لم معاذ بقى يصحى قليلي علشان حسيبك معاه
وحروووووووووووووح انا اناااااااااااااااام
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ع
03-09-2009 | 08:33 AM
E
03-09-2009 | 08:34 AM
يااااااااااااااااااارب انا اصلامش بصدق طبعا الحاجات دي كله بامر الله
طب هي يوسف عنده ناحية اليمين ولا الشمال عشان نشوف الموضوع ده هيصدق معاها ولالا
طب هي يوسف عنده ناحية اليمين ولا الشمال عشان نشوف الموضوع ده هيصدق معاها ولالا
ع
03-09-2009 | 08:34 AM
روحتي فين الصدمة عملت فيك ايه
اوعي تكوني اغمى عليك ويبقى انا السبب
اوعي تكوني اغمى عليك ويبقى انا السبب
E
03-09-2009 | 08:35 AM
هي منة نامت ولا لسة بتلعب في التوك
انا كمان عاوزة انام بس خايفة ال ما اروح في النوم معاذ يصحى مش عارفة هو هيصحى امتى
فين نهى انهرده مادخلتش ليه
انا كمان عاوزة انام بس خايفة ال ما اروح في النوم معاذ يصحى مش عارفة هو هيصحى امتى
فين نهى انهرده مادخلتش ليه
E
03-09-2009 | 08:35 AM
هههههههههههههههههه لا عادي مش بؤمن بالحاجات دي والله
وبعدين كله حلو احسن من مافيش
وبعدين كله حلو احسن من مافيش
ع
03-09-2009 | 08:35 AM
اتصدقي مش عارفة لم اروح النهاردة بقى حشوف
وحبقى اقلك طب تعرفي ان ابن اخويا مالهوش لفة في راااسه
شكله حييجي تؤام بعديه هههههههه
وحبقى اقلك طب تعرفي ان ابن اخويا مالهوش لفة في راااسه
شكله حييجي تؤام بعديه هههههههه
ع
03-09-2009 | 08:36 AM
منة صاحية ماسكة التوك تكلم فيها وتنط معاها من علىالسرير للارض
مش عارفة نهى شكلها اتعلمت الكسل زينااااا
مش عارفة نهى شكلها اتعلمت الكسل زينااااا
ع
03-09-2009 | 08:38 AM
طبعا يا بنتي محدش بيؤمن بالحاحات دي
احنا بنهزر وبنخفف من حدة الموضوع بس
كله على ربنا وفعلا اي حاجة ربنا كريم
احنا بنهزر وبنخفف من حدة الموضوع بس
كله على ربنا وفعلا اي حاجة ربنا كريم
E
03-09-2009 | 08:39 AM
ههههههههههههههه خلاص لما تروحي انهرده شوفي وقولي لي وماتنسيش تسلمي عليها كتير
قومي نامي بقى وانا كمان هقوم اريح شوية عشان عيني بدات توجعني تاني
قومي نامي بقى وانا كمان هقوم اريح شوية عشان عيني بدات توجعني تاني
ع
03-09-2009 | 08:43 AM
والله وانا كمان يالله اشوفك على خير
وان شاء الله سلامك يوصل
وان شاء الله سلامك يوصل
ع
03-09-2009 | 08:43 AM
ابقي بوسيلي معاذ كتير ابقى خدي الاميل من سالي علشان
نتكلم سوا يالله روحي بقى سلااااااااااااام
نتكلم سوا يالله روحي بقى سلااااااااااااام
E
03-09-2009 | 08:46 AM
خلاص ان شاء الله هاخده من سالي
ماقلتليش انتي اللي بترني ولا مش انتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماقلتليش انتي اللي بترني ولا مش انتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
E
03-09-2009 | 08:47 AM
انتي مشتي ولا ايييييييييييييييه
مستعجلة كده ليه :mad:
مستعجلة كده ليه :mad:
ع
03-09-2009 | 10:00 AM
صباح الرغيييي
ازيكم
توتي ربنا يزيح همك ويفرج همك وكربك يارب
ازيكم
توتي ربنا يزيح همك ويفرج همك وكربك يارب
r
03-09-2009 | 10:35 AM
اه يا وحشيييييين كل ده رغي! صباح الخير الاول :) انا مبسوة اوي صليت امبارح قيام ليل :) ادعوووولي بئة اكمل. طبعا مش عارفة ابص عل علي كل الصفحات دي! بس عموما بوسولي الاولااااد و البناويت الحلوين
هدي ازيك يا كوكو و لولي عاملة ايه
هدي ازيك يا كوكو و لولي عاملة ايه
h
03-09-2009 | 10:39 AM
ازيكم يابنات ..معلش ملحقتش اقرا اللي فات انا داخله اسلم
h
03-09-2009 | 11:00 AM
ايمي ازيك ياقمر وازايميزو
ام عمرو ازيك وازاي الكتاكيييت ماشاء الله البنات يختي عايقين من صغرهم :D
هوبا ازيك وازاي نودي ها عملتي عيدالميلاد وللالسه
نهى ازييييك يبنتي وحشاني بقالي كتير مشفتكيش
ايمان انتي بتقولي انك فطمتي معاذ من اللبن وهو 6شهور ..طيب امال كان بياكل ايه ووزنه متأثرش ؟؟ اصل انا اللبن عندي قليل اوي وبصراحه عندي افطمه ولا اديله صناعي بخاف من الغش التجاري في البان الاطفال ربنا ينتقم من اللي بيعملوا كده حتى الاطفال معتقوهمش
ام عمرو ازيك وازاي الكتاكيييت ماشاء الله البنات يختي عايقين من صغرهم :D
هوبا ازيك وازاي نودي ها عملتي عيدالميلاد وللالسه
نهى ازييييك يبنتي وحشاني بقالي كتير مشفتكيش
ايمان انتي بتقولي انك فطمتي معاذ من اللبن وهو 6شهور ..طيب امال كان بياكل ايه ووزنه متأثرش ؟؟ اصل انا اللبن عندي قليل اوي وبصراحه عندي افطمه ولا اديله صناعي بخاف من الغش التجاري في البان الاطفال ربنا ينتقم من اللي بيعملوا كده حتى الاطفال معتقوهمش
ع
03-09-2009 | 11:35 AM
ازيك يا هوبي
لسه معملنهوش مستنيه ابوها وعمها جايين بكره ان شاء الله وبعدين نعمله مع اني مش هكون مبسوطه
جوزي مصمم يعمله عندهم في البيت اقله انا مليش شقه لسه يعتبر مش بيتي يقلي لا ده بيت ابوها
وكمان صحبتي اللي هي سلفتي اكتر واحده بحبها مش هتحضر لا هي ولا بناتها لانهم متخانقين مع سلايفي الاتنين وحماتي كمان
وبفكر اعمله مرتين عشانها لاني بجد بعزها اوي
وعايزه بنتها يلعبو مع ندي
وكمان سلايفي الي هيحضرو دول صراحه ميهمونيش وعادي بالنسبلي يعني يعتبر هكون وحدي
وهيعدو يتغمزو هم الاتنين :(
لسه معملنهوش مستنيه ابوها وعمها جايين بكره ان شاء الله وبعدين نعمله مع اني مش هكون مبسوطه
جوزي مصمم يعمله عندهم في البيت اقله انا مليش شقه لسه يعتبر مش بيتي يقلي لا ده بيت ابوها
وكمان صحبتي اللي هي سلفتي اكتر واحده بحبها مش هتحضر لا هي ولا بناتها لانهم متخانقين مع سلايفي الاتنين وحماتي كمان
وبفكر اعمله مرتين عشانها لاني بجد بعزها اوي
وعايزه بنتها يلعبو مع ندي
وكمان سلايفي الي هيحضرو دول صراحه ميهمونيش وعادي بالنسبلي يعني يعتبر هكون وحدي
وهيعدو يتغمزو هم الاتنين :(
ع
03-09-2009 | 11:36 AM
نهي برافو عليكي ربنا يزيدك يارب ويقويكي
M
03-09-2009 | 12:25 PM
السلام عليكم ازايك يا ايمان و ازاي معاذ..وحشاني كتير