وانتى طيبه ياام اناناسه
يلا هانت ياجميل ان شاء الله وتلاقيها فى حضنك ياعسل
واسمعى كلام الدكتوره ياقمر موااااااااه
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ع
26-08-2009 | 11:52 PM
c
26-08-2009 | 11:56 PM
ام سلمى يارب تكونى بخير انتى وسلمى يارب
دعواتك بئا
صحيح انتى ولدتى فين طبيعى وله ايه وبكام
دعواتك بئا
صحيح انتى ولدتى فين طبيعى وله ايه وبكام
أ
27-08-2009 | 12:07 AM
crazy ananas;10175951:
منوره يا ام سلمى ربنا يباركلك فيها يارب ويقومك بالسلامه ويعينك يارب
ايوه كدا عوزين كل واحده ترجعلنا بالنصايح الجامده ديه
اوعى تغيبى عننا :) كل سنه وانتى طيبه
حرام عليكى يا بنتى استرتش مره واحده
انا عارفه ان الجيبات لزم الواحده تلبس تحتها شورت ممكن تجيبى حاجات قطن وتنزلى الاستك بتعها تحت بطنك عشان متضايقيش منه وبلاش لبس ضايقه خالص طول الحمل
وربنا يكملك على خير يارب
ازيك يا ام حمودى كل سنه وانتى طيبه حمودى بخير يارب
اناناسه خلاص قربت تستوى عالاخر وبقت فى التامن ادعلنا تيجى بالسلامه
بنات على فكره انا صومت اول يومين وروحت للدكتوره يوم الاتنين ولاقتها كتبه ورقه بره ممنوع صوم جميع الحوامل فى رمضان وبرضو لما دخلت سئلتنى صيمه وله لا طبعا ارتبكت وقولتلها صيمه حستها اضيقت لانها قالتلى قبل كدا مرتين المهم قولتلها اخر كلام ايه قالتى متصوميش لان ده بياثر عالجنين ومن ساعتها روحت كنت هموت مالعطش وفطرت وقولت خلاص الموضوع مش مستاهل مقوحه واذا كان الواحد بيتعب وهو فاطر اول لو صايم بئا
وبجد يا بنات بلاش مقوحه لان هيجى على صحتك وصحه البيبى
واحنا عوزين ربنا يكملنا على خير
وحشانى كلكم يا عيال بجد والله
ندى الببرونه اللى جبتها اسمها جلوبال و140 مل والحلمه بتعتها صغيره ب 15
وعلى فكره با ندى انا جبت كوفيرته تانيه كدا بئا عندى 2 للبيت وواحده للخروج
وجبت سلوبيت وجلابيه بيكه اللى عجبنى فيها ان مقاسها صغير مش كبير زى اللى بنشوفهم
وجبت مشمع وشرابين
ومبروك عليكى المناديل والحفاضات اللى جبتيهم بس انتى جبتى نوع ايه
ويله شدى حيلك وخلصى حاجات جوجو ومتكتريش قوى
وعلى فكره انا بدئت اشوف شتوى فالتوحيد والنور لكن مش فى كل المحلات
ياترى رشا عمله ايه ربنا يطمنا عليها
هدى وسيمو ومشمش وبيبو وبسبس وصوت وكلكم يارب تكونوا بخير ومحدش يزعل لو مقولتش اسمه عشان مخى لسع عالاخر
ميرفى ربنا معاكى ويعينك جوزك صعب بس حاول تحسسيه انك مش ماثر فيكى اللى بيعمله لان اللى انتى فيه كفايه قوى انتى ممكن تكتبيله كل اللى انتى عوزاه فى ورقه وحطيها فى حته يشوفها ويقراها وخالى بالك من نفسك انتى والبيبى اهم
ربنا معاكى ويكملك على خير يارب
ازيك يا انوووس و ازاى الاناناسة الجميلة اللى جوة ...؟؟؟
على فكرة فعلا انا كنت عند الدكتور من يومين و اكد عليا ان الصوم غلللللللط جدا على الحامل
c
27-08-2009 | 12:16 AM
الحمد لله يا هدى اناناسه كويسه الحمد لله
وبتسلم على لولى ويارب تكون كويسه
انا مضيقه قوى لان زات لحد دلوقتى 15 كيلو والدكتوره اضيقت وقالتى انى كدا هوصل ل 100ك
انا كنت اول الحمل 77ك وبزيد فالشهر 4او3 ك من الرابع تقريبا ومش عارفه اظبط الاكل ازاى
وانا اساسا كل الاكل بئا زى بعضه عوزه اكل مفيد وبس
وبتسلم على لولى ويارب تكون كويسه
انا مضيقه قوى لان زات لحد دلوقتى 15 كيلو والدكتوره اضيقت وقالتى انى كدا هوصل ل 100ك
انا كنت اول الحمل 77ك وبزيد فالشهر 4او3 ك من الرابع تقريبا ومش عارفه اظبط الاكل ازاى
وانا اساسا كل الاكل بئا زى بعضه عوزه اكل مفيد وبس
c
27-08-2009 | 12:22 AM
aream2008;10176121:
و انتي طيبة يا قمر
طيب كيفك مع رمضان
يعني تعبانة بعد الشر عنك
الحمد لله على كل شئ بس انا فطره مش بصوم عشان الحمل وربنا يكمل على خير
ع
27-08-2009 | 01:10 AM
كريزى انا ولدت ياقمر قيصرى فى مستشفى الميرغنى
ب4الاف و200جنيه ياقمر
ب4الاف و200جنيه ياقمر
c
27-08-2009 | 02:11 AM
aream2008;10176214:
امين يا رب
الحمد لله انتي معدوورة
حاولي تصلي و تدعي ربنا يفتحها عليك و ييسر لك حملك
ربنا يسهل ودعواتك
عروووس جديد;10176426:
كريزى انا ولدت ياقمر قيصرى فى مستشفى الميرغنى
ب4الاف و200جنيه ياقمر
معلش هى فين مستشفى المرغنى بالظبط معلش دوشتك
عيال انا ضهرى اليومين دول بئا بيوجعنى كتير مش عارفه ليه
انتم فين نايمين وله بتكلوا وله بتتفرجوا عالمسلسلات القليله قوى السنادى ديه
c
27-08-2009 | 02:22 AM
عيال هو التين البرشومى كويس وله لا
واللوز المملح بيتخن وله لا ياترى
واللوز المملح بيتخن وله لا ياترى
ع
27-08-2009 | 03:34 AM
إزيكوا يابنات عاملين ايه وحشتوني
ا
27-08-2009 | 04:08 AM
ازيك انتى يانونة عاملة ايةة
ق
27-08-2009 | 09:10 AM
صباح الخيييييييييييييير
ازيكم ازيكم؟؟؟
ازيكم ازيكم؟؟؟
L
27-08-2009 | 10:20 AM
صباح الخير يا بيبو انا وانت دايما اول ناس الصبح بتيجى
ق
27-08-2009 | 10:25 AM
هههههههه
المرأة العاملة تعبانة دايما يا عينى
ازيك يا دودى عاملة ايه؟ ايه اخبارك النهاردة؟
المرأة العاملة تعبانة دايما يا عينى
ازيك يا دودى عاملة ايه؟ ايه اخبارك النهاردة؟
L
27-08-2009 | 10:37 AM
قصة كبيرة;10178372:
هههههههه
المرأة العاملة تعبانة دايما يا عينى
ازيك يا دودى عاملة ايه؟ ايه اخبارك النهاردة؟
الحمد لله انا بيت عند ماما بطنى فضلت وجعانى طول اليوم وماما تقولى ده توسيع للبيبى
وباليل اخدت أسبازمو بتاع القاولون صحيت الصبح عندى أسهال فطرت طبعا
ق
27-08-2009 | 10:47 AM
ألف سلامة عليكى يا بنتى.. كلى بقى اكل مايتعبكيش اكتر.. شافاكى الله وعافاكى..
انا صايمة النهاردة الحمد لله.. ربنا يعدى اليوم على خير ان شاء الله.
انا صايمة النهاردة الحمد لله.. ربنا يعدى اليوم على خير ان شاء الله.
ق
27-08-2009 | 10:48 AM
بنات صحيح هو لفلى بيبع لبس حوامل؟ واسعاره كويسة ولا غالية؟
L
27-08-2009 | 11:11 AM
قصة كبيرة;10178440:
بنات صحيح هو لفلى بيبع لبس حوامل؟ واسعاره كويسة ولا غالية؟
أه تقريبا انا شفت فى الفترينة حاجات بسيطة
L
27-08-2009 | 11:21 AM
صوت روحتى للدكتور
ص
27-08-2009 | 11:25 AM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكم
ايوة الحمد لله رحت يا دودى بس مكشفش عليا طلب منى تحاليل كتير كدا وادانى فوليك اسيد وبرشام تانى للقئ والحمد لله قلل الموضوع عندى شويه الحمد لله
هو فين لفلى دا واسعاره ايه ان شاء الله
ازيكم
ايوة الحمد لله رحت يا دودى بس مكشفش عليا طلب منى تحاليل كتير كدا وادانى فوليك اسيد وبرشام تانى للقئ والحمد لله قلل الموضوع عندى شويه الحمد لله
هو فين لفلى دا واسعاره ايه ان شاء الله
ص
27-08-2009 | 11:38 AM
فينكممممممممممممممممممممممممممممم