bright bride;10287467:
اسمى سارة يا ميكو و انتى؟
اسمي اميره فتحي علي اسم الممثله المشهوره ههههه
bright bride;10287467:
اسمى سارة يا ميكو و انتى؟
miko85;10287471:
هانبدء في الوسوسه انتي هاتعديتي من ندي ولا ايه
miko85;10287487:
اسمي اميره فتحي علي اسم الممثله المشهوره ههههه
kato;10287442:
انا نزلت فى 1/7 مع جوزى كانت اجازتة وكنت فى نص الخامس وعملوا مشكلة عشان اطلع الطيارة برغم انى كان معايا تقرير طبى لكن الدكتوره هناك فى المطار قالت ليا هعملك تقرير تانى انك 3 شهور واذا حد سالك قولى 3 شهور عشان يوافقوا تسافرى وكتبت تعهد على نفسى انا وجوزى عشان السفر ال يمنعونى من السفر كنت هقتل قتيل هناك يعنى حاولوا تنزلوا قبل ما تدخلوا السادس والسابع
انا عايشة فى عجمان وجوزى شغلة فى دبى
miko85;10287503:
وفي ايه لو عديتي الشهر الخامس وانتي مسافره ايه المشكله
bright bride;10287489:
لأ و الله بس انا مستغربة و مش فاهمة
bright bride;10287498:
ههههههههههه اكيد انتى احلى يا قمر ميكو هو انتى صيدلانية ولا كان حد تانى؟
miko85;10287563:
لاه ماستغربيش. وماتوديش نفسك باي حاجه خلاص ماقلنا وشي حلو عليكي وبعدين دعتيلك دعوتي مستجابه..لسه اول خمس اسابيع لما روحت عملت سونار كان واضح كيسين مافهومش جنين...والدكتوره والبابا قالو ممكن واحد فيهم يختفوا لكن بعد الاسبوع السادس ظهر فيهم نقطه
طيب الحمد لله ربنا يتمملك على خير
طبعا احلي انا فعلا صيدلانيه بس مين قللك
love_me_more307;10287513:
ههههههههههههههههههههههه
سيبيني اقلقها زي مانا قلقااانه يا شيخه ههههههههههههههه
ان شا ءالله خير بس يا حببتى عشان انا قعدت سنه وشويا ونفسي في الحمل فخايفه اي حاجه تنغص عليا فرحتي احيانا بيكون يف فعلا حمل في كيس حمل بس ومن غير جنين بس ده في حالات نادره يعني متحطيش في بالك انا اصلا مجنونه حبتين وربنا يفرحك قريب يارب وتشوفي قلب النونو وهو بينبض وتطمنى وعقبالي انا كمان ياااااااااارب
روحي لللدكتور واعملي سونا روانتى تطمنى اكتر
العييين انا حاسه انها عززبه بالنسبه لدبي والي سمعته عنها
كان نفسي اروح بس للاسف الاسبوع يال جوزي قرر يوديني فيه عشان اتفسح هناك حصلت مشاكل جامده مع الكفيل وساب الشغل وراح شغل تاني وحوارات كده ونزلنا مصر اضطراري وسبحان الله ده كله كان سبب اني اجي لدكتور هنا في مصر ويديني منشطات واحمل بيها بعد اذن ربنا طبعا
kato;10287537:
عشان ضغط الطيارة بيأثر على الحامل عشان مايحصلش شئ لا قدر الله وبعدين الشهر السابع شهر ولادة هتولد فى الطيارة يعنى هههههههههههههه
love_me_more307;10287571:
لا متاكليش كبده وخدي بالك من نفسك وسيبك من كلامي انا يال بت موسوسه شويا
وربنا يخليكي انتى وجوزك لبعض وما يفرق بينكم ابداا
انا لولا الظروف كان زمانى لسا معاه هناك حتى لو كنت حملت قالي كنت هسيبك تكملي حمل وولاده هناك لكن مككوتب لنا بئا انا اكون يف مكان وهو يف مكان يلا الحمد لله يمكن ده خيير
ولما اشوف اخررتها مع زينهم الي في بطني ده هيظهر امتى بسلامته ده انا قربت اوولد
bright bride;10287569:
مش فاكرة انتى قلتى فين تقريبا فى مجموعة البنات اللى خطيبها مسافر و طبعا لازم اخد بالى لانى انا كمان صيدلانية بصرة :)
love_me_more307;10287571:
لا متاكليش كبده وخدي بالك من نفسك وسيبك من كلامي انا يال بت موسوسه شويا
وربنا يخليكي انتى وجوزك لبعض وما يفرق بينكم ابداا
انا لولا الظروف كان زمانى لسا معاه هناك حتى لو كنت حملت قالي كنت هسيبك تكملي حمل وولاده هناك لكن مككوتب لنا بئا انا اكون يف مكان وهو يف مكان يلا الحمد لله يمكن ده خيير
ولما اشوف اخررتها مع زينهم الي في بطني ده هيظهر امتى بسلامته ده انا قربت اوولد