شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
ا
اتمنى الاخذ بعين الاعتبار للنقاط التالية


-
يمنع التعرض للمذاهب الدينية .. والمعروف أن منهج الموقع هو منهج أهل السنة والجماااعه

-
يمنع التطرق إلى الأمور السياسية أو الاستهتار بالحكام ورجال الدين أو المذاهب ..

-
يمنع التحدث في الأمور الخاااصة جدا من الأمور الزوجية وغيرها ....

-
ممنوع وضع روابط منتديات أخرى أو مواقع أو بريد الكتروني وأرقام الهواتف ..

-
ممنوع وضع صور مخالفة لقوانين الموقع ..

-
ممنوع الاستهزاء بالجنسيات او البلدان الاخرى

-
يمنع وضع مشاركات دعائيه لمنتجات معينه .. حيث يوجد ركن خاص للتاجرات

م
مراحب بنات مصر الحبيبة
حبيت اسلم عليكم
واقولكم بالتوفيق لمنتخبكم المصري
ا
الله يخليكى يامسقطاوية دعواتك لينا وربنا يفتحها عليهم ويارب النصر لمصر
l
مبروووووووووك يا توتى الجزء الجديد وعقبال كل جزء كده ان شاء الله
كل سنه وانتى طيبه يا قمرايا (f)
ف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وكل سنة وأنتم طيبين
ا
سلام عليكم ازيكم يا بنات
هو انتوا مش بترغوا هنا كتير ليه ولا لازم نروح نرغى فى حتة تانية عشان ناخد مخالفات
احنا كده ما شيين بمبدأ خالف تعرف ...:)

طيب بقى ملاقيش هنا حد من الشرقية ..
بنات هو لو حماتى جت من الحج ان شاء الله
المفروض اخد معايا هدية
ولو اه هتبقى ايه مثلا ...
A
هااااااااااااااى ياقمرات مصر ربنا يعينا ويقوينا على اللى حصل يارب

ويحمينا ويحمى شعبنا
A
عندك حق والله ياليتل خلو الناس تقول على المسلمين كلام مالوش لازمه

حسبى الله ونعم الوكيل
M
ازيك يامون عامله ايه
m
مشكورة اختي علي خفة دمك ولطفك ههههههههههههههههه
M
ربنا يسامحك ياخضرا هههههههههه
m
اختي انا مش بكلمك بالمايك بتكتبيلي ليه
M
انا مش اختك
ههههههههههه
ا
اهدوا يابنات وربنا بيخلص مش بسيب حق المظلوم واحنا اتظلمنا وحنرد عليهم رد افضل من ردهم ده
l
يا جماعه أنا أول مره أنضم إليكوا إزيكوا جميعا و يا رب يعدى الازمه دى على خير و يفضل المصريين جواها و براها بخير يارب يحافظ على مصر يا رب بس مش لازم ننسى اننا كلنا مسلمين و دى أكيد فتنه عشان نخسر بعض لاننا محصلش حاجه عندنا و مفيش حد مات هنا فى مصر دى فتننننننننننه يا جماعه و طبعا اليهود فرحانين جدا فى المسلمين

ادعوا معانا ربنا يزيح الغمه و ينصر الاسلام و المسلمين

على فكره أنا مجنونه كوره و مدمناها من زمااااااااان

ب
ياريت يا بنات كلنا نحط العلم في التوقيع او الصوره الرمزيه
ياريت بجد
l
انا الادااااره شالت التوقيع بتاااااااااعى وغير مسموح ليا بتوقيييع 8o| :mad:8o|
وكنت حاطه صوره المنتخب ومكنتش كاتبه حاااااجه خااالص هيا الصوره وبس ........ ليه بقى غير مسموح ليا بتوقيييييييع ؟ :'(
ب
little duck;10668253:
انا الادااااره شالت التوقيع بتاااااااااعى وغير مسموح ليا بتوقيييع 8o| :mad:8o|
وكنت حاطه صوره المنتخب ومكنتش كاتبه حاااااجه خااالص هيا الصوره وبس ........ ليه بقى غير مسموح ليا بتوقيييييييع ؟ :'(

غريبه اوي دي
مع اني لسه شايفه واحده جزائريه حاطه صوره المنتخب الجزائري :mad:
يعني المنتخبات مش ضد القوانين ولا حاجه
ا
اى حد واجهته مشكلة فى التوقيع فيه قسم الشكاوى والاقتراحات ابعتوا عليه
A
نورتى ياقمر معانا وكلنا والله فخورين جدا لاننا محترمين غصب عن الكل
X