شات بنات مصر لشهر محرم1431
r
02-01-2010 | 12:54 AM
ازيكم يا بنات عاملين ايه انا روحت فى تجمع الحوامل ملقتكوش قولت اجلكم هنا
l
02-01-2010 | 12:55 AM
انتي جيتي هنا ولا هناك دلوقتي؟
l
02-01-2010 | 12:56 AM
رورو ازيك ياقمر
ايه اخبار البمبينو؟؟
اه احنا جيينا هنا علشان هناك الشات تقيل جدا
ايه اخبار البمبينو؟؟
اه احنا جيينا هنا علشان هناك الشات تقيل جدا
آ
02-01-2010 | 12:56 AM
انا صافي طبعا سندريلا مصرية
محاسبة شغالة بشركة بس مش ولا بد
مرتبها تعبان
انتم كيفكم ياحلوين
محاسبة شغالة بشركة بس مش ولا بد
مرتبها تعبان
انتم كيفكم ياحلوين
l
02-01-2010 | 12:56 AM
عروس حبيبي انتي اسمك ايه ياجميل؟
آ
02-01-2010 | 12:58 AM
هو مش ده للبنات بس ولا ايه
فيه حوامل هنا
ربنا يديكم الصحة وتقوموا بالسلامة
فيه حوامل هنا
ربنا يديكم الصحة وتقوموا بالسلامة
l
02-01-2010 | 12:58 AM
ازيك ياصافي عامله ايه
مش مهم ياقمر المرتب المهم انك تكوني مرتاحه وحسه انك بتحققي حاجه لكن لو غير كده سبيها فورا ودوري علي فرصه اكبر
وانتي كده كده حاولي تكتسبي خبره ولو عايزه ادام تغير الشغل علشان المرتب غيريه مفيش مشكله
انتي كام سنه ياجميل؟
مش مهم ياقمر المرتب المهم انك تكوني مرتاحه وحسه انك بتحققي حاجه لكن لو غير كده سبيها فورا ودوري علي فرصه اكبر
وانتي كده كده حاولي تكتسبي خبره ولو عايزه ادام تغير الشغل علشان المرتب غيريه مفيش مشكله
انتي كام سنه ياجميل؟
آ
02-01-2010 | 12:59 AM
انتوا فين يابناااااات
آ
02-01-2010 | 12:59 AM
26 سنة
r
02-01-2010 | 01:00 AM
البنبينو كويس بس تاعبنى انا وفى ميه بضا بتنزل عليه وولدتى بتقولى عادى مش عارفه ده عادى ولا لالا
l
02-01-2010 | 01:00 AM
ماحنا جينا هربانين من الشات عندنا علشان تقيل اوي ياصافي
لو اضايقتي ممكن نلم هدومنا ونمشي عادي هههههههههههههه
بس قولنا نسلي بعض كلنا هنا خصوصا ان انهارده مفيش حد في الشات اصلا علشان الجمعه تقريبا
لو اضايقتي ممكن نلم هدومنا ونمشي عادي هههههههههههههه
بس قولنا نسلي بعض كلنا هنا خصوصا ان انهارده مفيش حد في الشات اصلا علشان الجمعه تقريبا
آ
02-01-2010 | 01:00 AM
وانتي اسمك ايه
معلشي اصلي جديدة
معلشي اصلي جديدة
l
02-01-2010 | 01:01 AM
الافرازات البيضه عادي اه يارورو متقلقيش وعموما دايما استشيري دكتورك واساليه علي كل حاجه بس عادي مفهاش حاجه ياقمر ربنا يقومك بالسلامه يارب
العمر كله ياصافي
انتي مخطوبه او مرتبطة؟
العمر كله ياصافي
انتي مخطوبه او مرتبطة؟
l
02-01-2010 | 01:02 AM
انا ميرو
آ
02-01-2010 | 01:02 AM
ماشي كلامك اختى بس مفيش شغل في البلد
انا بصراحة محتاجة الشغل جامد جدا
انا بصراحة محتاجة الشغل جامد جدا
l
02-01-2010 | 01:02 AM
انتي متخرجه من ايه
تخصص ايه وشغلك عباره عن ايه بالظبط؟
تخصص ايه وشغلك عباره عن ايه بالظبط؟
آ
02-01-2010 | 01:03 AM
كنت اتخطبت واتفشكلت
حاليا مش مرتبطه ولا مخطوبة
حاليا مش مرتبطه ولا مخطوبة
آ
02-01-2010 | 01:03 AM
انا تجارة فسم محاسبة
وبعمل قيود اليومية والدفاتر على الاكسل
وبعمل قيود اليومية والدفاتر على الاكسل
r
02-01-2010 | 01:04 AM
بنات انا قايمه وشويه وراجعه تانى سلالالالالام
آ
02-01-2010 | 01:05 AM
طيب ياجماعة انتم عاملين ايه
عاوزة اتعرف عليكم اكتر واكتر
عاوزة اتعرف عليكم اكتر واكتر