DodyCat;10157977:
دودو انا فى الخامس وبقالى أسبوع نفسى مسدوده
انا بقالى 3 اسابيع نفسى مسدودة جداااااااااااااااااااااااااا
و باكل غصب انا النهاردة الحمد لله اول يوم فى السابع
DodyCat;10157977:
دودو انا فى الخامس وبقالى أسبوع نفسى مسدوده
meshmesh_romio;10158090:
ميرسى يادودى عالوصفات متحرمش منك
lifedrop;10156185:
ربنا يعينا يا انوس....
قوليلى جبتى ايه لاناناسة الصغيرة؟؟؟
اصل انا لايصة خالص
DodyCat;10157551:
أزيكو وحشتونى قوىىىىىىىىىىىىىىى
انا الحمد لله خفيت بس معملتش تحاليل السكر قلت لما اروح للدكتورة بتاعتى هى اللى تقرر
وصومت امبارح بس كنت عطشانه والنهارده بقى صاحيه تعبانه عضمى بيوجعنى لأنى بقالى يومين مش باخد الكالسيوم ولا الماترنا بنسى والله
ميرفى50;10157664:
انا بقى صومت امبارح بس تعبت اوى بعد الفطار وفطلت نايمه لغايه السحور باقيت بصحى وانام عالمه زى اله رنا يعينا هى الدكتورة قالتى بلاش صيام علشان انت كده كده هتكسرى الشهر فبلاش صيام خالص بس انا بردوا صمت اصل علشان افطر 30 يوم كتير هاعوضهم دول ازاى انا معادى معها يوم الاربعاء هشوف هتقولى ايه لما تعرف انى صمت وعلى فكره يا هدى هى قالتلى انى ان شاء الله اخرى 10/09 ادعولى يا بنات علشان انا بجد خايفه جدا
DodyCat;10157900:
مورو أسمحيلى انت أختى وبحبك فى الله بس انت كده بتهرجى جامد وكده غلط
garfeild;10157931:
ازيكم يابطيخات وحشتووووووووووووووووووووووووووووني
كل سنة وانتم طيبين
انا الحمد لله بقيت كويسه
وصمت امبارح وبعد الفطار تنحت ومكنتش قادرة اخد نفسي بس لاننا اول حاجة شربت مياه كتيييير وبعدها عصير:D كنت عطشانه موت ومقدرتش اكل بس كنت جعانه جدا فضلت اكل غصب عني لاني جعاااااااانه :D:D ومش قادرة اقاوم الاكل وبعد ماخلصت الاكل مقدرتش اقوم من على السفرة :D الحمد لله
بس النهارده مش هعمل كده تاني حرمت يابوجي
ادعولي اقدر اكمل باقي اليوم لاني حاسة بدوخة بسيطة ربنا يستر
أجمل ايام العمر;10157949:
البنات اللى فى السادس وا لسابع عايزة اسالهم حاجة ...
هو انتوا حسيتوا انكم نفسكم مسدودة و اقل اكل بيتعبكم ...؟؟؟؟
أجمل ايام العمر;10157972:
بالنسبة لموضوع الصلاة مين فيكم بتصلى و هى قاعدة ...؟؟؟
DodyCat;10158324:
هتفطرو ايه ؟
كل واحده تقول هتفطر ايه؟
hoba555;10158447:
ازيكم يا بنات عاملين ايه
البنات اللي مش قادره علي الصيام تفطرررررر حرام عليكم نوناهتكم