garfeild;10194698:
انا مقصدش تدخل ناس كتير انا اقصد تشوف مين عندها في البيت اكتر واحد بيخاف منه وفي نفس الوقت بيحترمة وبيسمع كلامه ويتكلم معاه براحة هيسمع وقتها لكن هي مش عرافه تتكلم معاه وكل مرة بيحرق دمها وكمان مامته هو مبيسمعش ليها ومينفعش الوضع يبقى على ماهو عليه ويقول انا هعيش حياتي واللي عجبه عجبه واللي مش عجبه يخبط دماغه في الحيطة:ss: ده كلام
انتي فعلا يامرفي حاولي تتكلمي معاه لاخر مرة واخر محاوله وحاولي تصالحيه كده وبشوية حنان ويترب يصلح الحال ولو فضل على موقفه قدامك حلين تصبري لغاية ماتولدي ولما تروحي عند مامتك ممكن الحال يتصلح من غير اي تدخل او لو الموضوع فضل كده وهو فضل على موقف يبقه لازم تدخلي حد كبير عاقل متفهم في الموضوع وبلاش مامتك يعني ممكن والدك او عمك او خالك او ممكن اخ ليكي المهم يكون واحد كويس وهو بيحترمه وبيسمعله ويكون الكلام بينههم في اضيق الحدود عشان الموضوع ميوسعش
ربنا معاكي يارب ويقدرك
يارب المشكله تتحل من عند ربنا ويهديه
ادعي كتير وان شاء الله ربنا يحلها من عنده
ودايما رددي دعاء لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
وطلعي صدقة بنية ربنا يصلح الحال بينكم يارب
واحنا كلنا هندعيلك
(y)(y)(y)
يا جماعه يا ريت كلنا فى الفطار ندعى لميرفى ربنا يهدى جوزها ويرجعه ليها