شات بنات مصر لشهر رمضان 1430 وكل سنة وانتوا طبيبن

الحب هو الحياة 21-08-2009 217 رد 12,119 مشاهدة
ا
السلام عليكم ورحمه الله
يارب يارب يكون شهر مبارك علينا
وناخد الشات المقالى باذن الله




القوانين


اتمنى الاخذ بعين الاعتبار للنقاط التالية


-
يمنع التعرض للمذاهب الدينية .. والمعروف أن منهج الموقع هو منهج أهل السنة والجماااعه

-
يمنع التطرق إلى الأمور السياسية أو الاستهتار بالحكام ورجال الدين أو المذاهب ..

-
يمنع التحدث في الأمور الخاااصة جدا من الأمور الزوجية وغيرها ....

-
ممنوع وضع روابط منتديات أخرى أو مواقع أو بريد الكتروني وأرقام الهواتف ..

-
ممنوع وضع صور مخالفة لقوانين الموقع ..

-
ممنوع الاستهزاء بالجنسيات او البلدان الاخرى

-
يمنع وضع مشاركات دعائيه لمنتجات معينه .. حيث يوجد ركن خاص للتاجرات

ق
كل سنه وانتم طيبين
l
السلام عليكم ورحمه الله وبركااااته
ازيك يا توتى
ازيكوووووو يا بنااااااااااات يا قمرااااااااات
مبارك علينا الشهر الكريم
اعاده الله علينا بالخير والبركااااااااااااااااات ........ اللهم تقبل منا صومنا وقيامنا واغر لنا واعتق رقابنا
يا ريت يا بنات الجزء ده يكون جزء تشجيعى ..... يعنى نقول خلصتى كام جزء فى اليوم ونعمل مسابقات ونشجع بعض ونفتح مواضيع للمناقشه ونبدأو دايما بالاستغفاار والتسبيح
كل سنه وانتو طيبين يا بناااااااااااات وكل رمضان وانتو دايما بخير
ما تنسوناش فى الدعاااء (f)(f)(f)
ف
السلام عليكم
كل سنة وانتم طيبين
ورمضان كريم











ح
مساء الخير كل سنة وانتم طيبين رمضان كريم
ح
little duck;10149897:
السلام عليكم ورحمه الله وبركااااته
ازيك يا توتى
ازيكوووووو يا بنااااااااااات يا قمرااااااااات
مبارك علينا الشهر الكريم
اعاده الله علينا بالخير والبركااااااااااااااااات ........ اللهم تقبل منا صومنا وقيامنا واغر لنا واعتق رقابنا
يا ريت يا بنات الجزء ده يكون جزء تشجيعى ..... يعنى نقول خلصتى كام جزء فى اليوم ونعمل مسابقات ونشجع بعض ونفتح مواضيع للمناقشه ونبدأو دايما بالاستغفاار والتسبيح
كل سنه وانتو طيبين يا بناااااااااااات وكل رمضان وانتو دايما بخير
ما تنسوناش فى الدعاااء (f)(f)(f)


كل سنة و انتى طيبة يا قمر و كلمك حلو فعلا
ق
ازيك يافرح
ح
مين هنا يا بنات
ق
.....................................
ا
ازيك ياقمرات وكل سنة وانتوا طبيين ورمضان كريم عليكم ويارب يحقق لينا كل اللى بنتمناه نحققه
ف
قطره الندي;10150046:
ازيك يافرح


الحمد لله
ازيك انتي
وكل سنة وانتي طيبة
ق
وانتي طيبه ياقمر انتي بقي منين
d
صباح الخير يا قمرات

كل سنة و انتو طيبين
ح
السلام عليكم ازيك يا لوتس
ع
ازيك يا شوشوانا الحمد لله
&
happy fanos
ع
ازيكوااااااااااااااااااا
م
والله وحشتونى انا قديمه فى الشات سوسكا لو حد فاكرانى كل سنه وانتم طيبين
*









h
بونجووووووووووووور يا بنات
كل سنة وانتم طيببين
X