شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن
n
23-08-2009 | 10:48 PM
السلام عليكم ازيكم يابنات كل سنه وانتو طيبيبن شهر كريم علينا يااااارب
e
23-08-2009 | 11:32 PM
كل سنه وانتم طيبين
ق
23-08-2009 | 11:36 PM
ازيك يايمي كل سنه وانتي طيبه
ع
23-08-2009 | 11:37 PM
مين هناااااااااااااااا
ق
23-08-2009 | 11:44 PM
انتوا بترحوا فين
ع
23-08-2009 | 11:45 PM
ازيك يا قطرة
رمضان كريم
عرفيني بيكي
رمضان كريم
عرفيني بيكي
ق
23-08-2009 | 11:50 PM
انا من المنصوره حاليا بدرس في الدراسات العليا خريجه 2008 عرفيني بقي عليكي
ع
23-08-2009 | 11:53 PM
انا لوتس 20 سنة طالبة ومن القاهرة
ونفسي اخلص واعمل دراسات عليا بأذن الله
ونفسي اخلص واعمل دراسات عليا بأذن الله
ق
23-08-2009 | 11:59 PM
انتي ساكنه فين في القاهره وكليه ايه سنه كام وربنا يوفقك وتعملي الدكتوراه
ع
24-08-2009 | 12:04 AM
انا كلية تجارة عين شمس
سنة 3
ساكنة في المطرية
سنة 3
ساكنة في المطرية
ق
24-08-2009 | 12:10 AM
ربنا معاكي بس مش المطريه دي اللي جنب المنزله
ع
24-08-2009 | 12:12 AM
ربنا يخليكي
انا المطرية القاهرة
في مطرية في الدقهلية وفي في بورسعيد كمان
انا المطرية القاهرة
في مطرية في الدقهلية وفي في بورسعيد كمان
h
24-08-2009 | 06:03 AM
السلام عليكم رمضان مبارك عليكم يا بنات
بالله عليكو تدعو لاتننين زمايلى وجيرانى توفوا ادعو ان ربنا يرحمهم ويغفر لهم ويثبتهم عند السؤااال ويغسلهم بالثلج والبرد يااااارب
بالله عليكو تدعو لاتننين زمايلى وجيرانى توفوا ادعو ان ربنا يرحمهم ويغفر لهم ويثبتهم عند السؤااال ويغسلهم بالثلج والبرد يااااارب
d
24-08-2009 | 09:42 AM
ربنا يرحمهم يا هبة يا حبيبتي ان شاء الله
H
24-08-2009 | 10:47 PM
heba 017;10161709:
السلام عليكم رمضان مبارك عليكم يا بنات
بالله عليكو تدعو لاتننين زمايلى وجيرانى توفوا ادعو ان ربنا يرحمهم ويغفر لهم ويثبتهم عند السؤااال ويغسلهم بالثلج والبرد يااااارب
ربنا يرحمهم يا هبه انشاء الله ويوسع قبرهم ويملأه بالضياء والنور
ولو كانت حادثه ربنا يحتسبهم عنده من الشهداء ان شاء الله
ورمضان كريم على كل بنا ت مصر
معاكم هبه من المنصوره 19 سنه
ا
24-08-2009 | 10:55 PM
ربنا يرحمهم ياهبة ويجعل مثواهم الجنة ويصبر اهلهم واصحابهم
l
24-08-2009 | 11:57 PM
استغفر الله الذى لا اله الا هو واتوب اليه
ربنا يرحمهم ويغفر لهم وينور قبرهم
HOBBOZ
اهلاااا بيكى يا هوبه معاناااا
ربنا يرحمهم ويغفر لهم وينور قبرهم
HOBBOZ
اهلاااا بيكى يا هوبه معاناااا
d
25-08-2009 | 12:20 AM
هوباز منورانا انا بردو من المنصورة يا قمراية
H
25-08-2009 | 12:37 AM
قشطه يا دندونه بلديات يعنى
اخبارك ايه يا عسل ؟ انتى فى كليه ايه ولا خلصتى
انا لسه فى الكليه
اخبارك ايه يا عسل ؟ انتى فى كليه ايه ولا خلصتى
انا لسه فى الكليه
H
25-08-2009 | 12:38 AM
ليتل داك دا نورك يا حبيبتى
بس فكره حلوه اوى شات للبنات
انا مكنتش اعرفه خالص لقيته بالصدفه
بس فكره حلوه اوى شات للبنات
انا مكنتش اعرفه خالص لقيته بالصدفه