شات بنات مصر لشهر ذوالحجة 1430

الحب هو الحياة 18-11-2009 315 رد 15,705 مشاهدة
h
برافوووووووووووووو يا يميم
تحيا مصر
y
النتوا فين يابشرؤ
y
نفسي اناااااااااااااااااااااااااام
y
انا شويه كده واهاقوم بجد اعسلي شويه لانى بصحى لملك الساعه 5-5 ونص وبعدين ورايا كزا مشوار بكره لازم ابقى فايقلهم
y
هلا انت فييييييييييييييييييين
h
ماشي يا يميم
h
هووووووووووووووونا انا هوووووووووووووووووووووونا
h
انتم ويييييييييييييييييييين
h
....................................
h
اين انتم يا بشررررررررررررررررررر
y
.......................
h
عااااااااااااااااااااااااا انتم فيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
h
بعد كل دة جاية تنقطي
y
هنا ا
y
يابنتى مانا بتكلام اهو اوالبت روزا المعفنه قالت نروحهناك واختفت
كل ده بدورلها على صوره يعنى
h
ماشي يا موز
y
احيييييييييييه
عملت عمله مهببه ههههههههههههههه
r
انا كنت بغير الصوره تفتكروا العيال هايعارضوا ولا هايسلمو بقى ونخلص من اللف
h
اية يا يميم هببتي اية
y
جوزى كلمنى السالعه 8 قالىابعتى البدله تتكوى وتتنضف على السريع والقميص يبتكوى عشان رايح بيهم السفاره الصبح
قفلت معاه ونتمت واتسطلت على الاخر
اتصل دلوقتى بيقول ى هااا البدله جت؟؟
ههههههههههههههههه
X