تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
C
ازيكم يا بطات :D
مش تقولوا ان كارفور عامل عروض علي لبس البيبهات والاطفال ولا محدش كان عارف
C
:confused::confused::confused::confused: ايه ده يعني يوم ما اعرف الاقيه العرض خلص قبلها بيوم ، ده ايه الحظ ده.
m
أجمل ايام العمر;10295137:
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 CuTie KaTkOoTa
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها[/QUOT
انا ان شاء الله 23/4 باذن الله
[QUOTE=CuTie KaTkOoTa;10295353]ازيكم يا بطات :D
مش تقولوا ان كارفور عامل عروض علي لبس البيبهات والاطفال ولا محدش كان عارف

ازيك ياكتكوت اخبارك ايه
C
ازيك انتي يا اميرة، ربنا يثبتلك حملك يا رب علي خير ويعينيك عليهم مستقبليا، انا بفرح اوي لما بسمع ان فيه حد حامل في توأم.
m
CuTie KaTkOoTa;10295364:
ازيك انتي يا اميرة، ربنا يثبتلك حملك يا رب علي خير ويعينيك عليهم مستقبليا، انا بفرح اوي لما بسمع ان فيه حد حامل في توأم.

والله سمعتي قبل كده احكيلي شوفت حد قبل كده ...عايزه اعرف...ربنا يقويني...واخبار ايه اعراض الوحم جاتلك ولا
م
السلام عليكم
ازيك ياكتكوت انتي وميكو
كل سنه وانتو طيبيين
m
مايونيز;10295376:
السلام عليكم
ازيك ياكتكوت انتي وميكو
كل سنه وانتو طيبيين

عليكم السلام ازيك يامانويز بحب المايونيز
C
miko85;10295373:
والله سمعتي قبل كده احكيلي شوفت حد قبل كده ...عايزه اعرف...ربنا يقويني...واخبار ايه اعراض الوحم جاتلك ولا

لا بس دول دلوقتي ولادهم كبار في المدرسة في اعدادي كده، كانوا عندي في عيلتي مش قريبيين اوي، واحدة كانت واخدة منشطات قبلها وواحدة عادي بس تقريبا وراثة والتالتة بقي مش واثقة بس هي متجوزة اخو اللي التانية فممكن جت طبيعي ، واحدة جابت تلاتة ودي كانت اول ولادة ليها بس انا فاكرة ان الدكتور كان قايلها طول التسع شهور تنام علي ظهرها في السرير ومتعملش اي مجهود بس مش عارفة السبب يمكن كانت ضعيفة وكانت شاطرة وبتسمع كلامه بالحرف والحمدلله التلاتة كبار وصحتهم كويسة دلوقتي، والتانيين بردو، واحدة اتنين واول مرة بردو والاخيرة اللي واخدة منشطات كانت مخلفة قبلها مرة واحدة.

مايونيز;10295376:
السلام عليكم
ازيك ياكتكوت انتي وميكو
كل سنه وانتو طيبيين


وانتي طيبة يا جميلة :happy1::happy1:
m
CuTie KaTkOoTa;10295388:
لا بس دول دلوقتي ولادهم كبار في المدرسة في اعدادي كده، كانوا عندي في عيلتي مش قريبيين اوي، واحدة كانت واخدة منشطات قبلها وواحدة عادي بس تقريبا وراثة والتالتة بقي مش واثقة بس هي متجوزة اخو اللي التانية فممكن جت طبيعي ، واحدة جابت تلاتة ودي كانت اول ولادة ليها بس انا فاكرة ان الدكتور كان قايلها طول التسع شهور تنام علي ظهرها في السرير ومتعملش اي مجهود بس مش عارفة السبب يمكن كانت ضعيفة وكانت شاطرة وبتسمع كلامه بالحرف والحمدلله التلاتة كبار وصحتهم كويسة دلوقتي، والتانيين بردو، واحدة اتنين واول مرة بردو والاخيرة اللي واخدة منشطات كانت مخلفة قبلها مرة واحدة.



وانتي طيبة يا جميلة :happy1::happy1:

مريسي ياكتكوت تسلمي ياحبيبتي ادعيلي
بجد لان قلقانه علي طوول...انا لاخدت منشطات ولاعندي في عيله ماما كده مش عارفه طالعه لمين
ادعيلي لاني الترجيع والغثيان زايد اوي مع اني باخد الدوا
انتي حامل في بنوته ولا ولد ياقمر
د
كل سنه وإنتم طيبين ويارب يكون عيد سعيد علينا كلنا ونحضره كل سنه في التجمع ده إن شاء الله
m
دارين د;10295416:
كل سنه وإنتم طيبين ويارب يكون عيد سعيد علينا كلنا ونحضره كل سنه في التجمع ده إن شاء الله

وانتي طيبه يادرين
يميم ايه ال مصحيكي لحد دلوقتي..واخبار اختك ايه ال عمللتك ميكب الفرح جات من برا ولا لسه
y
CuTie KaTkOoTa;10295353:
ازيكم يا بطات :D
مش تقولوا ان كارفور عامل عروض علي لبس البيبهات والاطفال ولا محدش كان عارف


لاياقمر عارفين وانا اول واحده عرفت وقلتلكم هنا بس انت تقريبا مش بتقري اللي يفوت منك
كل سنة وانت ماما حلوة :)(^)
y
ايه ده ياميكو هو انا مشهوره اوى كده انا واختى ههههههههه
لا لسه هناك ياختى بتيجى مره في السنة اجازة وترحل تانى :(


انا صاحيه عشان انا عملت نص الشقه النهارده وفستكت على الاخر لدرجه مش عارفه انام
بس خلاص رايحه بجد عشان هانزل بدري لطنط وعمو اعيد عليهم وافضل عندهم ونروح نتغدى في النادى وبعدين اروح لامى بقى من نفسي برده


ميكو مش عاوزة اقولك ان عيلتنا كلها توائم وان كل مره الدكتور يقولى عندك احتمال كبير تطلعى حامل في توأم من كترهم عندنا فيا لعيله
خالى عنده بنتين توينز
وخالى التانى عنده بنت وولد
وبنت عمتى عندها تلاته بنتين وولد وكان معاها ولد من الاول يعنى في لحظة بقوا اربعه اتنين من كل نوع :)

وممكن يكون في حد تانى بس انا مش فاكراه دلوقتى ههههههههههههه

يللا بقى تصبحوا على خير
y
الله تكابير العيد بدات
يللا عيد سعيد عليكم كلكم باذن الله وتصبحوا على خير بقى
m
yomizo;10295437:
ايه ده ياميكو هو انا مشهوره اوى كده انا واختى ههههههههه
لا لسه هناك ياختى بتيجى مره في السنة اجازة وترحل تانى :(


انا صاحيه عشان انا عملت نص الشقه النهارده وفستكت على الاخر لدرجه مش عارفه انام
بس خلاص رايحه بجد عشان هانزل بدري لطنط وعمو اعيد عليهم وافضل عندهم ونروح نتغدى في النادى وبعدين اروح لامى بقى من نفسي برده


ميكو مش عاوزة اقولك ان عيلتنا كلها توائم وان كل مره الدكتور يقولى عندك احتمال كبير تطلعى حامل في توأم من كترهم عندنا فيا لعيله
خالى عنده بنتين توينز
وخالى التانى عنده بنت وولد
وبنت عمتى عندها تلاته بنتين وولد وكان معاها ولد من الاول يعنى في لحظة بقوا اربعه اتنين من كل نوع :)

وممكن يكون في حد تانى بس انا مش فاكراه دلوقتى ههههههههههههه

يللا بقى تصبحوا على خير

ماقولتيش كده احكيلي عملو الربط ده ولا لاه وحملهم كان صعب...كلميهم واساليهم طيب علي كل حاجه
C
miko85;10295398:
مريسي ياكتكوت تسلمي ياحبيبتي ادعيلي
بجد لان قلقانه علي طوول...انا لاخدت منشطات ولاعندي في عيله ماما كده مش عارفه طالعه لمين
ادعيلي لاني الترجيع والغثيان زايد اوي مع اني باخد الدوا
انتي حامل في بنوته ولا ولد ياقمر

طيب بتاكلي بسكويت او بقسماط ساعة لما تحسي بكده ولا لا، انا بسمع انه بيقلل الشعور ده اوي وبيوديه كمان، انا الحمدلله مجاليش ترجيع خالص لكن الدوخة كانت اه والهبوط، هايقل كمان شوية متقلقيش، انا لسه معرفتش ادعيليس اعرف بقي المرة دي عشان هتجنن من الفضول بقي، يارب يبان يارررررررررررررررب انا رايحة ان شاء الله اخر الاسبوع ده وكده ابقي دخلت الخامس.

yomizo;10295429:
لاياقمر عارفين وانا اول واحده عرفت وقلتلكم هنا بس انت تقريبا مش بتقري اللي يفوت منك
كل سنة وانت ماما حلوة :)(^)


وانتي طيبة يا قمراية، ربنا يهون عليكي الكام يوم اللي باقيين دول يارب وتبقي ولادة سهلة، انا فعلا فيه جزء فاتني :confused: يلا بقي النصيب.
ع
طبعا كلكم مشغولين كل سنه وانتم طيبين
c
هوبا صباح الكحك هههههههههههه
ع
هههههههههه انوسه صباح الطفاسه هههههههه انا مش مبطله اكل من باليل حاسه اني ليا سنتين مكلتش مش عارفه مالي
b
أجمل ايام العمر;10295137:
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( أم جومانا )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( أم زياد )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( أم معاذ و البراء )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )
28/11/2009 kato ( بنوتة باذن الله )

ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوتة باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )
30/12/2009 boky2010 ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat ( ولد باذن الله )
27/1/2010 smily547 ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany ( ولد باذن الله )
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه ( ولد باذن الله )
3/3/2010 عروس البحر
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
7/4/2010 صوت العيون
15/4/2010 ياسمين 100 100
16/4/2010 عروس حبيبى
23/4/2010 princess_miro
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها



ضيفينى يا هدى انا معادى 22-5 ان شاء الله
X