تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ك
انتم فين مش حد بيرد عليه ليه
s
ايه اللى بيحصل ده

حتى على النت الخناقات

لا حول ولا قوة الا بالله

انا مش لاقيه مكان اروحه

اووووووووووووووف
s
معاكى حق ياكبريائى

هما عايزين ينقلوه مكان تانى
ك
saraاقولى معى لا تقفالو التجمع لا
s
هناك مش هنعرف نتجمع تانى زى هنا

ده رأيى
O
مسااااااااااااااااااااااااااء الخير يابنات

هو في ايه
s
‏mohja


هلا مهجة وحشانى كلماتك التى تهون عنى الكثير
ك
ياجماعه انا بنت واحيد وعندى ماشكل الدنياوالاخره اعمل ايه ما حدش يقفال التجمع
s
mohja;5610920:
مسااااااااااااااااااااااااااء الخير يابنات

هو في ايه


فيه بلاوى مسيحة

واحدة اسمها العصفورة
دخلت وشتمت البنات
لحد ما افتكروا انها راجل من قباحة كلامها
فخافوا البنات وعايزين يغلقوا الموضوع اوا ينقلوه وانا بقول ااننا مش هنعرف نتجمع فى اى مكان زى هنا

وهنفقد بنات كتير
على فكرة
انا كنت براقب مشاركاتكم من بعيد
هتستغربوا من دفاعى عن التجمع
بس انا كنت معاكم فى كل وقت

لا تغلقوا الموضوع ولا تنقلوه ولا تخرجوا منه
واخزقوا عين اللى يقل ادبوا
s
كبريائى;5610948:
ياجماعه انا بنت واحيد وعندى ماشكل الدنياوالاخره اعمل ايه ما حدش يقفال التجمع



كبريائى


:iagree::iagree:
ك
mohga sara ينفع الى بيحصل ده
s
ايه رأيكم بسمة وموهجة شاركونى انا وكبريائى بأراكم
O
طيب [COLOR="Blue"]سارة
اوكي انا عرفت البنت دي عايزة اعرف قبل ماارد على اي حاجة هي دخلت التجمع وشتمت هنا ادا اوكي اي صفحة لاني داخلة متاخرة
وانا هرد لاني عارفة السبب الي يخليها تعمل كده [/COLOR]
ك
لا يا جماعه اهدؤ بالله لا اله الا الله ولا حول ولاقوه الا بالله
s
صفحة 1629
ك
ايه هو السبب
ك
على فاكره بنات كتير اوى ممكن يحصله حاجه لم التجمع يتقفال احنا كده مش كون بنهون علي بعض احنا بنموت بعض يا خساره يا الف خساره
ك
بجد انتم كد مش صح احنا نوريه ان هى ولا حاجه
s
كبريائى هما عايزين ينقلوه بس انا رأيى إننا هنفقد بنات كتير وهنتشتت
أنا شايفه اننا لا نبالى ب الاشخاص الحقودة ونكمل مع بعض لكن نقفل الموضوع بسببهم ايش يكونوا هما
عشانا يفرقونا ويشتتونا بين موضوعين

فهمتونى
s
[B]ربنا يسامحك يــالعصفورة المعصورة
X