تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
أ
CuTie KaTkOoTa;10295353:
ازيكم يا بطات :D
مش تقولوا ان كارفور عامل عروض علي لبس البيبهات والاطفال ولا محدش كان عارف



يميم قالت من بدرى يا كتكتوتة :D
miko85;10295360:
[QUOTE=أجمل ايام العمر;10295137]ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 CuTie KaTkOoTa
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها[/QUOT
انا ان شاء الله 23/4 باذن الله

ازيك ياكتكوت اخبارك ايه


من عنيا هضيفك حالا ربنا يقومك بالسلامة يارب



bright bride;10296110:
ضيفينى يا هدى انا معادى 22-5 ان شاء الله



حااااااااضر :D
أ
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
23/4/2010 miko85
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota
22/5/2010 bright bride





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
أ
crazy ananas;10295149:
معلش يا هدى الايام جيه كتير وابئوا عوضوها وربنا يجعل ايامكم كلها عيد

هو الاصفر ده السيليكون وله حاجه تانيه

وانتى ناويه تجيبى للولى حفاضات ايه


الأصفر اسمه لاتكس latex ده بيبقى مطاط طبيعي وأطرى من السيليكون عيبه انه بيبوظ بسرعة وإن فيه أطفال ممكن يبقى عندهم حساسية منه بس ده قليل أوي ومش حاجة تخض

الأبيض لشفاف هو السيليكون أنشف شوية بس عمره أطول بكتيييييير ... ده غير اني أنا شخصيا بحسه أنضف (علشان شفاف لما يتغسل تحسي بالنضافة) بس سيبكم مني أنا معتوهة حبتين :o
أ
أمةالله;10296329:
الأصفر اسمه لاتكس latex ده بيبقى مطاط طبيعي وأطرى من السيليكون عيبه انه بيبوظ بسرعة وإن فيه أطفال ممكن يبقى عندهم حساسية منه بس ده قليل أوي ومش حاجة تخض

الأبيض لشفاف هو السيليكون أنشف شوية بس عمره أطول بكتيييييير ... ده غير اني أنا شخصيا بحسه أنضف (علشان شفاف لما يتغسل تحسي بالنضافة) بس سيبكم مني أنا معتوهة حبتين :o



انا جبت لولى اتنين اوتو كلوز وواحدة حلمتها بيضة شيكو :)
c
أمةالله;10296329:
الأصفر اسمه لاتكس latex ده بيبقى مطاط طبيعي وأطرى من السيليكون عيبه انه بيبوظ بسرعة وإن فيه أطفال ممكن يبقى عندهم حساسية منه بس ده قليل أوي ومش حاجة تخض

الأبيض لشفاف هو السيليكون أنشف شوية بس عمره أطول بكتيييييير ... ده غير اني أنا شخصيا بحسه أنضف (علشان شفاف لما يتغسل تحسي بالنضافة) بس سيبكم مني أنا معتوهة حبتين :o

ربنا يكرمك يا مى وعيد سعيد عليكى وعلى لولى يارب ياترى اديتيله عديه وله لا :D
طب معلش بئا اعرف منين انه عمل حساسيه
ومتقوليش على نفسك كدا كفايه انك ام اللولى :wink:

أجمل ايام العمر;10296382:
انا جبت لولى اتنين اوتو كلوز وواحدة حلمتها بيضة شيكو :)
تتهنى بيهم لولى يارب (f)
وياترى جبتى الشيكو بكام
اخبار الكحك معاكى ايه
هو الحاجه الوحيد اللى محسسانى بالعيد هو الكحك
الشارع عندنا هااااااااادى والمحلات قفله وماما مسفره وعلى فكره ده اول عيد ليا بعد الجواز :)
c
بس عارفه يا هدى الاوتو كلاوز بتاعت توتى كانت حلمتها بيضه حاجه غريبه ان بتعتنا صفره
أ
crazy ananas;10296400:
ربنا يكرمك يا مى وعيد سعيد عليكى وعلى لولى يارب ياترى اديتيله عديه وله لا :D
طب معلش بئا اعرف منين انه عمل حساسيه
ومتقوليش على نفسك كدا كفايه انك ام اللولى :wink:

تتهنى بيهم لولى يارب (f)
وياترى جبتى الشيكو بكام
اخبار الكحك معاكى ايه
هو الحاجه الوحيد اللى محسسانى بالعيد هو الكحك
الشارع عندنا هااااااااادى والمحلات قفله وماما مسفره وعلى فكره ده اول عيد ليا بعد الجواز :)


الشيكو جبتها ب 32 من لفلى هى شكلها اشيك بكتير من الاوتو كلوز قلت للخروج

انا مش بحب الكحك للاسف :D

انا كل اللى فى البيت نايمين و انا الوحيدة اللى صاحية هم مطبقين بقالهم يومين و ناموا بعد صلاة العيد

و جوزى مسافر اساحل الشمالى و ده تالت عيد لينا و احنا متجوزين و زعلانة قوى انه مش معايا و حاسة انى مخنوقة و الدموع محبوسة فى عنيا مش عارفة ليه ؟؟؟ :ss:

crazy ananas;10296401:
بس عارفه يا هدى الاوتو كلاوز بتاعت توتى كانت حلمتها بيضه حاجه غريبه ان بتعتنا صفره



مش عارفة والله يا انوووس اعتقد مش هتفرق كتير :)
c
معلش يا هدى اهو بكره تعوضو مع لولى ان شاء الله

فى حد مش بيحب الكحك يا شيخه طب واحده


طب تبغى بيسكويت

c
وبعدين يا هدى الموضوع مش محتاج عياط معلش يا بنتى هى لولى مش كفايا فالعيد ده وله ايه
انا اناناسه شكلها فهمه وعماله من امبارح تتنطط وشكلها عوزه عيديه
أ
crazy ananas;10296445:
معلش يا هدى اهو بكره تعوضو مع لولى ان شاء الله

فى حد مش بيحب الكحك يا شيخه طب واحده





طب تبغى بيسكويت







انا ليا فى المش فى الفسيخ الرنجة البتنجان المسقعة الكشرى المصرى :D

الكحك و الحلويات نو نو نوووووووووو

بس تسلم ايدك برضه


crazy ananas;10296450:
وبعدين يا هدى الموضوع مش محتاج عياط معلش يا بنتى هى لولى مش كفايا فالعيد ده وله ايه
انا اناناسه شكلها فهمه وعماله من امبارح تتنطط وشكلها عوزه عيديه



انا كمان لولى فاهمة و مهيصة ربنا يجيبهم لينا بالسلامة يارب

و الحمد لله ان لولى بخيرو ربنا يجيب جوزى بالسلامة ان شاء الله :)
c
فكرتينى بالكشرى ليه انا نفسى فيه من قبل رمضان وجوزى مش مشجعنى اعمله فرمضان

وربنا يجيب جوزك بالسلامه


ديه بئا عيديه لولى

بس لو حد دخل تانى حاولوا بئا تقسموا مع بعض هههههههههههههه
أ
crazy ananas;10296400:
ربنا يكرمك يا مى وعيد سعيد عليكى وعلى لولى يارب ياترى اديتيله عديه وله لا :D
طب معلش بئا اعرف منين انه عمل حساسيه
ومتقوليش على نفسك كدا كفايه انك ام اللولى :wink:


عبدالله جاله كمية لعب رهيبة النهاردة .... ماما وحماتي وعماته الاتنين جابوا له لعب علشان العيد ... والشباب في المدينة كانوا بيوزعوا لعب صغننة كده بعد الصلاة أدوا له برضه

شكلي كده هفرز صندوق اللعب لما أروح البيت علشان أفضي مكان للحاجات الجديدة

بالنسبة للحساسية وزالله مش عارفة أعراضها ايه بالضبط بس ممكن أدور لك على الأعراض ... بس اللي أعرفه إنها حاجة نادرة أوي يعني صعب تحصل أصلا
أ
crazy ananas;10296523:
فكرتينى بالكشرى ليه انا نفسى فيه من قبل رمضان وجوزى مش مشجعنى اعمله فرمضان

وربنا يجيب جوزك بالسلامه





ديه بئا عيديه لولى

بس لو حد دخل تانى حاولوا بئا تقسموا مع بعض هههههههههههههه


هههههههههههههههههههههههه

لا خاص ما تبقى تدخلى انتى ابقى اديهم لولى اخدت عيديتها خلاص :)

أمةالله;10296596:
عبدالله جاله كمية لعب رهيبة النهاردة .... ماما وحماتي وعماته الاتنين جابوا له لعب علشان العيد ... والشباب في المدينة كانوا بيوزعوا لعب صغننة كده بعد الصلاة أدوا له برضه

شكلي كده هفرز صندوق اللعب لما أروح البيت علشان أفضي مكان للحاجات الجديدة

بالنسبة للحساسية وزالله مش عارفة أعراضها ايه بالضبط بس ممكن أدور لك على الأعراض ... بس اللي أعرفه إنها حاجة نادرة أوي يعني صعب تحصل أصلا



كل سنة و هو طيب

ربنا يحميه و يحفظه يارب :)
t
كل سنة وانتو كلكو بخير وسعادة يارب على طول ياقمرات مصر ويكملنا كلنا على خير كدة ان شاء الله والسنة اللى جاية يبقوا النونيهات معانا ومجنننا كدة:):):)
s
كل سنة وانتو طيبين
ومبروك الجزء الجديد
أ
tooota mohamed;10296636:
كل سنة وانتو كلكو بخير وسعادة يارب على طول ياقمرات مصر ويكملنا كلنا على خير كدة ان شاء الله والسنة اللى جاية يبقوا النونيهات معانا ومجنننا كدة:):):)


ان شاء الله

بس عرفينا على نفسك يا جميلة :)
ر
كل سنه واحنا طيبين و انتم طيبن وكلنا طيبين
J
كل سنه وانتو طيبين ومتقيلوش فى الكحك
ا
كل سنة وانتم طيبين يا منفوخين
أجمل ايام العمر;10296382:
انا جبت لولى اتنين اوتو كلوز وواحدة حلمتها بيضة شيكو :)


ازيك يادودو ياقمر
بصي احلى نوع في التتينات وعن تجربة انواع كتير جدا
مايا دلوقتى الحمدلله بتموت في حاجة اسمها تتينة :) بعد ما كانت مش بتطيقها
نوع اسمة avent
صنع فى انجلترا تحفة بجد جدااااا
m
toty858;10298027:
كل سنة وانتم طيبين يا منفوخين


ازيك يادودو ياقمر
بصي احلى نوع في التتينات وعن تجربة انواع كتير جدا
مايا دلوقتى الحمدلله بتموت في حاجة اسمها تتينة :) بعد ما كانت مش بتطيقها
نوع اسمة avent
صنع فى انجلترا تحفة بجد جدااااا

توتا لو طلعت واحده بنت في التوينز بستاذنك واسمي مايا ها موافقه...
X