وبنساعد بعض
انا شفتك تهجمتي على البنات بالسب والشتم وعلى مين على نوااااارة وعلى فتافيت وعلى جوهرة السعودية
دول من اعز واقدم صديقاتي هنا في التجمع .هما مشتموكيش ولا سبب ليكي اي حاجة
سوال ليه سبتيهم وشتمتيهم وكمان هدعي عليكم نسيتي يا اختي انه الملائكة يومنون على كلامك واي دعوة دعيتيها بيقوا امين ولك بالمثل
يا اخت عصفورة احترم تحترم
والكلمة طيبة خير من صدقة
انتي قلتي انا بحسدكم لانكم صغار يا اختي هو احنا ضمنين عمرنا والحسد ياكل الحسنات كما تاكل النار الحطب.
عايزة تتجوزي صح
التجمع ده اتعمل فقط نحكي اللي بيحصل لينا وعملنا ايه يعني بنحكي يومنا كان فيه ايه وايه مش بنجوز بعض عايزة تتجوزي هتتجوزي ان شاء الله قومي اتوضي صلي استغفري وقولي يااااااااااااااااااااارب
قومي قيام ليل اقرئ قران ابكي للرحمن وقولي يااااااااارب هو اللي هيعطيكي وهيعطيكي لانه كرييييييييييم
ارقي نفسك حصني نفسك بالدكر خليكي واتقة من نفسك واحسني الضن بربك هو اللي هيعيطي وغيرو كداااب
لا تقولي فاتني القطار لا ياما في ستات اتجوزوا وفضلوا سنيييين عشرات السنين من غير انجاب حتى ياسوا ولكن لا تياسوا من روح الله رزقهم ربي بالولد .
اتمنى انه كلامي وصل لقلبك وعقلك واكثري من حسبي الله ونعم الوكيل
واحنا هنا كلنا اخواتك
اتمنى ردك يكون هنا في التجمع
وما تنسي وما يلفض من قول الا لديه رقيب عتيد
اختك مهجة