لا انا بودي ان شاء الله هدخله اولي ابتدائي علي طول
معرفش بقي ساعتها هبقي هنا ولا هناك
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
د
23-08-2009 | 05:13 PM
د
23-08-2009 | 05:14 PM
مرسي يا اناناسه ربنا يحفظك يارب
ويخليلك عيالك يارب
ويخليلك عيالك يارب
ع
23-08-2009 | 05:15 PM
ليه يا ايمان ايه وجهه نظرك يعني
دانا عايزه ادخل ندي حضانه دلوقتي
دانا عايزه ادخل ندي حضانه دلوقتي
&
23-08-2009 | 05:16 PM
محدش فيكو بيطبخ ولا ايه؟؟؟
انا حسخن اجوازكم عليكم ... وعيااالكم كمااااااااااااااااان
انا حسخن اجوازكم عليكم ... وعيااالكم كمااااااااااااااااان
د
23-08-2009 | 05:18 PM
عادي اصله معايا هنا افضل لو في مصر كنت دخلته بس هنا لا لان انا اصلا كنت مولوده هنا وواخده الابتدائيه من هنا فكنت متعقده من المدرسه لانهم كانوا بيتهضوني ويضربوني وحاجات كده عشان مصريه
c
23-08-2009 | 05:27 PM
احنا معزومين يا ندى وانتى لا :)
هوبا متفكرى تودى ندى تلعب اى لعبه رياضيه احسن مالحضانه
ايمان انا لسه اناناسه اول بيبى ليا
هوبا متفكرى تودى ندى تلعب اى لعبه رياضيه احسن مالحضانه
ايمان انا لسه اناناسه اول بيبى ليا
ع
23-08-2009 | 05:31 PM
لسه صغيره علي الالعاب يا نوسه دي سنتتين مش هتستوعب الاوامر من حد
الحضانه عايزها تلعب مع الاطفال وتتعلم الاكام لانها متاخره شويه في الكلام
تصدقي يا ايمان اكتر من حد قالي موضوع المصرين ده
يلا بقا ربنا يسترها علينا
الحضانه عايزها تلعب مع الاطفال وتتعلم الاكام لانها متاخره شويه في الكلام
تصدقي يا ايمان اكتر من حد قالي موضوع المصرين ده
يلا بقا ربنا يسترها علينا
&
23-08-2009 | 05:36 PM
ازيك يا ايماااااااااااااااان؟؟؟
انا ندى
انتى محتااارة ليه يا هوبااااااااا؟؟؟
انا ندى
انتى محتااارة ليه يا هوبااااااااا؟؟؟
c
23-08-2009 | 05:39 PM
ممكن على 3 ونص تلعب اى حاجه ويا سلام لو سباحه تدريها ثقه
وخالى بالك من كلامها وانتى ممكن تلعبيها وفى نفس الوقت تعرفيها كلمات جديده
فى صور بتتباع بتاعت فاكهه او مواصلات او اى مجموعه وانتى تعرفيهالها وتلعبو بيها
وخالى بالك من كلامها وانتى ممكن تلعبيها وفى نفس الوقت تعرفيها كلمات جديده
فى صور بتتباع بتاعت فاكهه او مواصلات او اى مجموعه وانتى تعرفيهالها وتلعبو بيها
ع
23-08-2009 | 05:40 PM
ههههههه عسل يا نودي
محتاره لان في اكتر من قرار المرفوض ناخده انا وجوزي ومش عارفييييييين ايه الصح فيهم
وكمان لسه كده في مواضيع ملخبطه متعلقه بشغله يعني الحياه سلطه علي الاخر
محتاره لان في اكتر من قرار المرفوض ناخده انا وجوزي ومش عارفييييييين ايه الصح فيهم
وكمان لسه كده في مواضيع ملخبطه متعلقه بشغله يعني الحياه سلطه علي الاخر
ا
23-08-2009 | 05:41 PM
hoba555;10158732:
انوسه ازيك وازي اناناسه الصغيره
ندي اتفرجحت امبارح علي بوجي وطمطم بس شويه صغنتتين
هما بيجو علي قناة ايه والساعة كام عشان يويو
&
23-08-2009 | 05:43 PM
hoba555;10159090:
ههههههه عسل يا نودي
محتاره لان في اكتر من قرار المرفوض ناخده انا وجوزي ومش عارفييييييين ايه الصح فيهم
وكمان لسه كده في مواضيع ملخبطه متعلقه بشغله يعني الحياه سلطه علي الاخر
ربنا ييسرلكو اموركو يا هوبا....
وادى رمضاااااان فرصة اهو تدعو على الفطار وتصلو استخارة كتير...
وربنا يعملكو اللى فيه الخير ان شاء الله
ع
23-08-2009 | 05:43 PM
جربت موضوع الصور
والفلاش بس مش نافع معاها
بقيت مثلا لما الاقي رسمه علي البيجامه بتاعهتها اقولها بطه فبقيت تردد معايا
كده اسلوب غير مباشر يعني عشان متحسش اني ظغطه عليها في الموضوع ده
وبحاول اهه حاسه في تقدم شويه احسن من الاول بكتيير
والفلاش بس مش نافع معاها
بقيت مثلا لما الاقي رسمه علي البيجامه بتاعهتها اقولها بطه فبقيت تردد معايا
كده اسلوب غير مباشر يعني عشان متحسش اني ظغطه عليها في الموضوع ده
وبحاول اهه حاسه في تقدم شويه احسن من الاول بكتيير
ع
23-08-2009 | 05:45 PM
البرج اليسر;10159099:
هما بيجو علي قناة ايه والساعة كام عشان يويو
ازيك زاي يويو القمر
بيجي علي قناه الحياه الحمره الساعه 6 المغرب
ع
23-08-2009 | 05:46 PM
lifedrop;10159116:
ربنا ييسرلكو اموركو يا هوبا....
وادى رمضاااااان فرصة اهو تدعو على الفطار وتصلو استخارة كتير...
وربنا يعملكو اللى فيه الخير ان شاء الله
والله اهه بندعي وعملت استخاره انا وهو وربنا يعملنا اللي فيه الخير يارب
ربنا يكرم يا ندي يارب وتقومي بالسلامه
&
23-08-2009 | 05:52 PM
انووووس انتى جبتى ببرونة نوعها ايه وبكام؟؟؟
ويا جماعة شفاط الانف دة مهم؟؟ وبيتباع مع طقم القصافة والمقص والفرشاة والمشط وكدة؟؟؟
ويا جماعة شفاط الانف دة مهم؟؟ وبيتباع مع طقم القصافة والمقص والفرشاة والمشط وكدة؟؟؟
ع
23-08-2009 | 06:07 PM
انا هقوم اعمل الشوووووربه
ندي شفاط الانف مجربتوش بس معظم اللي بيجيومش بيعرف يستخدمو
ندي شفاط الانف مجربتوش بس معظم اللي بيجيومش بيعرف يستخدمو
أ
23-08-2009 | 06:28 PM
meshmesh_romio;10158011:
هدى انتى هتحسى انك جعانه بس مش ليكى نفس ده طبيعى
بس الاكل مهم جدااااااااااااااا فى السابع والثامن لسه الدكتور قايلى كده امباااااااارح قالى ازل ماندخل السابع لازم تاكلى كويس اووووووووووووووووووووووووى وتاخدى كالسيوم وقالى الكالسيوم اللى فى اللبن بيبقى قليل وقاللى كمان ان اللبن البودره فيه كالسيوم اعلى من اللبن الحليب
لا انا مش جعانة خاااااااااااااااااااااااااالص :D
البرج اليسر;10158262:
حمدلله علي السلامة يا هدي يعني محكتيش عملتي ايه في الساحل
الله يسلمك يا منى
والله الساحل احسن حاجة هناك ان الجو كان تحففففففففففففففة
بس مرحتش فى اى مكان غير بس يوم كنا معزومين على الغدا و يوم تانى دخلت سينما دخلت فيلم 1000 مبروووووك بس حلو قوووووووووووووووووووى
DodyCat;10158324:
هتفطرو ايه ؟
كل واحده تقول هتفطر ايه؟
انا فاطرة
بس هناكل شوربة كريمة و مركونة و فراخ و رز و بسلة و لحمة :D و طبعا سلطة خضرا و قمر الدين و كنافة
hoba555;10158447:
ازيكم يا بنات عاملين ايه
البنات اللي مش قادره علي الصيام تفطرررررر حرام عليكم نوناهتكم
:ss: انا فاطرة للاسف الشديد
الحمد لله على كل حال
lifedrop;10158459:
السلاااااااااااااااام عليكم
كل سنة وانتو كلكم طيبييييييييين..
وحمدلله على سلامتك يا هدهود..مواااااااه
دودى وسيمووهبة ومورو ومشمش ومنى وميرفى........ وحشتوووونى
مواااااااااااااااااااه
ازيك يا نودى ...؟؟
وحشانى يا قطة ...؟؟؟
جوجو عاملة ايه ...؟؟؟
kato;10158585:
صباح الخير يا حوامل ازيكم عاملين اية فى رمضان
انا بصراحة مش صايمة عشان انا تعبانة وكمان باخد حقن ومش عارفة بدأت ارجع تانى وماليش نفس للاكل خالص والضغط عالى وعندى صداع جامد وكمان من امبارح وانا مش حاسة بحركة كتير الحركة قليلة خالص وقلقانة ان شاء الله رايحة لدكتور بكرا اطمن النهاردة مافيش وقت ربنا يستر الله المستعان
هدى حمدلله على السلامة يا قمر ازيك يا قمر اخبارك اية واخبار لولى اية مبروك دخولك السابع خلاص هانت يا قمر وان شاء الله تقومى بالسلامة ان شاء الله انا كمان يومين وادخل فى السابع
وبالنسبة للصلاة انا لغاية الخامس وربنا كان مقدرنى وبصلى عادى بس كنت بتعب فى الركوع والسجود بس من اول السادس وبالذات لما بدأت بطنى تكبر شوية مش بعرف اوطى او اضغط عليها فبصلى وانا قاعدة على كرسى وربنا ان شاء الله يتقبل
ربنا يطمنك على البيبى يا قمرة انا كمان كان بقالى فترة حركة البيبى ضعيفة جداااااا و لما سالت اخو جوزى و احنا فى الساحل قاللى ده طبيعى عشن هو بدا يتزنق و المكان يضيق وهو مش متعود غير على المكان الواسع بتاع الاول
crazy ananas;10158681:
معلش يا ندى طلعت علطول امبارح
بصى انا كنت جبت حاجات فالسادس وبقالى فتره مجبتش عشان مستنيه الحاجات اللى بكم
بصى انا جبت 4 شايات بنص و4 كات و2 سلوبيت بكم واتين بنص وواحد كات دول داخلى
وجبت 3 جلابيات قطن وسلوبيت قطيفه بكم
وجبت 3 سلوبيتات بنص ومن غير رجلين للاسف هبئا البسهم فالبيت وخلاص والبسها بنطلون بئا
وجبت 7بناطيل و3 بافيتات وهجيب واحده كمان
وجبت كوفيرته قطن وجبت كوفيرته للخروج مقفوله وهجيب واحده يا قطن يا بيكه للبيت تانى
وجبت الشامبو الشاور من سانوسان وصابونه سانوسان برضو
وجبت قصافه وببرونه 140مل وحلمتها صغيره والمناديل المبلله من ماكس تتش
والمقاس على فكره كلهم من 0 - 3
ولو جبت حاجه تانيه هقولك
الف سلامه عليكى يا دودى ربنا معاكى
بس انتى غلطانه جدا انتى المفروض الماترنا والكالسيوم تعتبريهم روتين يومى زى المايه كدا عشان هما مهمين ليكى وللبيبى متكسليش عنهم وحطيهم فى اى حته قريبه منك انا حطاهم عالتربيزه اللى قدام التليفزيون
لا كدا غلط عليكى يا ميرفى انتى خلاص تتعتبرى اليومين دول بتحضرى للولاده ولزم تاكلى كويس معلش انا عارفه انها حاجه رخمه بس انتى مش بتصومى عشان حاجه مهمه جدا وعظيمه عشان البنوته اللى جواكى تكون بخير ولزم تضحى عشان وربنا مرخصلك كدا انتى بئا مش راضيه بالرخصه ديه
ربنا معاكى ويعينك يا رب وتقومى بالسلامه
صحيح هو انتى هتولدى فين ان شاء الله
دودى معاكى حق طبعا لزم يا مورو ترووووووووووووووحى لى اى دكتور ان شالله فى مستوصف عشان تطمنى على نفسك وابئى شوفى دكتور تكملى معاه برحتك انتى فى اهم 3 شهور يا بنتى
ازيك يا سيمووووووووووووو وحشانى يا بنت بجد يارب تكونى بخير انتى والبيبى
ربنا يعينك وبرضو اسئلى الدكتوره هتكملى صيام وله لا باقى الشهر
انا برضو امبارح بعد الفطار حسيت انى عوزه اقعد فى وسط الاكل واكل كل حاجه حتى لو ملهاش علاقه ببعض ههههههههههههه لدرجه ان جوزى بئا بيضحك عليا وخايف لاكله :D
هدى وحشانى بجد ولولى عمله ايه اناناسه بتسلم عليها كتير
انا النهارده اخر يوم فالسابع بس محستش ان نفسى مسدوده
بس لو اكلت اكل تقيله بليل بيتعبنى
وبعدين كل واحده غير التانيه تقريبا
انا امبارح وانا بصلى لما خلصت حسيت ان عضلاتى شدت عليا فشكلى كدا هصلى وانا قاعده بعد كدا
انا النهارده عند مامتيشى
وحسه ان باقى الشهر هقضي معظمه عندها لان مبقتش عندى نفس اعمل اى حاجه ومعنديش خلق اعمل حاجه
ازيك يا هوبا وحشانى وندى بتشوف بوجى وطمطم رغم انه مش زى بتاع زمان
ربنا يعنا ادعلنا
ازيك يا انوووووووس ... سلميلى على اناناسة كتييييييييييييير
وللوى بخير و كويسة الحمد لله و بتسلم عليكى و على انانسة
والف مبروك الحاجات اللى جت لاناناسة و عقبال ما تجيبولها فستان الفرح
crazy ananas;10158829:
يله اهو بما ان مفيش حاجه بترجع زى زمان مفيش غير اننا نعيش طفولتنا مع عيالنا وخلاص وتقريبا هنطلع احنا اعيل منهم هههههههههههه
يعنى اتكل عالله واسمى اناناسه هنا
انا بنزل حواديت ابلة فضيلة من على النت عشان ابقى اسمعها للولى لما تيجى باسللامة ان شاء الله :D
lifedrop;10158998:
محدش فيكو بيطبخ ولا ايه؟؟؟
انا حسخن اجوازكم عليكم ... وعيااالكم كمااااااااااااااااان
انا جوزى هيفطر ديلفرى :D
اصله نشفدماغه و مرضيش يييجىيفطر هنا قاللى فى الصيام المشوار صعب من المعادى لمصر الجديدة
وانا بقى ماما هى اللى بتطبخ
بس فى كل الاحوال اصلا انا فاطرة :D
lifedrop;10159167:
انووووس انتى جبتى ببرونة نوعها ايه وبكام؟؟؟
ويا جماعة شفاط الانف دة مهم؟؟ وبيتباع مع طقم القصافة والمقص والفرشاة والمشط وكدة؟؟؟
اخو جوزى قاللى شفاط الانف مهم لو كان نوعه كويس و بتعرفى تستخدميه ... انا ناوية اجيبه بس متاخر شوية
hoba555;10159234:
انا هقوم اعمل الشوووووربه
ندي شفاط الانف مجربتوش بس معظم اللي بيجيومش بيعرف يستخدمو
بالف هنا و شفا يا هوبا ... بتتعبى والله :D
ف
23-08-2009 | 06:43 PM
فى حد هناااااا
واحشنى موووووووت
واحشنى موووووووت
أ
23-08-2009 | 06:45 PM
انا هنااااااااااااااااااا
ازيك يا توتو ...؟؟؟
ريم اخبارها ايه ...؟؟؟
كل سنة و انتى طيبة
رمضان كريم
ازيك يا توتو ...؟؟؟
ريم اخبارها ايه ...؟؟؟
كل سنة و انتى طيبة
رمضان كريم