تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
hoba555;10179521:
شطوره يا هدي برافو عليكي
بس سؤال في الخباثه عرفتي ازي الباسورد يعني جربتي ولا فيه برنامج معين


هههههههههههههههههههههههههههههه
كنت لسه هسألها:D:D
ان كيدهن عظيم
أ
فراشه فى بيتها;10179491:
(y) (y) (y) (y)

ما شاء الله عليكى عقلك كبييييييييييييييييير ربنا يباركلك فى زوجك ويحفظهولك يارب:15:




بخير يا قمر ازى جوجو صايمه ولا زى كل سنه:D


على فكرة انا معايا البس ورد بقاللى خمس سنين و جوزى لحد النهاردة ميعرفش وا ان اصلا مبقيتش ادخل اشوف هو بيعمل ايه ...؟؟؟

:D

garfeild;10179511:
(y)(y)(y)(y)(y)
فعلا الرجاله اطفااااااااااااااااااااال وعندهم كمان حماقة الاطفال وانانية الاطفال
الشاطرة اللي تقدر تحتوي كل ده بالحنان الطفل بيجي في حضنك بكلمة حنينه
ولما تحسسيه انه كل حاجة في الدنيا بيبطل انا نيه شويه
ولما تستخدمي معاه اسلوب الثواب مش العقاب بتلاقيه يبطل حماقة
لانه طفل بجد



(y) (y) (y)
ف
garfeild;10179520:
جوجو صايمة ياتوتو وربنا يسهل واقدر اكمل يارب
انا بصوم يوم وافطر يوم:D

يا حبيبتى ربنا يعينك

سؤال غبى هو انتى هاتقعدى عند مامتك ليه 15 يوم:cool:
أ
garfeild;10179520:
جوجو صايمة ياتوتو وربنا يسهل واقدر اكمل يارب
انا بصوم يوم وافطر يوم:D


ربنا يقدرك يارب يا سيمو على الصيام بس مش هوصيكى فى اى قوت لقيتى نفسك تعبانة افطرى على طووووووووووووول



hoba555;10179521:
شطوره يا هدي برافو عليكي
بس سؤال في الخباثه عرفتي ازي الباسورد يعني جربتي ولا فيه برنامج معين



ههههههههههههههههه

هى حكاية طويلة

انا قبل ما اتخطب لجوزى كنا مرتبطين وانا وهو كنا بندرس الماجيستير مع بعض وهو كان بيعرف بناااااااااات كتيييييييييييييييييييير

فكنت عايزة اعرف هل هو فعلا جد معايا ولا لا ...؟؟

وخصوصا انى اصلا عرفته من على النت

المهم فى يوم خليته يدخل على الماسنجر من اللاب توب بتاعى

و كان فى برنامج كدة كان عندى زمان اى حد يدخل اى باسورد على اللاب توب يحفظها حتى لو هو حاول يمسحها بس للاسف البرنامج راح منى ... كان واحد عامله معايا ى الكلية شروع تخرج

واخدت الباس ورد و من يومها :D


garfeild;10179528:
هههههههههههههههههههههههههههههه
كنت لسه هسألها:D:D
ان كيدهن عظيم



:D نوياكم سيئة

خلللى عندكم ثقة فى الرجالة شوية
ف
أجمل ايام العمر;10179542:
ربنا يقدرك يارب يا سيمو على الصيام بس مش هوصيكى فى اى قوت لقيتى نفسك تعبانة افطرى على طووووووووووووول






ههههههههههههههههه

هى حكاية طويلة

انا قبل ما اتخطب لجوزى كنا مرتبطين وانا وهو كنا بندرس الماجيستير مع بعض وهو كان بيعرف بناااااااااات كتيييييييييييييييييييير

فكنت عايزة اعرف هل هو فعلا جد معايا ولا لا ...؟؟

وخصوصا انى اصلا عرفته من على النت

المهم فى يوم خليته يدخل على الماسنجر من اللاب توب بتاعى

و كان فى برنامج كدة كان عندى زمان اى حد يدخل اى باسورد على اللاب توب يحفظها حتى لو هو حاول يمسحها بس للاسف البرنامج راح منى ... كان واحد عامله معايا ى الكلية شروع تخرج

واخدت الباس ورد و من يومها :D





:D نوياكم سيئة

خلللى عندكم ثقة فى الرجالة شوية


ههههههههههههههههههه انتى سكر
L
فراشه فى بيتها;10179537:
يا حبيبتى ربنا يعينك

سؤال غبى هو انتى هاتقعدى عند مامتك ليه 15 يوم:cool:


هههههههههههههههههههههههه بحب فيكي اوي فضولك ياتوتو عسوله اوي
بصي انا من اول الجواز مروحتش عند مامتي غير مره واحده وقعدت عندها اسبوع اصل مامتي في الزقازيق وانا هنا في القاهرة وظروف حملي وكده لاني حملت علطول فمروحتش عندها غير وانا في الرابع وتعبت بعدها والدكتورة قالتلي متسافريش تاني غير وانتي ف السادس لان الطريق هناك بشع وانا من اول رمضان نفسي اروح اقعد شويه هناك لان مبحسش برمضان غير وانا هناك وقولت لجوزي وبعد محايلات وافق اننا اروح عندها اسبوعين وبالمرة العيد:cool:
وهو هيجي ان شاء الله مرتين ليا هناك وهيجي يقضي العيد معانا هناك ان شاء الله
ع
ههههههه ماشي يا هدي اصل عاايزه اعرف باسورد حد لكن مش جوزي بصراحه
جوزي مديني كله باسورداته وساعات انا ببعت للمشرفين بعتوه الرسايل اصلا هو مش بيدخل نت فين فين كده للشغل
ف
هههههههههههههههههههههههه بحب فيكي اوي فضولك ياتوتو عسوله اوي
بصي انا من اول الجواز مروحتش عند مامتي غير مره واحده وقعدت عندها اسبوع اصل مامتي في الزقازيق وانا هنا في القاهرة وظروف حملي وكده لاني حملت علطول فمروحتش عندها غير وانا في الرابع وتعبت بعدها والدكتورة قالتلي متسافريش تاني غير وانتي ف السادس لان الطريق هناك بشع وانا من اول رمضان نفسي اروح اقعد شويه هناك لان مبحسش برمضان غير وانا هناك وقولت لجوزي وبعد محايلات وافق اننا اروح عندها اسبوعين وبالمرة العيد:cool:
وهو هيجي ان شاء الله مرتين ليا هناك وهيجي يقضي العيد معانا هناك ان شاء الله
[/QUOTE]

اوعى تزعلى منى باالله عليكى:15:
L
فراشه فى بيتها;10179572:
اوعى تزعلى منى باالله عليكى:15:


ازعل ايه يابنتي
ياخبر احنا اخوات وربنا يعلم انا بحبكم اد ايه في الله:15:
وبعدين ازعل من ايه ياهبوله :D انا اصلا فضوليه زيك وبعز اوي الفضوليين:D
ف
garfeild;10179584:

ازعل ايه يابنتي
ياخبر احنا اخوات وربنا يعلم انا بحبكم اد ايه في الله:15:
وبعدين ازعل من ايه ياهبوله :D انا اصلا فضوليه زيك وبعز اوي الفضوليين:D



ههههههههههههههههه

انتى بتشجعى الصنف

تعرفى بحاول كتير ماكنش فضوليه بس مش بقدر:rolleyes:
L
فراشه فى بيتها;10179592:
ههههههههههههههههه

انتى بتشجعى الصنف

تعرفى بحاول كتير ماكنش فضوليه بس مش بقدر:rolleyes:


:D:D ياماما ده طبع بس ده يدل على زكاء الشخص لانه بيحب يكون ملم بكل حاجة حواليه
ههههههههههههههههههههه احنا بنبرر لنفسنا
توتو هسألك سؤال هو الواحد ينفع يقرأ قران وهو لابس لبس البيت العادي بحملات وشعري وكده ولا حرام اصل طول عمري كنت بقرأ بالاسدال بس دلوقتي وفي الحر ده مش قادرة
ف
ينفع يا سمسمه ان شاء الله
L
جزاكي الله كل خير ياتوتو
انا هقوم اسخن الاكل بتاع امبارح واحمر الكبده
موااااااااااااااااااااااااه
:D متكتروش في الاكل وانتوا بتاكلوا انا بس اللي اكتر :D
اشوفكم بكرة ان شاء الله
ويارب يارشا تطمنينيا عليكي يارب
ز
ازيكم يابنات انا كنت معكم فى التجهيزات يارب تكونو فاكرينى انا الحمد لله دلوقتى حامل وفاضل 3 ايم واخلص الشهر الاول يارب تقبلونى معاكم اخت معاكم فى التجمع الجميل ده
انا روحت للدكتوره وعملتلى سونار وعملت كل التحاليل الحمدلله بس الدتوره مش عايزانى اصوم خالص وان صومت ال يومين وتعبت ومصرفتش ادويه غير الفوليك اسيد بس ويارب تقومو كلكو بالسلامه(f)(f)(f)
ف
d.aml86;10180020:
ازيكم يابنات انا كنت معكم فى التجهيزات يارب تكونو فاكرينى انا الحمد لله دلوقتى حامل وفاضل 3 ايم واخلص الشهر الاول يارب تقبلونى معاكم اخت معاكم فى التجمع الجميل ده
انا روحت للدكتوره وعملتلى سونار وعملت كل التحاليل الحمدلله بس الدتوره مش عايزانى اصوم خالص وان صومت ال يومين وتعبت ومصرفتش ادويه غير الفوليك اسيد بس ويارب تقومو كلكو بالسلامه(f)(f)(f)


اهلا بيكى بس انا مش كنت فى التجهيزات:D

والف مبروك على الحمل ربنا يقومك بالسلامه انتى و كل التجمع

وطالما الدكتوره قالتلك مش تصومى يبقى خلا هى ادرى بحالتك:)
ص
بقلكم هو احساس الشد فى البطن دا حولين السرة ولفوق كدا يعنى مكان المعده كدا دا يعنى ايه
ان شاء الله
ف
ان شاء الله خير يا مورو
ص
يارب يارب يارب

بس متعرفيش يعنى ايه يا جميله ان شاء الله
m
d.aml86;10180020:
ازيكم يابنات انا كنت معكم فى التجهيزات يارب تكونو فاكرينى انا الحمد لله دلوقتى حامل وفاضل 3 ايم واخلص الشهر الاول يارب تقبلونى معاكم اخت معاكم فى التجمع الجميل ده
انا روحت للدكتوره وعملتلى سونار وعملت كل التحاليل الحمدلله بس الدتوره مش عايزانى اصوم خالص وان صومت ال يومين وتعبت ومصرفتش ادويه غير الفوليك اسيد بس ويارب تقومو كلكو بالسلامه(f)(f)(f)


مبرووووووووووووووووووووكي اامل الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووك
ربنا يباركلك ياررررررب
ربنا يسهلك حمله وولادته يارررررررررب

بصى موضوع الصوم ده بيختلف من جسم للتانى
فى ناس تقدر تصوم وفى ناس لا
واول 3 شهور فوليك اسيد بس يا جميل مفيش حاجه تانيه غير لو انتى لاقدر الله بتشتكى من حاجه تانيه
قولون مثلا اى حاجه تانيه تكتبلك دوا
ومثلا لو بيجيلك صداع بتكتبلك دوا
اسئليها على كللللل الى نفسك فيه
وربنا يباركلك يارب وبجد فرحتلك اوىىىىىىىىىىىى
ص
الف مبروك يا d.aml86
وربنا يتمملك حملك على خير يارب يارب يارب

ازيك يا مشيماروا فينك ورمضان مبارك
X