شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن

الحب هو الحياة 21-08-2009 217 رد 12,119 مشاهدة
a
انا هنا tuleeb
a
روحتو فين
ع
معلش كنت بره يا بنات
يلا ارغوااااااا
t
انا جييييييت
ع
اهلا اهلا

ما ترغواااااااااااااا
t
علي خطي الحبيب;10176838:
اهلا اهلا

ما ترغواااااااااااااا


طب نرغى فى اية؟؟؟؟؟؟؟
ع
حد يفتح موضوع

طيب هقولكوا

بتقضوا يومكوا في رمضان ازااي
ع
رحتواااااا فين
شفتوا اطبااقب اللي بنزلها يومياا
t
علي خطي الحبيب;10176861:
حد يفتح موضوع

طيب هقولكوا

بتقضوا يومكوا في رمضان ازااي



لا انا هفتح مخوضوع تانى
قولولى عشان انا قلقانة انا بقالى سنة وشهر متجوزة و لسة محصلش حمل تفتكروا كدة انا اتاخرت اوى و لا عادى
ع
انتوا مشيتواااااااااااااا
n
السلام عليكم ازيكم يابنات والله فرحت اوى لما دخلت الشات ولقيتكو من زمان ما اتكلمتش هنا
كل سنه وانتو طيببن
n
اعاااا زعلتونى تانى
ع
ازيك يا سارة
كل سنة وانتي طيبة
L
انا جيت انا جيت انا جيت فيه حد فيه حد اوعوا تكونوا مشيتوووووو اعيييييييييييط
t
بنات مين هناااااااااااااااا؟
L
انا هنا اهووووووه الووووووووو يا مركز انا اهووووه شايفني سامعنيىىىى
t
Lost Cat;10177272:
انا هنا اهووووووه الووووووووو يا مركز انا اهووووه شايفني سامعنيىىىى



ههههههههههه
انتى شكلك قاعدة من الصبح و لا اية؟
m
السلام عليكم
اهلا لوست كات ازيك
ع
هتسحر واااااااااااااااااااجي
L
هههههههههههههههههههههه لا والله انا لسه جايه ازيكوووو يا بناتيييييت :)
X