شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430
r
23-11-2009 | 03:06 AM
عملتى ايه يا زقله انطقى
h
23-11-2009 | 03:07 AM
هايعرضوا هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
y
23-11-2009 | 03:07 AM
هاقوم اشوف القميص اصلا عاوز غسيل ولا ايه عشان يلحق ينشف ويتكوى الصبح
h
23-11-2009 | 03:07 AM
عمل فيكي اية
h
23-11-2009 | 03:08 AM
طيب وانا تصبحوا علي خيييييييييييييييييييير
r
23-11-2009 | 03:08 AM
ههههههههههههههههههه يا حلاوتك وهاتعملى ايه يا فالحه
y
23-11-2009 | 03:11 AM
............................
y
23-11-2009 | 03:12 AM
ولااعرف والله
يبقى يوديها مكوى الصبح قبل المشوار بقى وامره لله يعنى انا هاعمل ايه يعنى
اصلا النهارده الاحد المكوجى قافل كمان ههههههههههههههههه
والقميص ممكن يمشي كمان لبسه اصل خايفه اغسله مايلحقش ينشف ؟؟؟؟
يبقى يوديها مكوى الصبح قبل المشوار بقى وامره لله يعنى انا هاعمل ايه يعنى
اصلا النهارده الاحد المكوجى قافل كمان ههههههههههههههههه
والقميص ممكن يمشي كمان لبسه اصل خايفه اغسله مايلحقش ينشف ؟؟؟؟
r
23-11-2009 | 03:12 AM
هتمشوا طيب هانتجمع هنا وهاتقولوا للعيال
y
23-11-2009 | 03:13 AM
واهى كملت فرح صحيت
.
23-11-2009 | 03:13 AM
حبايبىىىىىىىىىىىىىىىى
اخيرا لقتكم عبرفت من البير هناك اةننكم هنا
اخيرا لقتكم عبرفت من البير هناك اةننكم هنا
y
23-11-2009 | 03:14 AM
اناموجوده مش هامشي
لو مشيت هايبقى لحظات وبس
لو مشيت هايبقى لحظات وبس
y
23-11-2009 | 03:14 AM
اهو العيال بداو يهللوا اهم
ازيك يانونى
ازيك يانونى
.
23-11-2009 | 03:15 AM
انتو قايمين ولا ايه انا ماصدقت خلصت غسبل المطبخ
.
23-11-2009 | 03:16 AM
الحمدلله يا يميم
وحشانى يا ينت والله
هلا ازيك اخبارك ايه
وحشانى يا ينت والله
هلا ازيك اخبارك ايه
.
23-11-2009 | 03:16 AM
منا قلتلكم من الاول تعالو هنا مسمعتوش الكلام
y
23-11-2009 | 03:18 AM
عيال بنت عمىعاوز تجيب هديه للجو معاها 200 يجبولها ايه دول ؟؟
.
23-11-2009 | 03:18 AM
روزاربتا انتى روزا صح؟؟؟؟
.
23-11-2009 | 03:19 AM
بيرفيوم يا يميم بس هايكون نوعه قديم شويه عشان يكفو ال200 جنيه
y
23-11-2009 | 03:20 AM
ياربي على الارف
البت المفروض تنزل معايا بكره كام مشوارليا عشان مابعرفش امشي لوحدى بالعيال دلوقتى
وهى ساكنه في الهرم برده
دلوقتى بقى لازم اروح اباتعند امى بكره يبقى البت دى هاتروح ازاى ؟؟
مش عاوزة شكلىيطلعوحش ادامها واصلا المشاوير اللى انارايحاها في مدينه نصر !!!!!!!!!!! يبقىايه الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البت المفروض تنزل معايا بكره كام مشوارليا عشان مابعرفش امشي لوحدى بالعيال دلوقتى
وهى ساكنه في الهرم برده
دلوقتى بقى لازم اروح اباتعند امى بكره يبقى البت دى هاتروح ازاى ؟؟
مش عاوزة شكلىيطلعوحش ادامها واصلا المشاوير اللى انارايحاها في مدينه نصر !!!!!!!!!!! يبقىايه الحل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟