تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ق
ميرسى يا جميل
ربنا يكملنا كلنا على خير ان شاء الله
L
loveway;10194776:
انتي متابعه مع مين يادودي وايه الحركات الللي بتحسيها؟؟؟؟؟

أنا متابعه مع دكتورة فى مدينة نصر انا كمان بحس بنبض بسيط او زى كهربة عند سورتى
l
ربنا يكملنا كلنا علي خير يارب

امين
ع
أم عمرومنة;10194738:
ازيكم يا حوامل ربنا معاكم وتقومو بالسلامة
رمضان كريم عليكم كلكم
كنت داخلة اسال على هدى هدهد انت فين مش بتيجي رابطة الامهات ليه
ابقى طمنينا عليك وعلى بلبلة
هوباااااااااااااااااا امسك انت بتعملي ايه هنا
قولي بسرعة في نونة واحنا مش عارفين

هههههههههههه ده انا مقيمه هنا من زمااااااااان بس لسه مفيش نونه انا لسه عند ماما يا بنتي

garfeild;10194743:
انا سيمو وفي الشهر السادس وحامل في بنوته ان شاء الله وهنسميها جويرية ان شاء الله بس لسه مش اكيد وبالنسبة للفطار ياحببتي انتي ليكي رخصه من ربنا وانا من اول رمضان بصوم يوم وافطر يوم والحمد لله الامور ماشية واوقات بلاقي نفسي دايخة بفطر علطول وكمان لما حركة البيبي تقل بفطر يعني الواحد مش يعقد الامور :D ولما بكون متسحرة كويس اوي واخده وجبة لبن بتمر قبل الفجر علطول بصوم وبكون عادي الحمد لله




ازيك يابيبو صباح الفل (f)


كلنا كده يابوكي الجيل بتاعنا غير جيل ممهاتنا خاااااااااااااااااااااااااالص :confused:


ازيك ياهوبا عامله ايه
نودي عامله ايه
هتسافري امته ولا انتي عجباكي القعدة عندك :wink:

لا والله يا سيمو انا زهقت من هنا وعايزه اروح بيتي
بس جوزي قالي هتاعدي لغايه العيد عشان عنده شغل جامد الشهر ده وهيبات بره 5 ايام في لاسبوع عشان شايل ايام لصحابه بيمتحنو قالي حرام تاعدي 5 ايام تفطري وتتسحري وحدك
فهمشي باذن الله في العيد
هو جايلي الاسبوع اللي جي ان شاء الله يطمن عليا انا وندي وهيمشي تاني :(
L
hoba555;10194846:

لا والله يا سيمو انا زهقت من هنا وعايزه اروح بيتي
بس جوزي قالي هتاعدي لغايه العيد عشان عنده شغل جامد الشهر ده وهيبات بره 5 ايام في لاسبوع عشان شايل ايام لصحابه بيمتحنو قالي حرام تاعدي 5 ايام تفطري وتتسحري وحدك
فهمشي باذن الله في العيد
هو جايلي الاسبوع اللي جي ان شاء الله يطمن عليا انا وندي وهيمشي تاني :(


معلش ياهوبا علشان الاشواق تتجدد يابنتي :D وتحسي بالرومانسية
L
hoba555;10194846:
هههههههههههه ده انا مقيمه هنا من زمااااااااان بس لسه مفيش نونه انا لسه عند ماما يا بنتي


لا والله يا سيمو انا زهقت من هنا وعايزه اروح بيتي
بس جوزي قالي هتاعدي لغايه العيد عشان عنده شغل جامد الشهر ده وهيبات بره 5 ايام في لاسبوع عشان شايل ايام لصحابه بيمتحنو قالي حرام تاعدي 5 ايام تفطري وتتسحري وحدك
فهمشي باذن الله في العيد
هو جايلي الاسبوع اللي جي ان شاء الله يطمن عليا انا وندي وهيمشي تاني :(

روحى ايه يعنى انك تقعدى لوحدك ده بيتك وكفاية انك فى نفس المدينة مع جوزك
أ
صباح الفل يا رشيقات :D

معللش مكنتش بدخل امبارح عشان جوزى حبيبى (6) كان منورنى و طبعا ممنوع اقعد على النت و هو موجود

ربنا يهدى والله :)





sweet_toota;10186188:
كل سنة وانتوا طيبين يا قمرات و رمضان الجاى تكون بيبيهاتكم فى حضنكم ياااارب

معلش سؤال ضرورى تحليل حمل الدم بيبقى فاطر ولا صايم؟؟؟؟؟

و اية احسن معمل تحاليل ..الفا سكان كويس؟؟؟

و اخر حاجة معلش النتيجة بتطلع بعد اد اية؟؟؟؟؟



توتا ... فى نوعين من تحليل الحمل ....

واحد بيقول فى حمل ولا لا ... ده بيطلع بعد عشر دقايق فى اى معمل وهو فى حدود ال 0 جنيه

و التانى بيقول فى حمل ولا لا و نسبة الهرمون كام ...؟؟ يعنى عمر الحمل قد ايه ...؟؟؟

ده بيطلع تانى يوم و بيكون فى حدود من 60 ل 100 جنيه

بس ولا واحد فى الاتنين لازم تكونى صايمة فيه... صايم او فاطر مش هتفرق

وان شاء الله حامل :D


sweet_toota;10186411:
انا عملت اللى فى البيت طلعلى خطين بس عايزة اتأكدة ومش عارفة اروح قبل الفطار ولا بعده وفى الفا تحاليل فى الميرغنى



مبروووووووووووووووووووك

طالما طلع خطين فى البيت يبقى اكيد ان شاء الله حامل

الف الف الف مبروك


toty858;10187640:
ايوة صح فكرتينى :)

كنت عاوزة ارد عليكى ياميرفي
بصي يا جميلة مادام انتى عرفتى ان جوزك بيعمل اى حاجة ايا كانت من وراكى وهو عرف انك قفشتية يبئة لازم تاخدى موقف ومش معنى الموقف انك تزعلى وتعيطى لان دة ضعف وبردو مش معنى الموقف انك تدبي خناقة ونسيب بعض وكدة لان كدة عبط
انتى دلوقتى قلتلى ادامة انك هتروحى عند مامتك يبئة لازم دة يحصل علشان ميفتكرش انة تهديد ساذج ومش بيتنفذ ويكرر الغلط تانى ويقول ماهي مش بتعمل حاجة ووانتى ماشية فهمية انك مش هتحكى لاهلك حاجة وانك هتقولى لمامتكك عادى انك هتقعدى معاها(ممكن طبعا تحكيلها من وراة) :)
على اساس ياجوزى انك تراجع نفسك انك زعلتينى وعملت حاجة كبيرة جرحتنى بس انا عارفة ان الوضع دة مش هيستمر علشان انت بتحبنى والكلام دة
ولو قعدتى فترة عند مامتك وهو زى ماهو متغيرش ومكلمكيش مثلا كلمية انتى وقوليلو كدة مش صح انا مضطرة ادخل اهلى واهلك في الموضوع علشان يتاخد موقف سلبي او ايجابي وشوفي هيحصل اية
وان شاء الله مش هيحصل دة كلو والامور كلها تتظبط وتتصالحو في الايام الجميلة دى :)



(y) (y) (y)

وانا كمان اعتقد انه اول ما يشوف بنته باذن الله هيتغير لا بابا دايما لما كنت ازعل من جوزى يقوللى الرجالة بعد الخلفة بيتغيروا خاااااااااااااالص .. :)

يارب


UMM MOAZ;10188444:
يا جماعه كنت هسمي صهيب بس انا وزوجي في النهاية اتفقنا علي اسم براء ايه رايكم



حلو قوى ما شاء الله اسم برااء

ربنا يجيبهولكم بالف سلامة يارب


ميرفى50;10188747:
بجد انا مش عارفه اقولكم ايه شكرا لكل اللى اهتموا وشاركونى مشكلتى بجد فعلا كلمكم ريحنى كتير وانا فعلا هاخد موقف واروح عند ماما بعد الولاده ان شاء الله مع انى كان نفسي اروح من دلوقتى بس المشكله انى بيت حماتى جنب الشغل وجنب الدكتورة وماما بعيده اوى خايفه اجازف واروح دلوقتى وقررت انى انى اكبر دماغى منه خالص فعلا مش هاجى على نفسي علشان خاطر انسان انا مش دماغه يالله الحمدلله على كل حال



(y) (y) (y)

ربنا يفك كربك يارب


ميرفى50;10188923:
رشا غيابك ده مقلق جدا يارب يكون خير حد معاه رقم رشا يا بنات



فعلا انا بدعيلها والله بس قلقانة جدا عليها وللاسف محدش معاه رقم تليفونها

يارب خير


Jumanaa;10188965:
ميرسى ليكو كلكوا
انا خلاص اقتنعت باسم بلال
يارب جوزى يرضى به



ان شاء الله يرضى وهو اسم جميل و معناه اجمل

ربنا يقومك بالسلامة انتى و البيبى يارب


Jumanaa;10188970:
حد يعرف اشترى الكريمه اللبانى منين؟
وهل ممكن اعملها فى البيت



الكريمة اللبانة مامتى بتجيها من عند المالكى بتاع اللبن


أمةالله;10189383:
ميرفي ربنا ييسر لك الخير يا رب ويصلح لك حال جوزك

ونصيحة ليكي لما الموضوع ده يتحل إن شاء الله مفيش حاجة اسمها بنات اصحابك أنا عارفاهم ممكن تكلمهم وبنات تانيين لأ لأن كده دايما المشاكل هتفضل تطلع تاني

انتي مش بتتعاملي مع رجال غير جوزك وهو كمان مش المفروض يبقى ليه تعامل مع نساء غيرك غير طبعا في الإطار اللي الشغل بيفرضه بس صداقات ورغي وكلام من ده لأ ... وسبحان الله دي الحكمة اللي ربنا فرض علينا غض البصر بسببها وبالتالي إن مفيش حاجة اسمها صداقة بين ولد وبنت أو راجل وست علشان محدش يتعلق بحد غير زوجته أو زوجها

ربنا ييسر لك الخير يا رب ويصلح لك الحال عاجلا غير آجل



(y) (y) (y)
l
ازيك ياهدي عامله ايه ياجميل
ع
DodyCat;10194861:
روحى ايه يعنى انك تقعدى لوحدك ده بيتك وكفاية انك فى نفس المدينة مع جوزك

لا يا دودي انا اعده عند ماما في الصعيد
وجوزيفي كايرو عاااا
عايزه اروح بيتي
L
hoba555;10194893:
لا يا دودي انا اعده عند ماما في الصعيد
وجوزيفي كايرو عاااا
عايزه اروح بيتي


غاوية شقاء انتي في حد يكون عند مامته مدلع وميه ميه ويقول عايز اروح شقتي :D
l
ياريتني اروح ارتاح شويه عند ماما اعاااااااااااااااااااااااااا
l
انا هقوم بقي ياجماعه اشوف الفطار ايه واظبط نفسي بقي

يلا سلام نتقابل في وقت لاحق

امووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووة
ع
اصلي عايزه اروح اشوف حالي
وكمان عايزه احس باستقرار مش بحب اطول هنا لاني بتعود عليهم ولما بسافر بتعب اوي نفسيا لما الاقي نفسي وحدي
د
http://forums.3roos.com/t480081.html
http://forums.3roos.com/t480736.html

دعواتكم لي
أ
DodyCat;10194040:
انا مش طايقه المشويات من أول الحمل لغاية دلوقتى ولو شميت رحيتها ممكن أرجع


انا كمان من اول الحمل مش طايقة الاسماك وا لمشويات خااااااااااااااااااالص:ss:



sweet_toota;10194130:
ميرسي لكل اللى ردوا عليا جزاكم الله خير و انا الحمدلله روحت المختبر امبارح عملت التحليل و النتيجة طلعت بوزيتيف الف حمد و الف شكر ليك يارب

توتي ربنا يبارك فيكى و مبروك على مايا زى القمر ماشاء الله لا قوة الا بالله ربنا يحفظهالك يارب


انا بقى عندى وجع زى وجع البريود قالقنى اووووى حاسة كأنها جاية و خايفة يكون دة علامة لحاجة وحشة ولا انتوا كلكم جالكو الوجع دة فى الاول؟ و هيستمر لامتى؟



الف الف الف مبروك يا توتا

ربنا يثبتكل حملك يارب

وبالنسبة لوجع البريود ده طبيعى جدا فى الال ... لان الحمل ده حاجة جديدة على الرحم و الرحم بيتهيأ ليها

ربنا يثبتهولك و يفرحك بيه يارب

قوليلى اخر معاد بريود عشان اعملك شريط حمل ان شاء الله و اضيفك للسته


DodyCat;10194259:
يا رب أهدى كل أزواجنا وأبعد عنهم الشيطان ربنا أجعلنا فى أعينهم كما يحبو وأجعلهم لنا كما نحب



آمييييييييييييييييييييين


ميرفى50;10194317:
قولته يعنى هترضى انى اعمل حاجه غلط تعرفى قالى ايه هانصحك واقولك ان ده غلط وانت حره اعملى اللى انت عايزة تعملية وبعدين مش بنكلم بعض خالص ومش بينام فى بره الاوضه عارفه جوزى ده غريب اوى بيعقبنى وكانى مش من حقى انى ازعل لما يهزر مع حد او يكلم حد لا كمان هو اللى زعلان مش حاجه غريبه فعلا
ومامته دايما تقولى الراجل ممكن يغلط الست لا مش كل اللى هو يعمله انت تعمليه بس طبعا انا مش معها فى الكلام ده خالص انا الحمدلله عمرى ما غلط واعمل زيه ابدا مهما حصل انا بخاف ربنا



هو قالللك كدة ...؟؟؟

هنصحك و فى الاخر انتى حرة ...؟؟؟

جوزك ده غريييييييييييييييييب :eek:


صوت العيون;10194320:
مش ملاحظين ان روزى مبتدخلش نت ليه يارب خير



روزى بتدخل فى المكان التانى يا مورو من فترة للتانية و هى ما شاء الله حامل فى بنت :)


boky2010;10194347:
وحشنى اوووووووووووووووووووووووووووووووووووى اوووووووووووووووووووووووووووووى انا كنت بدور عليكم فى التجهيزات مش لاقياكمولا لاقية اى حد اعرفة
انتى فى الشهر الكامممممم
وهى توتى 858 اللى جابت مايااااااااااااااااااااا
هى توتى 858 حامل حد يعرف اخبارهااااااااااااااااااا
بجد وحشتونى اوى ووحشانى لمتنا زمان



منورانا يا بوووكى ابقى طللى علينا من وقت للتانى يا قمرة

توتى 858 هى اللى جابت مايا ربنا يخليهالها و يحفظها يارب


hoba555;10194361:
صباح الخيييير
عاااا رشا مظهرتش لغايه دلوقتي
بجد بجد خايفه عليها



ربنا يستر يا هبة بجد حاجة مقلقة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا


صوت العيون;10194374:
الحمد لله يا جميله
اه الحمد لله حامل فى التانى الحمد لله

ها عرفتى نوعه ايه

فى دكتور قال على طريقه بتعرفى منها نوعه والله اعلم وبتبان من اول سونار يكون متكون فيه ان شاء الله



ايه هى الطريقة ...؟؟


boky2010;10194387:
اةةةةةةةةةةةة صححححححححح كل سنة وانتم طيبين وبمناسبة
اننا كلنا حوامل
بتفطروا ولا بتصومى انا الصياااااااااام تاعبنى بس مش عاوزة افطر الصراحة مستحرمة



و انتى طيبة يا بوكى

انا بفطر لان الدكتور مانعنى من اصلايم ... و الحامل معاها رخصة يا حبيبتى و متجيييييش على نفسك عشان البيبى ده امانة و لازم نحافظ عليها و نبقى بعد كدة لو ربننا اراد و ادانا عمر نعوض الايام اللى فطرناها باذن الله


صوت العيون;10194394:
الحمد لله اى حاجه راضيه الحمد لله
بس لانى لسه معملتش سونار فلسه معرفتش اقلك

بصى

بيقلك لو ولد ان شاء الله بيبقا مفرد زى الالف
اما لو بنت الحمد لله فبتبقا مستديره يعنى ملفوفه حولين نفسها والله اعلم
سبحان الله كانها مخبيه نفسها فهمتى



مش صح يا مورو .... انا بنتى فاردة نفسها من اول يوم فى الحمل و بانت بدرى قوى من كتر ما هى فاتحة رجلها على البحرى و فاردة جسمها ... لدرجة ان الدكتور كان بيقوللى دى هتطلع سباحة


hoba555;10194395:
بوكي افكرك بيا انا هبه وعندي ندي سنتين عيد ميلادها كمان يومين
عبقالكم اولادكم يارب
ومش حامل ادعولي ربنا يرزقني قريب ان شاء الله



ربنا يرزقك الذرية الصالحة يارب


صوت العيون;10194399:
ان شاء الله تعرفوا
ادعولى لانى هروح اعمل تحاليل انهرده ان شاء الله يارب خير
وباليل هروح للدكتور ان شاء الله
يارب يارب يارب



ان شاء الله خير يا مورو و تطمنى و نطمن عليكى باذن الله :)
أ
عروسة نعومة;10194734:
أيوة طبعا يا جماعة كفاية انكو شايلينلكو تلاتة كيلو في بطنكو :D دا أنا جدتي تعد تقولي أنا ولدت من هنا و قمت آخدلي فومين من هنا :dd:


ماهو احنا كل حاجة فى الزمن ده مبقاش فيها بركة ربنا يستر والله



أم عمرومنة;10194738:
ازيكم يا حوامل ربنا معاكم وتقومو بالسلامة
رمضان كريم عليكم كلكم
كنت داخلة اسال على هدى هدهد انت فين مش بتيجي رابطة الامهات ليه
ابقى طمنينا عليك وعلى بلبلة
هوباااااااااااااااااا امسك انت بتعملي ايه هنا
قولي بسرعة في نونة واحنا مش عارفين



انا هنا يا سمسم و بدخل الامهات .. بس لابسة طاقية الاخفا :D


DodyCat;10194739:
(y)(y)(y)
يا جماعه يا ريت كلنا فى الفطار ندعى لميرفى ربنا يهدى جوزها ويرجعه ليها



آميييييييييييييييييييين


loveway;10194755:
انا في الشهر الخامس اخره خلاص والحركه اللي بحس بيها هي زي نبض القلب يعني لو حطه ايدي علي بطني بلاقي حاجه خبطت مره او مرتين ورا بعض ولو خبطلها تروح تخبط في مكان تاني وساعات بطني بتتكور في حته واحده تبقي عاليه عن باقي البطن

ياجماعه دي الحركه الطبيعيه للشهر الخامس ولا لا طمنوني علشان خطري

وقولولي كل واحده بتحس بايه

انا لسه معرفتش ولد ولا بنت



هى دى الحركة الطبييعة فى الشهر الخامس يا بوكى و هتزيد من نص السادس يا حبيبتى :)

كل اللى انتى فيه ده طبيعى جدا جدا جدا





boky2010;10194759:
يالة انا ماشية اشوفكم على خير يارب قريب
لما اجى عند ماما تانى هفتح نتكلم مع بعد الواد يحلق يروح عشان يطلع الاكل ويلحق يفك ونعملة على الفطار كان نفسى يجى جوزى هنا عندماما ويفطر هنا بس معرفش مالة
غاوى يتعبنى ويشحططنى معاه



كل الرجالة كدة متعبييييييييييييين :mad:


garfeild;10194789:
اينعم هي دي الحركة بعينها ولسه بأه في اول السادس هتحسي ببوكس كل فتره يعني مش علطول ممكن بوكس قبل النوم وبوكس على الصبح بيقولك صباح الخير ومساء الخير:D
ده غير الحركة الخفيفه التانيه هتحسي بيها وبعد ماتاكلي اكله حلوة كده وكمان السكريات بعد نص ساعه هتحسي بحركة وخبطة فله :D بيلعبوا جوا كأنه ملعب ابوهم وكمان لما تشغلي اغنية اطفال برضه بيتحرك لان البيبي بيكون ابتدى يتعود على البيئة سبحان الله وطبعا اوقات بيكون ساكت لانه نايم او الحركة بتاعته ضعيفة على حسب مزاجه واكلك برضه



(y) (y) (y)


boky2010;10194797:
انا كمانان الحركةقلت اوى اوى



من الصيام يا حلوة :D


loveway;10194800:
هههههههههههههه
اه ملعب ابوهم
مرسيي ياقمر علي ردك

بس انا عندي قلق واللي متابعه معاها مش عايزة كل شوية تعملي سونار



انا الدكتور اخر مرة عمللى سونار فى اول الشهر الخامس كان الرباعى و قاللى كل شئ اوك :)

وقاللى مش هنعمل تانى سونار غير رباعى تانى فى اول اسبوع فى الشهر التاسع ان شاء الله عشان نحدد بالضبط امتى معاد الولادة


DodyCat;10194836:
أنا متابعه مع دكتورة فى مدينة نصر انا كمان بحس بنبض بسيط او زى كهربة عند سورتى



دى حركة البيبى يا دودى


garfeild;10194859:
معلش ياهوبا علشان الاشواق تتجدد يابنتي :D وتحسي بالرومانسية



يا عم انت يا بتاع الاشواق


loveway;10194882:
ازيك ياهدي عامله ايه ياجميل



الحمد لله يا ميرو تماااااااااااااااام

انتى عامله ايه ...؟؟؟

و البامبينو اخباره ايه ...؟؟؟


garfeild;10194903:
غاوية شقاء انتي في حد يكون عند مامته مدلع وميه ميه ويقول عايز اروح شقتي :D



انا مش عايزة اروح

انا جوزى بيقوللى بقالك 6 شهور عند مامتك عمرى ما سمعتك بتقولى ولو مجاملة بيتى وحشنى

قلتله تحب انافقك ...؟؟؟

موحشنيش بصراحة :)


قاللى انتى معندكيش انتمااااء :D
s
قصة كبيرة;10194405:
ازيكم يا بنات عاملين

مبروك يا بوكى ربنا يرزقك الذرية الصالحة ان شاء الله


الف مبروووك يا قمر ربنا يثبت حملك ويتمملك على خير ان شاء الله
انا الوجع ده كان بيجيلى برضه وبدأ يخف من نص التانى كده.. ولما سألت الدكتورة ادتنى دوا عشانه بس انا ماخدتوش وقولت استحمل شوية وخلاص وفعلا الالم راح لوحده.


طمنتينى الله يطمن قلبك و يتمملك حملك على خير يارب:)

صوت العيون;10194427:
يلا نقوم نصلى الظهر وادعولى خير ان شاء الله يارب التحاليل يارب يارب يارب


الف مبروك يا مورو انتى و بووووكى انا فاكراكم من التجهيزات ربنا يتمملكم على خير يارب و يارب تطلع كل التحاليل تمام على خير يارب



هددددددددى تسلميلى يا قمر على المعلومات دى جزاكى الله خير و ربنا يفرحنا بلولى على خير يارب وانا يا جميل اخر معاد بريود كان يوم 31 7 :)
أ
sweet_toota;10195076:
طمنتينى الله يطمن قلبك و يتمملك حملك على خير يارب:)



الف مبروك يا مورو انتى و بووووكى انا فاكراكم من التجهيزات ربنا يتمملكم على خير يارب و يارب تطلع كل التحاليل تمام على خير يارب



هددددددددى تسلميلى يا قمر على المعلومات دى جزاكى الله خير و ربنا يفرحنا بلولى على خير يارب وانا يا جميل اخر معاد بريود كان يوم 31 7 :)


تسلمى يا توتا

بصى يا قمرة انتى معاد ولادتك باذن الله 7 مايو

و ده شريط الحمل بتاعك حطيه ف التويقع بتاعك



و ريحى خالص

وروحى لدكترو فى اقرب وقت ممكن عشان تاخدى الفوليك اسيد لانه مهم جدا اول 3 شهور لانه بيمنع لا قدر الله التشوهات بتاعة البيبى

وبلاش قرفة و لا مخللات و لا حاجات حراقة ولا مواد حافظة :)
أ
ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( بنوتة باذن الله )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( ولد باذن الله )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( ولد باذن الله )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوت باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )



ماميهات شهر 1:
5/1/2010 loveway
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat
27/1/2010 smily547


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany
24/2/2010 mashimaro16
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
15/4/2010 ياسمين 100 100
30/4/2010 d.aml 86



ماميهات شهر 5:
7/5/2010 sweet_toota





ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
m
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :confused::confused:
انا فيييييييييييين يا دودووووووووووو

انا ان شاءالله 24-2
ومش عارفه لسه ولد ولا بنت
ادعولى يبقى طفل سليم ومعافى

X