انا صايمة يا هبة الحمد لله مع ان جوزى جابلى ايس كريم والله
بس ماكلتوش
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
ب
18-09-2009 | 06:11 AM
ا
18-09-2009 | 06:11 AM
لا خلاص خليكى لبعد بكرة مشش هتفضلى رايحة جاية
ا
18-09-2009 | 06:13 AM
معلش ربنا يصبرك بئة بس لو تعبانة ومش قادرة افطري انتى معاكى رخصة وهانت اهو مش باقي من رمضان كتير وبعدين قضيهها ايس كريمات:)
ب
18-09-2009 | 06:13 AM
هااا قرررتى
ب
18-09-2009 | 06:14 AM
انا الحمد لله صومتة كلة الحمد لله ربنا يتقبل يارب
كمان الحموضة مش بتيجى غير اول ما الفجر يدن بجد مش عارفا اية دة ومجرد ماانام واصحى ولا كان ف حاجة
كمان الحموضة مش بتيجى غير اول ما الفجر يدن بجد مش عارفا اية دة ومجرد ماانام واصحى ولا كان ف حاجة
ا
18-09-2009 | 06:16 AM
ربنا يتقبل منك ان شاء الله يامها
اة انا كنت قريت ان الحموضة والحرقان بيجى اخر الليل انا الدكتور بتاعى كان كاتبلى على دوا تحفة والله كنت باخدة لما اكون خلاص هاولع :) غير كدة كنت باكل ايس كريم
اة انا كنت قريت ان الحموضة والحرقان بيجى اخر الليل انا الدكتور بتاعى كان كاتبلى على دوا تحفة والله كنت باخدة لما اكون خلاص هاولع :) غير كدة كنت باكل ايس كريم
y
18-09-2009 | 06:18 AM
خلاص يبقى اروح بكره بقى وارجع بليل
واريح السبت عشان اعرف انزل تانى يوم الاحد
يللا هاقوم انشر واحتمال اجى تانى بس مش وعد
واريح السبت عشان اعرف انزل تانى يوم الاحد
يللا هاقوم انشر واحتمال اجى تانى بس مش وعد
ب
18-09-2009 | 06:18 AM
يارب ان شاء الله
البت اللى راحت تنشر دى ومردتش علينا
البت اللى راحت تنشر دى ومردتش علينا
ا
18-09-2009 | 06:19 AM
ماشى يا يميم
ب
18-09-2009 | 06:19 AM
طب انا كما ن هقوم انام يلا تصبحوا ع خيررررررررررر
ب
18-09-2009 | 06:21 AM
صحيح اية اللى بيطلع المانكير من السيرميك
اصل حببتى بتول كسرت ازازة المانكير امبارح
الحمد لله انها مكنتش ع السجادة
اصل حببتى بتول كسرت ازازة المانكير امبارح
الحمد لله انها مكنتش ع السجادة
ا
18-09-2009 | 06:28 AM
اسيتون او تنر
ب
18-09-2009 | 06:29 AM
ماشى يا هوبا ميرسى
يلا سلالالالالام
يلا سلالالالالام
ا
18-09-2009 | 06:34 AM
سلام ياموها
y
18-09-2009 | 06:38 AM
نشرت وجيت
توتى لو انت لسه هنا
حماتك عامله ايه معاكى دلوقتى واخواتجوزك لسه شارنين ولا ربنا هداهم
توتى لو انت لسه هنا
حماتك عامله ايه معاكى دلوقتى واخواتجوزك لسه شارنين ولا ربنا هداهم
y
18-09-2009 | 06:42 AM
جربي كمان جلانس يا موها هههههههههههههه
فكرتنى لملك حبيبتى
كنت لسه شاريه ماسكرا ووتر بروف ايف سان لوران وكاهعه فيها دم قلبي
وكنا خارجين لبستها وقلت اكمل لبسي انا لاقيتها ماسكاها فتحاها وعماله ترسم بيها على الباركيه ههههههههههههه
وايدها ملوحسه وحالتها بالبلى
كنت هاولع في نفسي غيرتلها ولبستها تانى وروحت البس وخفيت الماسكرا خالص من ادامها
دخلت الحمام وخرجت لاقيتها ماسكه الماسكرا تانى مش عارفه جابتها منين وحطاها في بقها زى المصاصه واعرفي بقى شيلي من جتته ا ومن الارضوهى ووتر بروف هههههههههههههه
بقيت انا ماسكالها في ايدى وجوزى عمال يحط في ايده ميكاب ريموفر ويدعك بيه سنانها وووشها ههههههههههههه لحد ماطلعناه منها ورشيت على الباركيه جىنس وطلع الحم لله وكملنا لبسنا تالت مره وخرجنا عاااااااادى جدااهههههههههههههههههه
فكرتنى لملك حبيبتى
كنت لسه شاريه ماسكرا ووتر بروف ايف سان لوران وكاهعه فيها دم قلبي
وكنا خارجين لبستها وقلت اكمل لبسي انا لاقيتها ماسكاها فتحاها وعماله ترسم بيها على الباركيه ههههههههههههه
وايدها ملوحسه وحالتها بالبلى
كنت هاولع في نفسي غيرتلها ولبستها تانى وروحت البس وخفيت الماسكرا خالص من ادامها
دخلت الحمام وخرجت لاقيتها ماسكه الماسكرا تانى مش عارفه جابتها منين وحطاها في بقها زى المصاصه واعرفي بقى شيلي من جتته ا ومن الارضوهى ووتر بروف هههههههههههههه
بقيت انا ماسكالها في ايدى وجوزى عمال يحط في ايده ميكاب ريموفر ويدعك بيه سنانها وووشها ههههههههههههه لحد ماطلعناه منها ورشيت على الباركيه جىنس وطلع الحم لله وكملنا لبسنا تالت مره وخرجنا عاااااااادى جدااهههههههههههههههههه
ا
18-09-2009 | 06:45 AM
يختى حماتى اهية قرفانى بحوارات تانية
الا اروحلها كل يوم علشان تشوف مايا ولو يوم تعبانة ولا خارت ولا حاجةة تقعد تدينى في كلام حاجة تقرف
الا اروحلها كل يوم علشان تشوف مايا ولو يوم تعبانة ولا خارت ولا حاجةة تقعد تدينى في كلام حاجة تقرف
y
18-09-2009 | 06:48 AM
...............
y
18-09-2009 | 06:53 AM
طيب تصبحيب على خير بقى ياتوتى
احسن انا افتكرت انى في بدي بتاعى عاوزة اغسله الاول قبل مانام عشان الحق البسه بكره الصبح :(
احسن انا افتكرت انى في بدي بتاعى عاوزة اغسله الاول قبل مانام عشان الحق البسه بكره الصبح :(
m
18-09-2009 | 06:55 AM
yomizo;10288343:
جربي كمان جلانس يا موها هههههههههههههه
فكرتنى لملك حبيبتى
كنت لسه شاريه ماسكرا ووتر بروف ايف سان لوران وكاهعه فيها دم قلبي
وكنا خارجين لبستها وقلت اكمل لبسي انا لاقيتها ماسكاها فتحاها وعماله ترسم بيها على الباركيه ههههههههههههه
وايدها ملوحسه وحالتها بالبلى
كنت هاولع في نفسي غيرتلها ولبستها تانى وروحت البس وخفيت الماسكرا خالص من ادامها
دخلت الحمام وخرجت لاقيتها ماسكه الماسكرا تانى مش عارفه جابتها منين وحطاها في بقها زى المصاصه واعرفي بقى شيلي من جتته ا ومن الارضوهى ووتر بروف هههههههههههههه
بقيت انا ماسكالها في ايدى وجوزى عمال يحط في ايده ميكاب ريموفر ويدعك بيه سنانها وووشها ههههههههههههه لحد ماطلعناه منها ورشيت على الباركيه جىنس وطلع الحم لله وكملنا لبسنا تالت مره وخرجنا عاااااااادى جدااهههههههههههههههههه
هههه عسل والله هي كانت بكام الماسكرا....شوفتي صوري فين يايميم
toty858;10288351:
يختى حماتى اهية قرفانى بحوارات تانية
الا اروحلها كل يوم علشان تشوف مايا ولو يوم تعبانة ولا خارت ولا حاجةة تقعد تدينى في كلام حاجة تقرف
وانا كمان حماتي قرفاني ...كل شويه نفسي في بيبي العب بيه بدل القطه ال عندي..اصلي لسه ماقولتهلهاش اني حامل