تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
L
26-08-2009 | 03:12 PM
رشا لسه مش دخلت ولا طمنتنا عليها ربنا معاها
ا
26-08-2009 | 03:14 PM
حد يعرف رشا عملت ايه عند الدكتور
ع
26-08-2009 | 03:16 PM
اه يا دودي تخيلي بابا بقولي لقيو اراضي كتيره مزروعه فيها خضار بيزقوها بمياه الصرف في الجيزه
يعني الواحد يعمل ايه مش عرافه
بجد احسن حاجه اننا نهج من البلد
يعني الواحد يعمل ايه مش عرافه
بجد احسن حاجه اننا نهج من البلد
ع
26-08-2009 | 03:16 PM
لا لسه مدخلتش يا مني ربنا يكتبلها الخير يارب
L
26-08-2009 | 03:18 PM
hoba555;10174102:
اه يا دودي تخيلي بابا بقولي لقيو اراضي كتيره مزروعه فيها خضار بيزقوها بمياه الصرف في الجيزه
يعني الواحد يعمل ايه مش عرافه
بجد احسن حاجه اننا نهج من البلد
فعلا حسبى الله ونعم الوكيل فيهم انا فعلا بدور على فرصة هجره خلاص زهقت
&
26-08-2009 | 03:19 PM
ان شاء الله يا رشا بنت .....
واكيد هيا بتعملنا سسبنس
واكيد هيا بتعملنا سسبنس
L
26-08-2009 | 03:19 PM
hoba555;10174102:
اه يا دودي تخيلي بابا بقولي لقيو اراضي كتيره مزروعه فيها خضار بيزقوها بمياه الصرف في الجيزه
يعني الواحد يعمل ايه مش عرافه
بجد احسن حاجه اننا نهج من البلد
يعععععععععععععععععععععععععععععع :ss::ss:
ياخبر حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
L
26-08-2009 | 03:20 PM
DodyCat;10174114:
فعلا حسبى الله ونعم الوكيل فيهم انا فعلا بدور على فرصة هجره خلاص زهقت
امبارح كنت لسه بقول لجوزي ياريت تجيلك فرة للشغل بره وياريت دبي علشان اعمل شوبنج عبايات براحتي هههههههههههههههههههههه
ع
26-08-2009 | 03:22 PM
وانا زهقت اخر حاجه بجد بقي تسيب واهمال وسرقه وكل حاجه
ونفسي جوزي يخلص الماستر بتاعه عشان نسافر ونخلص
ونفسي جوزي يخلص الماستر بتاعه عشان نسافر ونخلص
ع
26-08-2009 | 03:22 PM
هههههههههههههههههه عسل يا سيمو
L
26-08-2009 | 03:24 PM
كلنا عايزين نسافر محدش عنده رغبة فى التغيير خالص كلنا محبطين خير كفاية بقى كلام فى السياسه
L
26-08-2009 | 03:26 PM
DodyCat;10174140:
كلنا عايزين نسافر محدش عنده رغبة فى التغيير خالص كلنا محبطين خير كفاية بقى كلام فى السياسه
ههههههههههههههههههههههههه
الجبن سيد الاخلاق
هتاكلوا ايه النهارده
(
26-08-2009 | 03:27 PM
صباح الخير يا حوامل اخباركم اية يا قمرات (f)
ازيكم كلكم واحدة واحدة واهلا بياسمين معانا فى التجمع نورتى يا قمر وربنا يثبت حملك يارب ان شاء الله (f)
:)
ازيكم كلكم واحدة واحدة واهلا بياسمين معانا فى التجمع نورتى يا قمر وربنا يثبت حملك يارب ان شاء الله (f)
:)
L
26-08-2009 | 03:28 PM
garfeild;10174145:
ههههههههههههههههههههههههه
الجبن سيد الاخلاق
هتاكلوا ايه النهارده
ههه أختى دايما تقولى عيش جبان تعيش مستور
انا معزومة عند مامتى وأصلا مليش نفس لأى أكل
L
26-08-2009 | 03:28 PM
كاتو أزيك أخبارك ايه
L
26-08-2009 | 03:37 PM
DodyCat;10174155:
ههه أختى دايما تقولى عيش جبان تعيش مستور
انا معزومة عند مامتى وأصلا مليش نفس لأى أكل
ايوه ياعم محدش قدك :D
انا هروح عند مامتي حبيبتي ان شاء الله من يوم 15 رمضان وهقعد عندها لغاية العيد ان شاء الله اخيرا جوزي وافق كفاااااااااااااااااااااااااره انا كل شويه اشوف احنا كام في الشهر نفسي يوم 15 يجي اوي :D هاروح هناك بأه مش هشيل كوباية من مكانها :D هناك بدلع دلع مش زي جوزي يقولي بعد كل ده الطبخ والغسيل وغسيل المواعين والخ انتي بتدلعي عليا يجي يشوف الدلع اللي على اصوله هناك
L
26-08-2009 | 03:37 PM
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله
(
26-08-2009 | 03:37 PM
DodyCat;10174159:
كاتو أزيك أخبارك ايه
الحمد لله على كل حال والله تعبانة شوية وعندى انقباضات فى الرحم وباحد مهدأت للرحم عشان انا فى السابع وعشان مولدش فى السابع بس الحمد لله النهاردة احسن
انتى اخبارك اية لسة بتجيلك دوخة ربنا معاكى يا حبيبتى وتكونى بخير يارب (f)
L
26-08-2009 | 03:38 PM
garfeild;10174197:
ايوه ياعم محدش قدك :D
انا هروح عند مامتي حبيبتي ان شاء الله من يوم 15 رمضان وهقعد عندها لغاية العيد ان شاء الله اخيرا جوزي وافق كفاااااااااااااااااااااااااره انا كل شويه اشوف احنا كام في الشهر نفسي يوم 15 يجي اوي :D هاروح هناك بأه مش هشيل كوباية من مكانها :D هناك بدلع دلع مش زي جوزي يقولي بعد كل ده الطبخ والغسيل وغسيل المواعين والخ انتي بتدلعي عليا يجي يشوف الدلع اللي على اصوله هناك
ايه ده هو جوزك يعرف جوزى ولا ايه ربنا يهديهم
m
26-08-2009 | 03:39 PM