أجمل ايام العمر;10183899:
اخر يوم فى التاسع ....؟؟؟؟
لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ادعيلى فى اليوم التامن من الشهر التاسع ( دعوة اسبيشيال يعنى )
:o انا ول عمرى عاقلة ... بس هو الواحد ساعات بيفيض بيه بس انا بجد بقالى فترة قررت اعيش حياتى و اكبر من المجتمع وال المجتمع ده جووووووووووزى حبيييييييبيى
انتى كمان بتتشرطى ياست هانم :mad: