رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
ا
03-09-2009 | 03:49 AM
ادعولى يا بنات محتاجة الدعاء اوى
أ
03-09-2009 | 03:51 AM
ربنا يفك كربك ويزيل همك وييسر لك كل خير يا حبيبة قلبي
E
03-09-2009 | 07:36 AM
السلام عليكم
ازيكوووو
وازي العفاريت
انا ومعاذ بخير الحمدلله
انا قاعدة بالعافية عيني وجعاني اوي حاسة ان نظري ضعف بشوف الكلام مزغلل اوي ومش بقيت بعرف اقرا في المصحف كتير زي الاول مع اني بقرا في مصحف كبير بس شوية كده والاقيني مش شايفة الكلام كويس
انا بقيت عاوزة عمرة اساسا عاوزة اروح لدكتورة نسا وعيون واسنان هههههههههههههههههههههههه
ازيكوووو
وازي العفاريت
انا ومعاذ بخير الحمدلله
انا قاعدة بالعافية عيني وجعاني اوي حاسة ان نظري ضعف بشوف الكلام مزغلل اوي ومش بقيت بعرف اقرا في المصحف كتير زي الاول مع اني بقرا في مصحف كبير بس شوية كده والاقيني مش شايفة الكلام كويس
انا بقيت عاوزة عمرة اساسا عاوزة اروح لدكتورة نسا وعيون واسنان هههههههههههههههههههههههه
t
03-09-2009 | 07:37 AM
سلام عليكم
ع
03-09-2009 | 07:37 AM
om_tota;10217449:
امممممممممم عمرررر
ملحقتكيش
وانتى من اهلة يا حببتى الله يعينك
om_tota;10217456:
اللينك مش بيفتح ياام عمر
معلش بقى يا مها بتعلم الادب في الفترة دي
اصلي بقوم بدري وبحس اني مصدعة فبحاول كل يوم انام بدري
عن اليوم الى قبله
بالنسبة للينك كان فيه غلط وعدلته
أمةالله;10217481:
حالا يا قمر ابعت لك الرابط هي الصورة اللي في التوقيع :)
ماشاء الله يامي ربنا يبارك فيه ويحميه ويحفظه من كل عين
ويهديهولك ويجعله ذرية صالحة ويقر عينك بيه وبالنونو الجاي في السكة
ان شاء الله يكون سبب من اسباب دخولك الجنة والصورة ححتفظ بيها
بعد اذن سياتك يعني لانه حبيب قلبي ابو ضحكة جنان
toty858;10217558:
ادعولى يا بنات محتاجة الدعاء اوى
يارب يا مفرج الكروب ومثبت القلوب يفرج كربك ويزيح همك ويسعد ايامك
ويكتبلك كل خير في الدنيا والاخرة ويطمان قلبك ويريح بالك
ويكرمك في بنتك وتقر عينك بيها ويقرب بينك وبين زوجك ويبعد عنكم اي مشاكل
E
03-09-2009 | 07:38 AM
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 عضو و 0 ضيف)
*Om Mo3az*, totytwety, quiet girl, أم عمرومنة+
يا اهلا بالحلوين ازيكو
ازيك يا اسماء عاملة ايييييييه واخبار الدراسة ايه مع عمر
هي منة في حضانة ولا قاعدة معاكي في البيت
*Om Mo3az*, totytwety, quiet girl, أم عمرومنة+
يا اهلا بالحلوين ازيكو
ازيك يا اسماء عاملة ايييييييه واخبار الدراسة ايه مع عمر
هي منة في حضانة ولا قاعدة معاكي في البيت
E
03-09-2009 | 07:39 AM
وعليكم السلام
ازيك يا توتي عاملة ايه
انتي عندك عز الدين ؟
ازيك يا توتي عاملة ايه
انتي عندك عز الدين ؟
t
03-09-2009 | 07:41 AM
اه عندى عز الدين
ع
03-09-2009 | 07:42 AM
صبااااااااح الفل والانوار ازيك يا مونة عاملة ايه
عمر تمام بس يعني لسة في الاول تفاريح
ساعة مايدخل في الجد حتشوفي الوان الطيف ههههه
منة معايا مردوش يقبلوها وقفت على 2شهرين وقالو لايمكن
حظها بقى ترازي فيه وارازي فيها
عمر تمام بس يعني لسة في الاول تفاريح
ساعة مايدخل في الجد حتشوفي الوان الطيف ههههه
منة معايا مردوش يقبلوها وقفت على 2شهرين وقالو لايمكن
حظها بقى ترازي فيه وارازي فيها
E
03-09-2009 | 07:42 AM
أجمل ايام العمر;10208154:
فعلا عايزة تلحق الخروف
يارب تيجى فى اول التاسع يارب عشان اخلص من التقل و كمان ان شاء الله اعرف اعيد بمزاج :D
ربنا يكملك حملك على خير و يفرحك بيه يارب
سلمى على علياء كتير يا ايمان ...؟؟
هى بتعرف تطبخ اصلا ...؟؟؟
آميييييييييييييييين :)
هههههههههههههه ضحكتيني والله يا هدى
اقول لك على سر بس ماتقوليش لعلياء اني قلت لك
انا اللي طبخت والله يا بنتي كوووووووووووووووول الاكل انا اللي عملته
هههههههههههههههه
شهيدة;10208738:
ايمان
الفترة دى طبعا رمضان مع ان مودى مش متظبط خالص للاسف ونفسي اسنغل رمضان احسن من كده
ربنا يعينا على ذكره وشكرة وحسن عبادتة
عمر كمان مخلص عليا رضاعه وقرف
عايز يرضع طول الوقت وكمان بقا بيتحرك معايا اصحى من النوم يصحى انام ينام معايا نفسي احس بشوية حرية
بالاضافه طبعا للحبسة يعنى لا ينفع انزل اصلى وبروح عند ماما بالعافيه فمبشفش حد وجوزى حتى مشغول جدا في الشغل وتقريبا مبشفهوش حتى لو بيشتغل من البيت لانى لازم افصل عمر عنه
معلش دوشتك بس فعلا اعصابي مش مظبوطة خالص مع اننا في ايام مفترجه والموضوع كل مدى للاسوء
دعواتك
شهيدة معلش يا جميل ربنا يعينك يا رب بجد انا بحس ان لما معاذ ينام ويصحى معايا بحس برضو بخنقة وببقى نفسي اخد اجازة منه ولازم انيمه وافضل قاعدة انا شوية لواحدي حتى لو عاوزة انام او مش فاضية بس لازم اخد ريست عشان لما يصحى اكون فايقة له ومازهقش منه بسرعة
والله السن بتاعهم ده متعب جدا والولاد اشقية ومش بيقعدو ساكتين
ربنا يهديهم ويعينا عليهم يارب
ع
03-09-2009 | 07:44 AM
*Om Mo3az*;10218523:
السلام عليكم
ازيكوووو
وازي العفاريت
انا ومعاذ بخير الحمدلله
انا قاعدة بالعافية عيني وجعاني اوي حاسة ان نظري ضعف بشوف الكلام مزغلل اوي ومش بقيت بعرف اقرا في المصحف كتير زي الاول مع اني بقرا في مصحف كبير بس شوية كده والاقيني مش شايفة الكلام كويس
انا بقيت عاوزة عمرة اساسا عاوزة اروح لدكتورة نسا وعيون واسنان هههههههههههههههههههههههه
ومش عايزة الراجل يسهر برة كل يوم
حيقعد مع مين المسكين وانت شرك كده
هههههههههههههههههههههههه :D
تعالى نروح احنا الاتنين سواااا اختك كلام في سرك مش تقولي لحد
انا كماااااااااااااان خاصة جو هنا بيتعبني جدااااا
ربنا يشفيك ويعفو عنك ويرد لك صحتك ونظرك ويكرمك بالحمل قريب يا ايمان
E
03-09-2009 | 07:45 AM
ربنا يبارك لك فيه يا توتي ما شاء الله اسمه جميل اوي
وايه اخباره معاكي عفريت زي العفاريت بتوعنا ولا ملااااااااااااااااااااااك
اعتقد ان مافيش طفل مش عفريت هههههههههههههه
الحمد لله يا اسماء تمام
ان شاء الله السنة الجاية منة تكون في الحضانة عشان ترتاحي منهم وقت الصبح ده
ياااااااااااااه نفسي اودي معاذ حضانة بجد عشان يبعد عني شوية
انا ليا قريبة جوزي ابنها شقي جدااااااااااااااا وفظيع اوي فوق ما تتخيلي يعني بتوديه حضانة من 8 ل 2 وبعد كده بيروح يحفظ قران من بعد العصر لحد المغرب واول ما يروح البيت يادوب يعمل الواجب بتاعه وينااااااااااام
بتقول لي عشان اخلص منه ومن شقاوته هههههههههههههههه
ربنا يهديهم يااااااااااااااااارب
وايه اخباره معاكي عفريت زي العفاريت بتوعنا ولا ملااااااااااااااااااااااك
اعتقد ان مافيش طفل مش عفريت هههههههههههههه
الحمد لله يا اسماء تمام
ان شاء الله السنة الجاية منة تكون في الحضانة عشان ترتاحي منهم وقت الصبح ده
ياااااااااااااه نفسي اودي معاذ حضانة بجد عشان يبعد عني شوية
انا ليا قريبة جوزي ابنها شقي جدااااااااااااااا وفظيع اوي فوق ما تتخيلي يعني بتوديه حضانة من 8 ل 2 وبعد كده بيروح يحفظ قران من بعد العصر لحد المغرب واول ما يروح البيت يادوب يعمل الواجب بتاعه وينااااااااااام
بتقول لي عشان اخلص منه ومن شقاوته هههههههههههههههه
ربنا يهديهم يااااااااااااااااارب
ع
03-09-2009 | 07:46 AM
طب ده على كده انت مش بيتبل في بؤك فولة
طب وهدهد حتخبي ازااااااااااااي وانت يعيني
كشفت البنية قدامنا كان الله في عونك يا عليااااااااااااء
اختك قالت المستخبي ههههههههههههه
طب وهدهد حتخبي ازااااااااااااي وانت يعيني
كشفت البنية قدامنا كان الله في عونك يا عليااااااااااااء
اختك قالت المستخبي ههههههههههههه
E
03-09-2009 | 07:47 AM
هههههههههههههههه
ماشي يا اسماء
والله يا بنتي مش عارفة ايه اللي بيحصل لي ده وانا اصلا بكره اروح للدكاترة ومابحبش
بس عيني بس لما بكون بقرا اللي الكلام بيزغلل بس لما برتاح شوية ببقى عادي مش عارفة بقى كبرت وعاوزة نضارة قراءة ولا ايه ههههههههههههههه
ماشي يا اسماء
والله يا بنتي مش عارفة ايه اللي بيحصل لي ده وانا اصلا بكره اروح للدكاترة ومابحبش
بس عيني بس لما بكون بقرا اللي الكلام بيزغلل بس لما برتاح شوية ببقى عادي مش عارفة بقى كبرت وعاوزة نضارة قراءة ولا ايه ههههههههههههههه
ع
03-09-2009 | 07:48 AM
حرام عليها يا بنتي الواد طول اليوم بره
دي بتهلكوه يعيني عليه والله مش للدرجة دي
مش بيوحشها ولا اايه انا عمر بيوحشني فترة المدرسة
واول مابيجي بينام واشوفه على المغرب ههههههه
هو مريحني طبيعي عقبال كل اولاد وسمو الله
دي بتهلكوه يعيني عليه والله مش للدرجة دي
مش بيوحشها ولا اايه انا عمر بيوحشني فترة المدرسة
واول مابيجي بينام واشوفه على المغرب ههههههه
هو مريحني طبيعي عقبال كل اولاد وسمو الله
E
03-09-2009 | 07:49 AM
هههههههههههههههههه انا ماقلتش حاجة كنت موطية صوتي وانتي اللي سمعتي انا مالي بقى
هي علياء اصلا عشان رجلها فكانت بتعمل الحاجات الخفيفة بس وانا اللي كنت مدبسة بقى
انا عازماهم ان شاء الله يوم الحد بس انا اللي هطبخ برضو ههههههههههه
هي علياء اصلا عشان رجلها فكانت بتعمل الحاجات الخفيفة بس وانا اللي كنت مدبسة بقى
انا عازماهم ان شاء الله يوم الحد بس انا اللي هطبخ برضو ههههههههههه
ع
03-09-2009 | 07:50 AM
اجهاد نظر يامونة اكيد ممكن بس تكوني محتاجة
قطرة مرطبة للعين يمكن علشان احنا بقينا بنقعد كتير على النت
انا كمان بيحصلي كده وكمان انا عاملة تصحيح نظر من كتر مااولادي كسرو النظارة
وكانو بيحدفوني باي حاجة فيها فقلت ارحم نفسي هههههه
قطرة مرطبة للعين يمكن علشان احنا بقينا بنقعد كتير على النت
انا كمان بيحصلي كده وكمان انا عاملة تصحيح نظر من كتر مااولادي كسرو النظارة
وكانو بيحدفوني باي حاجة فيها فقلت ارحم نفسي هههههه
E
03-09-2009 | 07:51 AM
هي اصلا عندها بنت وولد اصغر منه توام
فبصراحة ربنا يكون في عونها ده غير كمان انهم بيتعلمو منه الشقاوة وهي مابتقدرش عليهم كلهم ياعيني فلازم تسرب واحد والولد الصغير معظم الوقت قاعد عند تحت عند مامتها وهي كفاية عليا البنوتة بقى هههههههههههههه
فبصراحة ربنا يكون في عونها ده غير كمان انهم بيتعلمو منه الشقاوة وهي مابتقدرش عليهم كلهم ياعيني فلازم تسرب واحد والولد الصغير معظم الوقت قاعد عند تحت عند مامتها وهي كفاية عليا البنوتة بقى هههههههههههههه
ع
03-09-2009 | 07:51 AM
انت حتموتيني من الضحك يا بنتي خفي عليه
وحشتني الرسايل المجانية فاكرة
لو في الخاصية دي هنا كنت هريتك
ربنا يخليكو لبعض ويكرمها ويكرمك في الشهر الفضيل ده بالحمل
سلميلي عليها كتيييير وتعيشو وتعزمو
انا بقى بره النهاردة عند فاطمة ام يوسف فكراها
وحشتني الرسايل المجانية فاكرة
لو في الخاصية دي هنا كنت هريتك
ربنا يخليكو لبعض ويكرمها ويكرمك في الشهر الفضيل ده بالحمل
سلميلي عليها كتيييير وتعيشو وتعزمو
انا بقى بره النهاردة عند فاطمة ام يوسف فكراها
E
03-09-2009 | 07:52 AM
بحط قطرة والله مش بتعمل حاجة
انا برضو معاذ ياما كسرلي النضارة بس الحمدلله بدا يفهم ومش بيشدهالي دلوقتي بس اول ما اقلعها لازم يروح يلعب فيها ويبقى عاوز يلبسها بس عبيط طبعا وبيلبسها في افاه ههههههههههههههههههه
انا برضو معاذ ياما كسرلي النضارة بس الحمدلله بدا يفهم ومش بيشدهالي دلوقتي بس اول ما اقلعها لازم يروح يلعب فيها ويبقى عاوز يلبسها بس عبيط طبعا وبيلبسها في افاه ههههههههههههههههههه