تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ص
ميسى كوول;5550757:
هيييه صرخه مكتوومه دورى صيده وحطى عينج عليها واحنا بنعطيخ خطط ماتخرش الميه من حلاوتها هههه وربى يرزقج ويفرح قلبك عاجلااا وليس اجلاا


أحط عينى على حد عشان اعلق نفسى ايش عرفنى انه هيرضى بيا انا تعبت
مستنيه حد يعجب فينى
ب
عروس الحب;5550750:
بلسمه

العريس يجيب الدبله

انا كل مااروح محل الدبل

احس فيني نقص:confused::confused::confused:

متى متى انا ادخل واختار



ان شالله ان شالله قريب تدخلي انتي وخطيبك وتختاري
ب
بنات انا طالع وان شالله احاول ارجع اختي بده الجهاز
ص
عروس الحب;5550768:
صرخه عندج صيدة؟؟؟؟


مباحولش اعلق نفسى بحد كفايانى تدمير فى نفسى مستنيه اللى يجي عايزنى الراجل الحين صعب تجيبى رجله

لازم هو اللى يكون راضى عنك



من اللى بيشوفه عالفضائيات مبقوش يرضوا بأى حاجة


عايزها ( مزززه)
م
يابنااااااااااااااااات لاتكونوا جيييه لازم تشوفن صيدات هالزمن ماشى حل غير التخطيط والتفكيير عرسان مال يداتنا راحوا تهىء تهىء تهىء الحينه لازم ندور بروحنا ونسوى خطط الله يسامحهم هالريايل خبلوا بنا
عروس نونو ها عليها حركات بس خليينى لاتيودينى لو شفتها ياقاتل يامقتووول خخخخخ هالامور ماتتحمل مزح بس خلااااث نونو ثعلاااااانين منج هههه
ع
صرخة مكتومة;5550800:
مباحولش اعلق نفسى بحد كفايانى تدمير فى نفسى مستنيه اللى يجي عايزنى الراجل الحين صعب تجيبى رجله

لازم هو اللى يكون راضى عنك



من اللى بيشوفه عالفضائيات مبقوش يرضوا بأى حاجة


عايزها ( مزززه)



اللي بالفضائيات ما يقدر يحوشهم

بس انتي يقدر يوصلج

خليكي متفائلة شوي

انتي من وين صرخه؟؟
ع
ميسى كوول;5550801:
يابنااااااااااااااااات لاتكونوا جيييه لازم تشوفن صيدات هالزمن ماشى حل غير التخطيط والتفكيير عرسان مال يداتنا راحوا تهىء تهىء تهىء الحينه لازم ندور بروحنا ونسوى خطط الله يسامحهم هالريايل خبلوا بنا
عروس نونو ها عليها حركات بس خليينى لاتيودينى لو شفتها ياقاتل يامقتووول خخخخخ هالامور ماتتحمل مزح بس خلااااث نونو ثعلاااااانين منج هههه




انا هادتج روحي ذبحيها ييننتنا هالنوارة

بنموت واحنا ننطر

وبعدين صح السانج العريس لازم احنا نجيبه

راح عصر يدتي
ص
ايه يابنات أانا ادخل الكل يخرج

محدش عايزنى خالص حتى على النت

؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
لازم لازم لازم

نلقى عريس


علشان يسفرنا هالصيفية

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ع
صرخة مكتومة;5550827:
ايه يابنات أانا ادخل الكل يخرج

محدش عايزنى خالص حتى على النت

؟؟؟؟؟؟؟؟


مين خرج؟؟؟؟

كللللللللللنا موجودين
ن
اســمــحــولــي حبيباتي مــا كــنــتش مــوجوده أخــتـــي كــانــت عــاوزه مـنـي حـاجــه !
م
صرخه فديييييت الرمسه المصريه وربى احب كلامكم اوووى وقمييل جدا هههه
كلامج صحيح 100% ريايل هالزمان مايرضيهم شىء وخلينى احط لج كلام مصرى لاسباب عدم الجوااز
أنانية الشباب (الولاد) و sorry تخلفهم :

على بال مايبقى الشاب بتاع الامكانيات الضعيفة ده محترم و يا دوب يفتح بيت بالعافية يكون في التلاتينات (وكما في النص التاني منها )

يقوم يقولك إيه انا عايز واحدة مش اكتر من 22 سنة و اسبابه في ذلك مايلي:

1- انها تكون لسه صغيرة وعديمة الخبرة وبالتالي يسهل التحكم فيها و السيطرة عليها.
(ان شاء الله تبقى صغيرة ومهبوشة و تطلع عينه )

2- انها تكون ورور مش اكل الزمن عليها وشرب زي حالتنا

وعلى ذلك تكون صلاحية حضرتي انتهت من 3 سنين لأني حتم 25 ان شاء الله الشهر الجاي (يناير 2008)

الولاد بقى بتوع الامكانيات المادية الكويسة برضه بيفضلوها صغيرة لنفس الاسباب السابق ذكرها

وبالاضافة الي انه بيبقى شايف نفسه كتير قوي على البنات و يقعد ينقي ويختار زي ما بيختار الجزم و يا سلام لو كان حلو شوية يبقي حاسس قوي بنفسه و طبعا بيبقى عايش في جلباب مامته (طنط فاكرين؟) و في الواقع هو مش بيبقى عايش في جلبابها بالضبط هو بيبقى في جزمتها
ههههه مش كدا ولا ايه ياصرخه الله يهديهم ويرزقنا ازواااااااج صاالحين
ص
عروس الحب;5550822:
انا هادتج روحي ذبحيها ييننتنا هالنوارة

بنموت واحنا ننطر

وبعدين صح السانج العريس لازم احنا نجيبه

راح عصر يدتي


تجيبيه ازاى اى راجل دلوقتى شايف حاله ماس او ياقوت شىء نادر حتى لو كان مهكع وما حيلته قرش بس شايف نفسه راجل شىء نادر الكل يصارع حتى يحصل عليه




بلا نيله
انا عايزة اتجوز لأنها سنة الحياة فقط ولانى مشتاقه للأمومة
مش حبا فيهم

الحياة اجمل بالبنات بس والفرفشة والونس والضحك

بلا رجالة بلا هم
ع
شوفي ميسي

نوارة انحاشت
ب
رجعتلكم بسرعه من كثر ما بحبكم
م
الكلاام ملطوووووووووووش من منتدى مصرى خخخخ بس عجبنى
نونووووووووو ويييييييييييييييييييينج لاتشردين نبا العريس
ص
ميسى

ضحكتينى وده شىء صعب جدا يحصل


تستحقى شهادة نوبل


دمك خفيـــــــــــــف


كلامك صح صح صح 100%
ن
ميــمـــي وعــروســتـــي لازم ســعــيــدة الــحـــظ تــكــون صـــبـــووووووووووووووووووووووورة ومــاتــســتــعــجـــل ...
ع
راحت اشردت

الظاهر تبي تتزوجه اهي
ص
عروس الحب;5550837:
مين خرج؟؟؟؟

كللللللللللنا موجودين


منورين ياقلبى


يارب دايما
X