شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن

الحب هو الحياة 21-08-2009 217 رد 12,119 مشاهدة
e
مونه انتى شكلك مشيتى :(
انا هقوم انام :(
تصبحى على خير يا قمر
L
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
A
السلام عليكم
a
عليكم السلام
a
هاى فى حد هنا
ع
http://forums.3roos.com/t477869.html
ارجوكم ادخلو على الموضوع ده
وياريت نبلغ بعضنا وكمان اهلينا
ربنا يحفظنا واياكم من شر النفوس
A
مونة وام عمرو ومنة ازيكم

انا سولا من القاهرة وانتوا؟
A
ام عمر ومنة جزاكى الله خير على الموضوع ربنا يلطف بينا ويسترها على بنات المسلمين اجمعين

انا ماما بردو لسة حكايالى موضوع بردو ربنا يسترها

والله بيكرهوا الناس تعمل الخير لاحول ولاقوة إلا بالله
a
ازيك سولا عامله ايه
a
انا مونه من القاهره بس عايشه بالسعوديه
ع
يبقى يامونة تكتبي في الٌإقامة عندك البلد مصر وأقيم بالسعودية ليه تتخلي عن بلدك؟؟؟
l
صباح الخير
l
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مافيش حد هنا ولا اييييييييييه
علشان الحق اتكلم قبل ما امشى:)
a
عليكم السلام
l
ازيك موووووووونه؟
كل سنه وانتى طيبه
a
وانتى طيبه ياقمر
اسمك ايه
l
انا هاجر
بيقولولى هنا جوجو 21 سنه
a
ازيك ياجوجو عامله ايه
a
انا مونه 24 سنه
l
الحمد لله تماااااااام يا مونه
مونه ده دلع ايمان صح؟؟؟؟؟؟؟
انتى عايشه فى السعوديه؟
X