تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
y
17-09-2009 | 12:39 AM
يابنتىتى انا الدوكتور بتاعى في ملك قاللى انا اديهالك عادى جدا بس جوزى وامى كانوا هايموتوه ههههههههههههه
ا
17-09-2009 | 12:42 AM
فعلا في ناس بخافو منها
انا عاوزة اقولك انى مخفتش ثانية حتى انى اعملها ولا حد من عندى خاف برضو بالعكس :)
لما الدكتور قالى اطلعي على المستشفي ماما قالتلو اكتبلها الحقنة هههههه عادى جدا كانو عاوزين يخلصو منى تقريبا :)
انا عاوزة اقولك انى مخفتش ثانية حتى انى اعملها ولا حد من عندى خاف برضو بالعكس :)
لما الدكتور قالى اطلعي على المستشفي ماما قالتلو اكتبلها الحقنة هههههه عادى جدا كانو عاوزين يخلصو منى تقريبا :)
y
17-09-2009 | 12:53 AM
هاروح اريح شويه ولو عرفت ااجى تانى يبقى رضا :)
بطنى شاده عليا شويه
بطنى شاده عليا شويه
ا
17-09-2009 | 01:04 AM
يميم وانتى اعدة كدة اعملى زى مساج براحة على بطنك ويكون احسن وانتى بتعملى مساج حطى كريم او حتى زيت زيتون
L
17-09-2009 | 02:45 AM
النهارده كان يوم عجيب وانا مروحه من الشغل كان عندى مغص زى بتاع البريود
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام
ا
17-09-2009 | 02:47 AM
DodyCat;10282703:الف سلامة عليكي والحمد لله انها جت علي قد كده
النهارده كان يوم عجيب وانا مروحه من الشغل كان عندى مغص زى بتاع البريود
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام
هو البوس ده اسمه ايه؟
L
17-09-2009 | 02:48 AM
وسألت الدكتورة عن عمر اليبى فى السونار طلع زى ما انا حاسبه الحمد لله وطمنتنى عليه وقالتى أنه
ان شاء الله اكيد ولد
انا مزعلتش بصراحة فرحة جوزى بالولد عندى بالدنيا اللهم لك الحمد
أدعولى ربنا يقوينى على اللبوس ده
ان شاء الله اكيد ولد
انا مزعلتش بصراحة فرحة جوزى بالولد عندى بالدنيا اللهم لك الحمد
أدعولى ربنا يقوينى على اللبوس ده
L
17-09-2009 | 02:50 AM
البرج اليسر;10282711:
الف سلامة عليكي والحمد لله انها جت علي قد كده
هو البوس ده اسمه ايه؟
اللبوس يا قمر أسمه أمريزول
بس هى سألتنى فى أفرازات قولتلها اه بس شفافه وليها ريحه
ا
17-09-2009 | 02:54 AM
DodyCat;10282724:
اللبوس يا قمر أسمه أمريزول
بس هى سألتنى فى أفرازات قولتلها اه بس شفافه وليها ريحه
اه يعني عشان الالتهابات مش عشان النقط
y
17-09-2009 | 02:59 AM
الف سلامة عليكى يا دودى
ان شاء الله تقومي بالسلاممه انت والولد
ويكون بار بوالديه
ان شاء الله تقومي بالسلاممه انت والولد
ويكون بار بوالديه
L
17-09-2009 | 03:01 AM
البرج اليسر;10282747:
اه يعني عشان الالتهابات مش عشان النقط
هى قالتلى النقط دى سببها الألتهبات
m
17-09-2009 | 03:02 AM
ازيكم ياحوامل انا عارفة ان كلكم هنا تقريبا حوامل انا لسه مش اتجوزت واكيد مش حامل بس قلت اسلم عليكم
y
17-09-2009 | 03:11 AM
ياريت تدعولى جامد اوى لانى حاسه بخنقه جامده اوى وحالهاكتئاب جايه تزحف عليا
انا هاصلي وادعي ليا وليكم بس ادعولى انتوا كمان
انا هاصلي وادعي ليا وليكم بس ادعولى انتوا كمان
&
17-09-2009 | 03:13 AM
DodyCat;10282703:
النهارده كان يوم عجيب وانا مروحه من الشغل كان عندى مغص زى بتاع البريود
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام
الف سلامة يا قمر
DodyCat;10282714:
وسألت الدكتورة عن عمر اليبى فى السونار طلع زى ما انا حاسبه الحمد لله وطمنتنى عليه وقالتى أنه
ان شاء الله اكيد ولد
انا مزعلتش بصراحة فرحة جوزى بالولد عندى بالدنيا اللهم لك الحمد
أدعولى ربنا يقوينى على اللبوس ده
ربنا يباركلك فيه يا دودى..... والعرااااااااايس كتيييييييييير هنا ما شاء الله:wink::wink::wink:
واللى نعرفه احسن من اللى منعرفوش:wink::wink:
L
17-09-2009 | 03:15 AM
yomizo;10282771:
الف سلامة عليكى يا دودى
ان شاء الله تقومي بالسلاممه انت والولد
ويكون بار بوالديه
يا رب وتقومى بالسلامة انت وتوتى
L
17-09-2009 | 03:17 AM
انا هاقوم بقه سلام ربنا يقومك بالسلامة يا يم يم
أ
17-09-2009 | 03:20 AM
قصة كبيرة;10280122:
طب وانا انا
انا ان شاء الله هولد فى مارس بس انا ساكنة فى زايد برد موووت درجة الحرارة هناك بتبقى اقل من القاهرة بخمس درجات مئوية.. حد يقولى البس البيبى ايه؟ وينفع اشغله الدفاية فى اوضته ولا لأ؟
بصي بوجه عام شوفي انتي بتلبسي ايه وهو بيلبس أتقل منك بطبقه وبرضه ابقي إمسكي إيد البيبي أو رجله لو بردان هتلاقيهم ساقعين
بالنسبة للدفاية أنا كنت بشغل دفاية لعبدالله بس سيبي الباب موارب أو الشبك علشان تجديد الهوا
meshmesh_romio;10280380:
ميرسى يامى بس معلش هتقل عليكى يعنى فى النوم كفايه احطها فى البطانيه المقفوله دى واللا اغطيها كمان بلحاف
على حسب الجو شوفي انتي بتتغطي بإيه وهي زيك
دودي
تجمع الأمهات http://forums.3roos.com/t479067.html
وألف سلامة عليكي وألف مبروك على العريس ... عقبال اللي بعده :)
كان في دماغي ردود تانية بس عبدالله عامل فيها الشاب الرخم فنساني
r
17-09-2009 | 03:21 AM
متجمعين عند النبى باذن الله صحبة زى ما احنا صحبة دلوقتى بس بعد انفلونزا الخنازير وبعد ماربنا يرفع عنا البلاء
, DodyCat, lifedrop, yomizo, moony409, البرج اليسر, moslimaa
انا تعبانة اوى ودخت وكنت حقع كذا مرة لولا انى لحقت نفسى على اخر لحظة بس لما قيتنى مش قادرة اراعى الولاد اتصلت بابا جه اخدنى وانا عند ماما دلوقتى
ربنا يباركلى فيها مهيصانى فاكهة وعصاير واكل انا وولادى لا وايه بالضرب برده انا وولادى هههههههههههه
حرجع تانى
, DodyCat, lifedrop, yomizo, moony409, البرج اليسر, moslimaa
انا تعبانة اوى ودخت وكنت حقع كذا مرة لولا انى لحقت نفسى على اخر لحظة بس لما قيتنى مش قادرة اراعى الولاد اتصلت بابا جه اخدنى وانا عند ماما دلوقتى
ربنا يباركلى فيها مهيصانى فاكهة وعصاير واكل انا وولادى لا وايه بالضرب برده انا وولادى هههههههههههه
حرجع تانى
أ
17-09-2009 | 03:24 AM
رشا انتي عندك كام سنة؟؟
m
17-09-2009 | 05:44 AM
حد موجود هنا