فراشة القنديل;4682555:
يا بنات شو اخباركو؟؟...يا بنات انتو مش حاسين انه محتاجين ناخد دورة عن كيفية الرد على الناس اللي بضلو يسالو عن عريس المستقبل..ليش ما تزوجتي ..ومفيش عرسان؟..وغيرو وغيرو؟؟....اللي عندها خبرات خاصه تحكيلنا يمكن نتعلم ونعرف كيف نسكتهم...
والله عندك حق حاجة تضايق خصوصا انى كنت مخطوبة وانفصلنا
كل اللى يشوفنى ها رجعتوا لبعض .. طيب مفيش حاجة جديدة
وكلام بيخلى الواحدة تتضايق وتحس انى في حاجة ناقصة بجد