تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
garfeild;10194810:

انتي صايمة يابوكي؟
لو صايمة افطري وكلي تمر او اي حاجة مسكره

[







هى دى الحركة الطبييعة فى الشهر الخامس يا بوكى و هتزيد من نص السادس يا حبيبتى :)

كل اللى انتى فيه ده طبيعى جدا جدا جدا









كل الرجالة كدة متعبييييييييييييين :mad:










(y)



(y)


(y)



انا الدكتور اخر مرة عمللى سونار فى اول الشهر الخامس كان الرباعى و قاللى كل شئ اوك :)

وقاللى مش هنعمل تانى سونار غير رباعى تانى فى اول اسبوع فى الشهر التاسع ان شاء الله عشان نحدد بالضبط امتى معاد الولادة







:D[/QUOTE]\
طيب خلاص هسمع الكلام وباذن الله هفطر بكرةممكن اصوم يومينوافطريوم وربنا يكرم يارب


بجددددددددددددددددد طب كويس لانى كنت ابتديت اقلق على نفسى لان الحركة عندى بطيئة طمنتينى يطمنك ربنا ويسرلك حملك يارب ويثبتهولك


اة والله ياهدهدددددددددد فعلا مقرفين ومتعبين انا جيت تانى اهة بعد مافطرت فى بيتى معاه جيت تانى عند ماما
ووووووووووووووكان فيها ايه بدل المرواح والمجى كان جة كلنا هناااااااااا دول

حتى كانوا عملين جمبرى وكابوريا فسفور فقرى والله
يالة لنا الله
حطينى فى اللستة انا باذن الله اخر يوم فى الخامس النهاردة


هددددددددددددددددددددددددددددددددددى انتى بتابعى مع مين انا الدكتور بتاعى معندوش سونار رباعى وفين\





sweet_toota;10195076:



الف مبروك يا مورو انتى و بووووكى انا فاكراكم من التجهيزات ربنا يتمملكم على خير يارب و يارب تطلع كل التحاليل تمام على خير يارب



هددددددددى تسلميلى يا قمر على المعلومات دى جزاكى الله خير و ربنا يفرحنا بلولى على خير يارب وانا يا جميل اخر معاد بريود كان يوم 31 7 :)

اللهم امينننننننننننننن
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب ومبروووووووووووووك الحمل ياقمرايةوربنا يحققلك كل اللى بتتمنية

Princess_miro;10195906:
[GLOW="990099"]
السلام عليكم يا احلى ماميهات

[/GLOW]
يارب كلكن تكونوا بخير ان شاء الله
حبيت اقولكم مفاجأة
الحمدلله و ماشاء الله و لا قوة الا بالله
انا حامل فى الشهر الثانى (الاسبوع السادس)



الحمدلله و ان شاء الرحمن اكون معاكم هنا


برنسيسسسسسسسسسسسسس ميروووووووووووووووووووو مش معقووووووول مبرووووووووووك ربنا يتمملك على خير يارب مش عاوزين تنطيط بقى لحد متخلصى التالت وربنا يكملك على خير يارب


loveway;10196755:
ازيكوا ياحوامل مصر العساسيل

لاف وى انتى هنا انا هنا
b
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) ‏boky2010, ‏دموع اشتياقي, ‏ياسمين100 100 ازيكم ومنورين الشات مبتتكلموشليه وفين لاف وى اختفت فين
د
بوكييييييييييييي ازيك يا جميل انا ايمان سيد فكراني
أ
,؛.انا جيييييييت يارب يا بوكى تبقى هنا عشان وحشانى جداااااااا
د
ازيك يا بسبس وحشاني
b
ياجماعة سؤال انا باذن الله هولد فى الشتااااااااا
اللى عندة خبرة سابقة اجيب ايه حاجات وايه الاعداد من كل حاجة
وابدا احضر من امتى
أ
,؛.ازيك يا ايمى عامله اي يا جميله ؟؟؟؟ انا تمام الحمدلله
د
الحمد لله يا جميل
b
دموع اشتياقي;10196824:
بوكييييييييييييي ازيك يا جميل انا ايمان سيد فكراني

ايماااااااااااااااااااااااااااااااااااان وحشانى عاش من شافك انتى متنكرة وغيرتى اسمك ليه

كوباية مايه;10196832:
,؛.انا جيييييييت يارب يا بوكى تبقى هنا عشان وحشانى جداااااااا

بسبسسسسسسسسسسسسسسس بالحضن يابنووووووووووووووتة
مبرووووووووووووووووووووووووك فرحتلك اوى لسه سالة عنك الصبح وبسال عنك علطول
وبرنلككككككككككككك على اخر رقم اديتهوووووووولى ولا بتعبرينى اضربك يعنى هة

وحشااااااااااااااااااااااااااااااانى اخبارك ايه فى الحمل واخبار الدنيا والجواززززززز والناساللى فى اسيوط ايه معاكى
أ
,؛.يارب دايما يا قمره
l
انا هناااااااااا
b
ايمممممممممممممممممممممممممممممان وبسبس كل واحدتقول حامل فى الشهر الكام
أ
boky2010;10196864:

بسبسسسسسسسسسسسسسسس بالحضن يابنووووووووووووووتة
مبرووووووووووووووووووووووووك فرحتلك اوى لسه سالة عنك الصبح وبسال عنك علطول
وبرنلككككككككككككك على اخر رقم اديتهوووووووولى ولا بتعبرينى اضربك يعنى هة

وحشااااااااااااااااااااااااااااااانى اخبارك ايه فى الحمل واخبار الدنيا والجواززززززز والناساللى فى اسيوط ايه معاكى


,؛.,؛.الله يبارك فيكى يا بوكى يا قمره انا الحمدلله اهو فرق بينى وبينك شهر وانا مكنتش اعرف هههههههههههه ربنا يتمملك على خير يارب والله وحشانى جدا وبفكر اشوفك لما انزل كايرو بس قلقانه من جوزك ومتأكده انه هيرفض يخرجك ,؛.والله وقوتلك لنجلا انى اشوفها كمان

,؛.مستغربه بقى انى مش برنلك عشان انتى يا ناصحه بترنيلى 7 الصبح و5 الفجر وببقى نايمه تفتكرى ساعتها هعمل ايه غير انى اعمل الموبايل سايلنت؟؟؟؟ فا بصحى بعدها واشوف رنتك وبخاف ارنلك لا تكونى نايمه بس والله

,؛.قوليلى انتى حامل فى ولد ولا بنوته وان شاء الله هتولدى امتى؟؟
b
boky2010, ‏loveway+, ‏om_salma, ‏ياسمين100 100
ربنا يزيد ويبارك بسبس مش ظاهرة ليه
وفين لاف وى
أ
,؛.انا فى الرابع يا بوكى ,ظ؛.
,؛.لااااف واى يا جميله عامله ايه يا ميرو فينك يا بنتى ؟؟؟ انتى كمان حامل فى الكام,ظ؛.
l
مبروك يابسبستي

عامله ايه ياقمر والبيبي عامل ايه قوليلي بيرفس ولا لسة مش حسه

اانا في اخر الخامس يوم 5 ان شاءالله هدخل في 6 باذن الله

ربنا يكملنا علي خير يارب
l
وحشاني جدا يابت يابسبس كلكوا وحشتوني

امووووووووووة
أ
,؛.لا يا ميرو لسه بدرى مش بحس باى حاجه بس امبارح سيت بانقباضه كدا مش عارفه بقى دى حركه ولا ايه؟؟,
أ
,؛.وانتى والله وحشانى جدا يا يا ميرو يا وحشه امووووووووواه,
l
ربنا يكملك علي خير يارب


انتي عرفتي ولد ولا بنت يابوكي ولا مكشفتيش

انتوا متابعين مع مين

كل واحده تقول ياجماعه ؟
X