garfeild;10194810:
انتي صايمة يابوكي؟
لو صايمة افطري وكلي تمر او اي حاجة مسكره
[
هى دى الحركة الطبييعة فى الشهر الخامس يا بوكى و هتزيد من نص السادس يا حبيبتى :)
كل اللى انتى فيه ده طبيعى جدا جدا جدا
كل الرجالة كدة متعبييييييييييييين :mad:
(y)
(y)
(y)
انا الدكتور اخر مرة عمللى سونار فى اول الشهر الخامس كان الرباعى و قاللى كل شئ اوك :)
وقاللى مش هنعمل تانى سونار غير رباعى تانى فى اول اسبوع فى الشهر التاسع ان شاء الله عشان نحدد بالضبط امتى معاد الولادة
:D[/QUOTE]\
طيب خلاص هسمع الكلام وباذن الله هفطر بكرةممكن اصوم يومينوافطريوم وربنا يكرم يارب
بجددددددددددددددددد طب كويس لانى كنت ابتديت اقلق على نفسى لان الحركة عندى بطيئة طمنتينى يطمنك ربنا ويسرلك حملك يارب ويثبتهولك
اة والله ياهدهدددددددددد فعلا مقرفين ومتعبين انا جيت تانى اهة بعد مافطرت فى بيتى معاه جيت تانى عند ماما
ووووووووووووووكان فيها ايه بدل المرواح والمجى كان جة كلنا هناااااااااا دول
حتى كانوا عملين جمبرى وكابوريا فسفور فقرى والله
يالة لنا الله
حطينى فى اللستة انا باذن الله اخر يوم فى الخامس النهاردة
هددددددددددددددددددددددددددددددددددى انتى بتابعى مع مين انا الدكتور بتاعى معندوش سونار رباعى وفين\
sweet_toota;10195076:
الف مبروك يا مورو انتى و بووووكى انا فاكراكم من التجهيزات ربنا يتمملكم على خير يارب و يارب تطلع كل التحاليل تمام على خير يارب
هددددددددى تسلميلى يا قمر على المعلومات دى جزاكى الله خير و ربنا يفرحنا بلولى على خير يارب وانا يا جميل اخر معاد بريود كان يوم 31 7 :)
اللهم امينننننننننننننن
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب ومبروووووووووووووك الحمل ياقمرايةوربنا يحققلك كل اللى بتتمنية
Princess_miro;10195906:
[GLOW="990099"]
السلام عليكم يا احلى ماميهات
[/GLOW]
يارب كلكن تكونوا بخير ان شاء الله
حبيت اقولكم مفاجأة
الحمدلله و ماشاء الله و لا قوة الا بالله
انا حامل فى الشهر الثانى (الاسبوع السادس)
الحمدلله و ان شاء الرحمن اكون معاكم هنا
برنسيسسسسسسسسسسسسس ميروووووووووووووووووووو مش معقووووووول مبرووووووووووك ربنا يتمملك على خير يارب مش عاوزين تنطيط بقى لحد متخلصى التالت وربنا يكملك على خير يارب
loveway;10196755:
ازيكوا ياحوامل مصر العساسيل
لاف وى انتى هنا انا هنا